Hoofdstuk 22

74 15 6
                                    

Pov. Maddy

@Maddytje_Horan: MEEEH IK VERVEEL ME! Iemand een idee wat ik kan doen?

@RandomName: FILM AVOND

@RandomName2: Je kan jezelf ophangen

@RandomName3: PRANK DE BOYS!

@Maddytje_Horan: @RandomName2 we zjjn weer lekker positief bezig hoor!

@Maddytje_Horan: @RandomName3 goed idee!

_____

Ik leg mijn telefoon weg. "ESSSIEE EN KATE!" Gil ik. In een seconde staan ze naast mijn bed. "Wat is er!?" Vraagt Kate geschrokken. Ik klap in mijn handen. "We gaan de boys pranken!" Fluister ik enthousiast. Esmée en Kate ploffen op bed neer. "Wat ben je van plan?" Fluistert Esmee nu ook. Ik leg mijn vinger op mijn kin om na te denken. Vervolgens vertel ik mijn plan. Als ik het verteld heb kijken beide meiden me grijnzend aan. "Lets Go." Grijnzen we.

Pov. Ashton

De jongens gamen wat met elkaar. Ik kijk over mijn telefoon mee. Ze spelen fifa. Gamen is nooit zo mijn ding geweest. "JIJ VUILE BITCH!" Wordt er plots geroepen. Michael zet het spel op pauze. Er volgt een stilte. "MOET JIJ NODIGT ZEGGEN TRUT!" Het geluid van een harde klap volgt. We horen gegil. Dat is voor Liam ook het perfecte moment om op te staan. Met een snelle pas loopt hij naar de gang. De plaats waar het geluid vandaan komt. Wij volgen hem.

Esmée en Maddy zitten in de gang. Ze zijn aan het vechten hun lichaam zit al onder het bloed en de blauwe plekken. Harry springt er snel tussen. Hij pakt Esmée beet. Ik pak Maddy beet. Ze beginnen meteen tegen te spartelen. Voor meiden zijn ze best sterk. Ik sla mijn armen om Maddy's middel om haar steviger vast te houden. Haar armen zitten tegen mijn borst aangedrukt. Harry volgt mij voorbeeld. "Waar sloeg dit op?" Vraagt Niall geschrokken. Esmée geeft een knikje. "Op Maddy." Zegt ze rustig. Maddy geeft een grom terwijl de rest van de jongens hun best doen om niet te lachen. Ik laat een kleine grinnik los. Maddy kijkt me woest aan. Ik stop meteen met lachen. Ik draai Maddy om. Ze kijkt nu recht in mijn ogen. "Waarom waren jullie aan het vechten?" Vraag ik rustig. Maddy zucht en kijkt naar beneden. "We hebben jullie geprankt!" Lacht ze dan. Esmée begint mee te lachen. Met mijn hand ga ik over Maddy's wang. De blauwe plek die daar zogenaamd zat verdwijnt. Ik laat haar los. Maddy en Esmée beginnen uitbundig te lachen. "KATE KOM!" Roept Esmée. Kate komt achter de jassen tevoorschijn. Ze heeft haar mobiel vast. "BEDEK JE GEZICHT!" Roept Luke. Hij slaat zijn handen voor zijn gezicht. De rest doet aarzelend het zelfde. Twee kleine handjes duwen die van mij weg. Ik open een van mijn ogen. Maddy komt dichterbij. Ik sluit mijn ogen weer. Ze drukt haar lippen zacht op die van mij. "WAAROM ZOEN JE MET MIJN ZUSJE!?" Roept Niall. Ik laat Maddy geschrokken los. Maddy giechelt zachtjes. Bang kijk ik naar Niall. Niall begint te lachen. De andere volgen hem. Ik kijk beschaamd naar mijn handen. Maddy pakt mijn hand vast. "Ik en Ash gaan naar mijn kamer!" Roept ze. Vervolgens trekt ze me mee naar haar kamer. "Waag het niet om sex te hebben!" Roept Niall ons na. "Ik kan niks beloven!" Roept Maddy terug. Daarna duwt ze me een kamer in. Zelf sluit ze de deur.

Pov. Maddy

Ik druk mijn lippen weer op die van Ashton. Hij pakt mijn middel beet. Daar staan we dan zoenend in de kamer. Ons moment wordt verstoord door een open gaande deur. "IEUW! Ik slaap hier ook! Geen sex please!" Zegt Isis om precies te zijn. Ik trekt een pruillipje. "We wouden het niet doen." Mok ik. Isis houdt haar handen omhoog. Weer pak ik Ashton's hand beet. "Kom mee Gigglypuff." Zeg ik. "Is goed Miss Gigglypuff." Grijnst Ashton. Mijn wangen worden rood. Ashton drukt een kusje op mijn neus. "Misschien kun je beter eerst die blauwe plekken en dat bloed van je lichaam wassen. Daarna kunnen we verder." Lacht hij. Ik kijk naar mijn arm. Vergeten dat er bloed en blauwe plekken opzitten. "Doei!" Zeg ik kort. Ik loop mijn slaapkamer weer in. Ik pak een setje kleding. "BADKAMER GECLAIMD!" Gil ik naar Isis. "Jaha." Mompelt ze terug.

___

Vrolijk kom ik de woonkamer in gehuppeld. In onesie style natuurlijk. Ik draag mijn geweldige panda onesie. Ik spring naast Niall op de bank. "NIALL!" Gil ik. "WAT?" Gilt hij terug. Ik sla mijn armen over elkaar. "Ik ben een hongerige panda." Zeur ik. Niall springt op. "JONGENS ETEN!" Roept hij. Hij trekt me omhoog op de bank. Samen springen we over iedereen. Isis joint ons al snel. "FAMILIE HORAN RUSTIGGGGG!" Schreeuwt Calum. Niall valt naar beneden. Op de enige plek op de bank die nog leeg is. Ik duw Isis ook naar achter. Ze valt bij Luke op schoot. Ze begint te blozen. "IK BEN DE BESTE KOPPELAAR OOIT!" Roep ik terwijl ik verder ga met stuiteren. Mensen proberen mijn benen vast te pakken, maar ik spring er over heen. "NOBODY CAN CATCH ME!" Juich ik. Net opdat moment val ik. Van de bank. Op mijn gezicht. "Maddy gaat het?" Vraagt Tess bezorgd. Ik steek een hand op. "Panda neer." Mompel ik. Er bukt iemand naast me neer. Zoe tilt mijn gezicht op. "Leef je nog?" Vraagt ze. "Alleen als er food komt." Fluister ik. Ze legt mijn gezicht rustig neer. "MENSEN ZORG VOOR VOEDSEL ANDERS STERFT ER NOG EEN PANDA UIT!" Gilt ze. "Ja baas." Grinnikt Louis. Hij pakt zijn telefoon en begint te bestellen. Ik krabbel overeind. "Wow ik ben best wel geweldig." Grinnik ik. "ARROGANT!" Gilt Kate. Ik doe een Sassy hairflip. "Ik ben net als je broer." Grinnik ik. Louis doet ook een hairflip. Michael springt opeens overeind. Hij begint te dansen. Iedereen kijkt hem droog aan. Ook doen we ons best om niet te lachen. Het is nogal raar als er een dude met een pikachu onesie random begint te dansen. "Dans mee." Zegt hij droog. "Kuch de jongens moeten dansen kuch." Hoest Esmée. "JA!" Roept Zoe. En algauw roepen alle meiden dat de jongens moeten dansen. Voor de jongens zit er niet veel op. Ik neem plaats op de bank en de beginnen met zijn allen te dansen. Tess begint te klappen en de rest van de meiden volgt al gauw. "TWERKEN!" Gilt Isis. Niall draait zich om en begint te twerken. "Ik twerk niet!" Roept Ashton. "Why not?" Vraagt Zoe. "Ik ben half Iers." Protesteert hij. Ik wijs naar Niall die helemaal los gaat. Ashton lacht en gaat een keer door zijn knieën. Daarna gaat hij naast me zitten op de bank. Jammer genoeg gaan de andere jongens ook zitten. "Nu blij?" Vraagt Calum lachend. De deurbel gaat. Isis ren er als een speer heen. Ze komt terug met wat zakken. Zakken me zitten voedsel. "Nu blij." Grijnst ze.

//////////////
MEEEH IK HEB NET EEN COLA LOLLY OP!
En umgg er bestaat oreo-chocoladepasta!
IK HEB HET EN HET IS JUMMY LIKE JUMMY
HEEFT ER TROUWENS EEN VAN JULLIE INSTA OF MUSICAL.LY!?
OKEEEEHH DOEI SUCC8 MET SCHRIJVEN ZOEF

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu