Hoofdstuk 10

90 20 11
                                    

Pov. Maddy

Mijn wangen worden vuurrood. Duizenden ogen kijken mij en de meiden aan. Via mijn ooghoeken kijk ik naar de andere meiden. Die zijn er niet veel beter aan toe. Met een rood hoofd kijk ik naar Niall. Hij grijnst alleen maar. "Oké we gaan beginnen met de show! We zijn jullie backstages Sisters." Zegt Liam. Niall drukt nog een kus op de voorhoofden van Isis en mij. Daarna stormen we met zijn alle -de boys het podium af. Ik bots perongeluk tegen iemand op en val -net als de andere persoon- op de grond. Ik hoor andere lachen. Blozend kijk ik naar de andere persoon. Ashton. "S..sorry." Stotter ik beschaamd. Hij giechelt waardoor zijn kuiltjes verschijnen. "Het geeft niks." Zegt hij lief. Hij staat op en steekt zijn hand uit. Ik pak hem vast en negeer de tientallen schokjes die door mijn hand gaan. "Bedankt." Mompel ik. Ondertussen is de rest al naar de kleedkamer van 1D. Er heerst een stilte. Ik kijk voorzichtig omhoog. Mijn ogen ontmoeten die van hem. Ik vergeet de wereld om me heen. Ashton's ogen schieten naar mijn lippen. Mijn hart slaat een slag over. Hij gaat toch niet... Mijn vraag wordt beantwoord door Ashton's zachte lippen op die van mij. Mijn spieren spannen even aan, maar dan herstel ik me weer. Zachtjes zoen ik hem terug. Onze lippen bewegen synchroon met elkaar. Na een tijdje laat ik los. Ik hijg lichtjes, net als Ashton. Beide glimlachen we. Na een tijdje opent hij zijn mond. "Maddy ik ben verliefd op je." Mijn wangen worden nog warmer. Even weet ik niet wat te zeggen. "Ik ben ook verliefd op jou." Zeg ik uiteindelijk. Zijn glimlach wordt groter. "Maddy, wil je mijn vriendin zijn?" Vraagt hij. Ik knik en druk een kusje op zijn lippen.

Die ochtend

Het is ondertussen al 7 uur s ' ochtends. Ik lig al de hele nacht wakker. Ik vind het geweldig dat ik nu met Ashton heb, maar Dylan is er ook nog. De magie was voor mij al een tijdje weg. Hoe moet ik dit aan Dylan vertellen. Een zucht verlaat mijn lippen. Slaap ga ik vast niet meer krijgen. Ik stap uit bed en pak een setje kleren. Daarmee loop ik naar de badkamer.
Maddy's school look^<> IDK waar de afbeelding staat tijdens het lezen XD

Maddy's school look^<> IDK waar de afbeelding staat tijdens het lezen XD

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Op school in de les

Mijn hoofd steunt op mijn handen. De klas stroomt langzaam vol. Kinderen nemen druk pratend plaats. Ik zit in mijn eentje achteraan. Dylan die komt meestal pas als de les net is begonnen. Hij is zo'n stoer type. En hij is populair. Dat maakt mij ook populair. Als ongeveer iedereen binnen is begint Mrs. Morgan met haar les. Zoals voorspelt komt Dylan pas halverwege de les binnen. Zijn irritante meelopers achtervolgen hem het lokaal in. Mrs. Morgan gaat geïrriteerd door met haar les. Ze is dit al gewend. "Hey babe." Grijnst Dylan als hij naast me plaats neemt. Ik negeer hem. Hij drukt een kus op mijn wang. "Na deze les gaan we samen naar het strand. Dat is veel leuker dan al die saaie lessen." Fluistert hij. Ook dit keer negeer ik hem. Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen. Ik sla hem meteen weg. Waarom heb ik nu pas door hoe irritant hij is?

Na de les

Ik pak Dylan's hand vast en trek hem uit het lokaal. "Oe je hebt zin in spijbelen." Grijnst hij. "Nee." Mompel ik kortaf. Ik trek hem een schoonmaakkast in. "Wil je zoenen?" Grijnst hij. Ik schud mijn hoofd. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang. "Wil je iets anders?" Vraagt hij terwijl hij dichterbij komt. Ik duw hem verder weg. Met moeite probeer ik de brok in mijn keel weg te slikken. Dan begin ik te praten. "Ik voel de magie niet meer." Hij kijkt me niet begrijpend aan. "Het is uit Dylan." Fluister ik haast. Hij krijgt een boze maar tegelijkertijd ook verdrietige uitdrukking op zijn gezicht. "Sorry?" Vraagt hij. Je hoort zijn stem licht trillen van woede en verdriet. Normaal zou ik medelijden krijgen, maar dit keer niet. Ik heb geen idee waarom niet. "Sorry Dylan, maar ik maak het uit." Voordat hij nog iets kan zeggen loop ik weg.

×+×+×+×+

Ik druk op de deurbel. Er klinkt gerommel aan de andere kant van de deur. Dan gaat de deur open. Louis kijkt me verbaasd aan. "Heb je geen school?" Vraagt hij me. Ik kijk beschaamd naar mijn voeten. Hij pakt mijn had vast en trekt me naar binnen. Ik hoor fanatiek gegame. Louis opent de woonkamerdeur. "Niall, Maddy spijbelt." Zegt hij vet een kleuterstem. Niall kijkt op van de tv. "Wat doe jij hier?" Vraagt hij verbaasd. Ik bijt op mijn lip. "Dylan is verleden tijd." Mompel ik. Niall staat enthousiast op. "Eindelijk!" Juicht hij. Hij heeft Dylan nooit gemogen. "Wie is Dylan?" Vraagt Ashton. Ik zie de jaloerse blik in zijn ogen. Ik geef hem een kleine glimlach. "Mijn ex." Mompel ik. Hij knikt. Ik ga naast hem zitten en sla mijn armen om hem heen. "Niet jaloers zijn Ashy Washy." Zeg ik met een kinderstem. Hij grinnikt en drukt een kusje op mijn voorhoofd. "Wat is dit?" Vraagt Esmee. Ik slaak een gil net als de andere jongens. Esmee begint te lachen. "Waar kom jij vandaan?" Vraagt Harry nogsteeds geschrokken. Esmee begint te lachen. "Les uitval. Ik ben hier pas een half uur." Ik begin mee te lachen. "Ik ben er ook!" Roept Zoe die plotseling achter Esmee staat. Weer gilt iedereen. "Waar komen jullie allemaal vandaan!?" Roept Calum. "School." Antwoordt Kate die de kamer inloopt. Ik druk mijn gezicht in Ashton's nek en begin te giechelen. "Dit is zo eng." Lacht Michael. Er klinken instemmende geluiden. "Isis en Tess kom maar tevoorschijn! We willen niet nog een keer gillen." Roept Liam. "Isis en Tess zijn samen met Jackie naar de bios." Vertelt Zoé. "Zeker?" Vraagt Luke. Ik hoor lichte teleurstelling in zijn stem. "Zeker." Bevestigt Zoé. "Wat gaan we nu doen?" Vraagt Ashton. Ik haal mijn gezicht uit zijn nek. Ik kijk naar de andere meiden die me begrijpen. "MEAN GIRLS!"

●○●○●○●○●○●○●○●○●

HAPPY VALENTINESDAY EVERYBODY❤❤❤
En voor de singles onder ons:
HAPPY EAT CHOCOLATE DAY EVERYBODY🍫🍫🍫

Yeah ik ben single..
WAAROM JONGENS ALS JE CHOCOLA HEBT!?
Maddy uitspraak 😂
En van veel andere meiden.
MAAR HET IS WAAR

In deze A/N wil ik nog een ding zeggen...

GEFELICITEERD CYNTHIA MET JE BABY GENAAMD CALOUISHTON

VOLGENDE HOOFDSTUK DOOR ZOEF

BYEEEEEE :))

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu