POV KATE
Zoe is bij Nash, waar Esmee is weet ik eigenlijk niet en Tess is net weggelopen. Liam is helemaal in paniek. Alles ging net weer helemaal goed en nu is Tess weg en dat allemaal door Dylan, het is echt een klootzak. Ik snap nog steeds niet dat Maddy ooit verkering met hem had.
"Louissss" roep ik naar beneden. Ik ben dan al wel weer gewoon thuis nadat ik nog een paar controles had. Ook heb ik ook een hoop preken gekregen dat ik het nooit meer moest doen, maar eigenlijk heb ik alleen naar Mikey en Louis geluisterd, want ja Lou is m'n broer en m'n beste vriend en Mikey is gewoon m'n pokemon-maatje. Helaas mag ik nog niet alles doen en 1 van de dingen die ik niet mag doen is traplopen en daarom roep ik Lou. "Loooouuu ik wil naar beneden!" roep ik nog een keer. In plaats van Lou komt Mikey naar boven. "Lou zit z'm wortels te eten, dus vroeg hij of ik je even op kon halen" legt hij mijn verbaasde gezicht uit. "Aah oke. Als hij nu z'n wortels maar deelt" zeg ik lachend en ook Mikey moet lachen en eerlijk gezegd is dat echt heel schattig. Ik spring op Mikey's rug en hij loopt de trap af in 1 keer door naar de keuken waar Lou z'n wortels aan het eten is.
"Loop vlak langs Louis en ren dan snel weg met mij op je rug en vooral blijven rennen todat ik m'n wortel op heb. Oh en graag zonder in het zwembad te vallen." fluister ik in het oor van Mikey. Hij knikt dat hij het begrijpt. Hij loopt rustig richting Louis en als ik de wortel heb gepakt rent hij snel weg terwijl ik op z'n rug zit een wortel te eten. We horen Louis gillen en we moeten lachen. Ik eet snel m'n wortel op en net als Louis ons achterna komt rennen heb ik op. "Snel naar de woonkamer" roep ik lachend. Hij versnelt en voordat ik het weet zitten we al lachend op de bank. Dan kom Louis binnen, kletsnat. "Wou je weten of het water nat was ofzo?" vraag ik serieus waardoor Mikey moet lachen. Ik hou het niet veel langer vol en begin ook te lachen. "Haha heel grappig, little. Ik ga even douchen." zegt hij een beetje chagi.
M'n telefoon gaat, onbekend.
K: hallo met Kate.
O: Hoi Kate weet jij waar Zoe is?
K: Kun je misschien eerst zeggen wie je bent voordat ik je vraag beantwoord?
O: Ohja je spreekt met Nash
K: Nash?! Hoe kom je aan mijn nummer?
N: Van Zoe. Als er iets mis was moest ik 1 van jullie bellen en ik kon die van jou als eerst vinden.
K: Oh oke. WACHT?! Zei je nou dat je alleen mij belt als er iets mis is? Wat is er aan de hand? Is er iets met Zoe? Heb je Tess gevonden?
N: Tess? Zoe? Ja daarom belde ik. Ze waren beide hier.....
K: Echt? Wacht je zei waren. Zijn ze weg?!
N: Ja?
K: NASH! WAAROM BEL JE NU PAS?! EN WAT HEB JE ZE AANGEDAAN?!
N: Ik ben vreemd gegaan.....
K: YOU BITCH! DAT DOE JE ZOE TOCH NIET AAN!
En ik heb opgehangen. Ondertussen is iedereen in het huis om me heen verzameld. "Wat is er aan de hand?" vraagt Harry als eerst. "Tess was bij Nash..." zeg ik. "maar dat is geweldig" onderbreekt Liam me. "Je liet me niet uitpraten. Nash is vreemd gegaan. Zoe en Nash zijn weggelopen. Ik weet niet hoelang geleden, maar ze zijn niet meer bij Nash." zeg ik. "Wat?!" roept Isis en begint te huilen. Ook Maddy barst in tranen uit. Ze knuffelen elkaar. Ik loop naar Louis toe en knuffel hem niet veel later begin ik ook te snikken. Ook zie ik dat Mikey het moeilijk heeft. Iedereen zoekt troost bij elkaar alleen Mikey staat alleen. Ik laat Louis los en loop naar Mikey en geef hem een knuffel. "Je mag huilen Mikey, het is niet erg" zeg ik geruststellend terwijl bij mij nog steeds de tranen over m'n wangen lopen. Het is misschien overdreven, maar we zijn 1 grote familie en we missen nu gewoon 3 delen. Esmee, Zoe en Tess. "Mikey, ik ben bang. Ik ben bang dat we uit elkaar vallen." zeg ik eerlijk. Hij knuffelt me nog steviger. "Dat gebeurt niet Kate. We zijn 1 big family. En familie kan niet uitelkaar, je blijft voor altijd samen of je wil of niet."
We zijn een paar dagen verder en Tess, Esmee en Zoe zijn nog niet terug. We hebben ondertussen ze al als vermist opgegeven. De politie doet z'n best om ze te vinden, maar ja je weet nooit of ze hun gaan vinden. Ik heb nog meer slecht nieuws. We hebben met z'n alle gezocht naar tekenen van hun. We wren verdeeld in groepjes van 2 en 1 van 3.
Luke & Isis
Mikey & Calum
Ik & Louis & Niall
Maddy & Ashton
Liam & Harry
Maar toen we na de 1e zoektocht Ashton huilend terug zagen komen wisten we dat er iets mis was. Ze waren in winkels en restaurantjes aan het zoeken, en toen is Maddy ontvoerd door waarschijnlijk Dylan. We weten niet of ze echt ontvoerd is of dat ze is gevlucht voor Dylan, maar we weten wel dat ze weg is en dat Ash het heel zwaar heeft.
Helaas is Ashton niet de enige die het heel erg zwaar heeft ook Luke. Isis is weggelopen. Ze hebben hun eerste ruzie gehad en die pakte niet zo goed uit.
Natuurlijk hebben we het allemaal zwaar ik bedoel we zijn nog maar met z'n negenen nu. Alle meiden zijn weg behalve ik. Ik heb geen idee waar ze zouden kunnen zijn.
Maar het enige wat we nu kunnen doen is elkaar helpen, wachten op nieuws van de politie en zelf gaan zoeken.....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omg! Omg! Mensen ik zojuist gewoon het einde van 'The Suprise' Deel 1 geschreven. Er komt een Deel 2. Die hopelijk beter eindigt dan dit boek ;). Ik hoop dat jullie dit een leuk boek vonden en vooral dat jullie het leuk vonden om te lezen en het spannend was. Dat je elke dag wacht totdat er een nieuw hoofdstuk online kwam. Ik ga dit niet te lang maken, maar ik ben heel trots op de meiden dat we deel 1 gewoon al hebben geschreven en nu dat ik dit schrijf hebben we meer dan 2,5K en ik ben trots op de meiden!
Hopelijk tot de volgende keer!
Bedankt Voor Het Lezen Van 'The Suprise' Deel 1!
Xx Just6Writers
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...