Pov. Maddy
"Kate weet jij het antwoord op vraag vier?" Vraag ik. Kate kijkt op van haar huiswerk. Ze kijkt naar vraag vier en schudt haar hoofd. "Ik haat wiskunde." Zegt ze. Ik zucht. "Tess?" Vraag ik. Ook zij schudt haar hoofd. Ik laat een harde kreun horen. "Ik haat wiskunde." Mok ik. "NIKS RELAX ZE IS MIJN ZUSJE EN IK MOET OP HAAR PASSEN JHA!" Horen we Harry plots roepen. Ik gil lichtjes van schrik. "Wat zou er aan de hand zijn?" Vraagt Kate bezorgd. Tess en ik halen onze schouders op. "We kunnen er maar op en manier achter komen." Mompelt Tess. Kate en ik kijken haar afwachtend aan. Tess staat op en loopt naar de deur. Ze wenkt ons. Braaf volgen we haar.
Ik de woonkamer staat iedereen om Harry heen. Harry zelf huilt in Liams schouder. Met zijn drieën lopen we er heen. "Wat is er aan de hand?" Vraag ik bezorgd. Harry kijkt op. Zijn gezicht zit onder de tranen. "Zoe is weg." Snikt hij. "Waarheen?" Vraagt Kate. Iedereen kijkt haar aan. Dan begint ze te blozen. "Dom van me." Mompelt ze. "Hebben jullie de zoek mijn squad app al gebruikt?" Vraag ik. Iedereen kijkt me verbaasd aan. "Wat is dat?" Vraagt Michael. Ik begin uit te leggen. "Het is een app waardoor je je squad kan zoeken. Ik heb op jullie telefoon ingebroken om de app te installeren. Zoe heeft hem ook." "Kunnen wij dat ook zien?" Vraagt Esmée. Ik schudt mijn hoofd. "Alleen ik." "Mads geef je telefoon." Zegt Harry dwingend. Ik negeer hem. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik knik de app aan en toets Zoe in. Meteen verschijnt er een adres in beeld. "Ik ben Zoe even halen. Tot zo!" Zeg ik rustig. "Wat als ze bij een ontvoerder is? Ik wil niet dat ze je iets aan doen." Zegt Niall bang. Ik geef hem een knuffel. "Kalmeer Hazza een beetje. Kate, Tess, Essie, Isis en ik gaan Zoe wel halen." Iedereen knikt instemmend. "Ik wil mee!" Zeurt Harry. Ik schud mijn hoofd. "Hazza je bent jezelf niet echt als je bezorgd bent." Zeg ik twijfelend. Hij kijkt me boos aan. Dit is voor mij een teken om snel weg te gaan. Samen met de meiden.
----
Daar liepen we dan. Vijf meiden in een dieren onesie. Mensen geven ons rare blikken. Esmée, Isis en mij boeit het vrij weinig, maar Kate en Tess verbergen hun gezicht. "Als we nu iemand van school tegen komen hè." Mompelt Isis. Ik giechel. "Dat zou wat zijn." "Is het nog ver lopen?" Zeurt Esmée. Ik kijk op mijn telefoon. Mijn wangen worden warm. "We zijn er al voorbij gelopen." Bloos ik. "WAT!?" Roept Isis. Ik begin snel de goede kant op te rennen. "MADDY HORAN ALS IK JOU TE PAKKEN KRIJG!" Gilt Kate. Ik zie het juiste huis al. Ik ren het tuinpad op. De meiden ziin ondertussen al gestopt met rennen. "Okay wat is het plan!" Hijgt Tess. Isis begint te grijnzen. "Maddy jij bespringt een ontvoerder. Dan nemen wij Zoe mee." Vertelt ze sneaky. Ik lach zachtjes en knik. "Dat gaan we dus doen?" Vraagt Esmée. Ik steek mijn vuist uit. De rest ook. "Operatie redt Zoe gaat beginnen."
Ik druk zenuwachtig op de deurbel. Geen reactie. Ik druk nog een keer op de deurbel. Weer geen reactie. Ik zucht geïrriteerd. "Geef ons op zijn minst een kans om Zoe te redden." Mompel ik. Ik druk nu heel vaak op de deurbel. Wel een reactie! Er wordt gerommeld aan het slot. Vervolgens gaat de deur open. Er staat een jongen in de deuropening. Ik bespring hem. "Geef onze vriendin terug!" Gil ik erbij. De jongen pakt me vast en gooit me handig over zijn schouder. Ik begin op zijn rug te slaan. "Het is best raar als er opeens een dierentuin voor je huis staat. Vooral als er een pinguïn tussen zit die me aanvalt." Lacht hij. Vanuit mijn ooghoek zie ik een eenhoorn. Kate ziet het blijkbaar ook. "ZOEF WE KOMEN JE REDDEN!" Roept ze. Zoef kijkt ons vreemd aan. "Redden van wie?" Vraagt ze terwijl ze zachtjes lacht. "Van hem." Zeggen we allemaal in koor. We beginnen te lachen. "Je hoeft me niet te redden hoor. Hij is aardig." Vertelt ze. "Hazza denkt daar anders over. Hij is heel bezorgd. Hij moest zelf huilen." Zegt Tess. "Ow ja ik had moeten bellen. Sorry Nash ik moet gaan." Verontschuldigt ze zich. "Geeft niks. Ik snap het wel. Mag ik tenminste je nummer?" Vraagt hij. "Oeeeee." Plaag ik. Zoe begint te blozen. Ze geeft haar nummer. "Nash zo heet je toch?" Vraag ik. "Ja en jullie heten?" Vraagt hij. "Tess!" "Kate!" "Esmée!" "Isis!" "Maddy die nogsteeds ondersteboven hangt!" Nash begint te blozen en legt me neer. Ik strijk mijn onesie recht. Beter! "Misschien is het beter als we nu gaan. Straks denken ze dat ook wij ontvoerd zijn." Grinnikt Isis. "Ja inderdaad." Giechelt Esmée. Met die woorden verlaten we het huis.
+×+×+×+×
Ik weet niet wat ik in de A/N moet zetten...
WACHT DAT WEET IK WEL!
Nee eigenlijk niet....
Dan zeg ik maar...!LOVE JULLIE MEIDEN!
JULLIE BETEKENEN ZOVEEL VOOR ME!
IK KEN JULLIE NOG NIET HEEL LANG, MAAR TOCH KAN IK AL NIET ZONDER JULLIE!
IK HOU VAN JULLIE💖💕💖
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...