Chapter 6

143 23 6
                                    

POV KATE

Als ik beneden kom zie ik dat Zoë en Es hun stitch onesie aan hebben. Ik kijk naar mn eigen pyjama ja je leest het goed ik slaap in een pyjama, geen joggingbroek met een 'normaal' shirt voor mij. Op het moment heb ik m'n minion pyjama aan. Hoe kun je dat voor je zien nou kijk de broek is met allemaal minions en dan heb je een grijs shirt met 1 minion erop en roze letters die de tekst 'not a morning minion' vormen. Veel mensen vinden me raar omdat ik wel een pyjama draag. Maar goed genoeg over mijn pyjama. Ik ga bij Es en Zoë zitten. Als ik net wil gaan zitten hoor ik de boys al binnen komen. Jeetje wat zijn hun luidruchtig ook al wist ik dat ook al het is het voelt als familie voor me ook al is alleen Louis de enige die echt familie van me is. Terwijl ik in gedachte was verzonken zijn de andere allemaal al beneden gekomen in hun 'pyjama's'. Ja iedereen behalve de boys en Zoë&Es want hun hebben een onesie aan. "Okay guys wat gaan we doen?" Vraag ik dan. "Geen idee" zegt Zoë. "Misschien kunnen we wel true or dare gaan doen?" Vraagt Maddy. "Jaaaaa goed idee" zegt Niall of eerder roept hij het. "Okay ik begin" zegt Luke. "Isis, true or dare" "Dare" zegt Isis vol zelf vertrouwen. Dit gaat leuk worden "oke..." zegt Luke met een gemeen lachje op z'n gezicht. Dit gaat leuk worden. "....laat je laatst genomen selfie zien" vervolgt hij z'n zin. Oww deze is leuk. "Nooo meen je die?!" "Ja helemaal" "waarom zei ik ook alweer dare?" Vraagt isis meer aan zich zelf dan aan de rest. Er is ook niemand die antwoord want iedereen lacht ook ik. Als we allemaal een beetje zijn uitgelachen haalt Isis haar phone en zoekt haar laatst genomen selfie op. Dat zal wel niet lang duren volgens mij is ze selfie verslaafd ofzo. Ach ja maakt ook niet uit. Iedereen heeft iets anders. Dat is net zo iets dat niemand van mijn grote geheim af weet behalve Louis dan. Isis heeft ondertussen de foto gezien en laat hem zien aan iedereen. Ik moet eerlijk zeggen het is echt een mooie foto. Ik maak niet zo veel selfies, ik ben daar helemaal niet mooi genoeg voor....

Na een tijdje true or dare gespeeld te hebben zijn we gaan slapen, iedereen bleef gezellig slapen, dus Tijdsprong naar de volgende ochtend ●

Ik word wakker van iemand die op me springt. Ik doe mn ogen open om ze vervolgens direct weer dicht te doen Door het velle licht. Vervolgens doe ik m'n ogen weer open maar deze keer rustig zodat mn ogen kunnen wennen aan het licht. Als mn ogen gewend zijn aan het licht kijk ik wie er nou de hele tijd op me sprong. Maddy. Tuurlijk wie anders ook eigenlijk. Maddy maakt me wel vaker op zo'n manier wakker. Ik kijk op de klok en zie dat het nog maar half 11 is. Ik kijk Maddy boos aan, nou ja boos voor mij is het boos kijken, ze weet dat ik er niet van hou als mensen me vroeg wakker maken. En ja half 11 is voor mij vroeg! Ik ben lui oke laat mij. Maar volgens mij was mn boze blik toch niet zo boos als ik hoopte want Maddy schiet in de lach. Ik trek de deken over m'n hoofd. "Ga weg Maddy ik wil slapen!" Zeg ik ook al klinkt het meer als "gla wleg Mladly ik wil slalpen" Door de deken. Maar goed. Maddy verlaat uiteindelijk de kamer en ik probeer weer te slapen, alleen maddy heeft me goed wakker gemaakt.... ik kan niet meer slapen. Dus ik ga mn bed maar uit en kleed me om >zie media voor outfit alleen dan zonder Luke<. Ik heb het armbandje van 5sos gekregen van Maddy en draag hem bijna elke dag behalve gister dan. Ik heb zo'n vermoeden dat dit straks best awkward gaat worden. Maar goed alles is awkward met mij in de buurt dus ik ben wel wat gewend. Het was een kado van Maddy en dus draag ik het graag.

Ik loop naar de badkamer en ga voor de spiegel staan. Ik kijk in de spiegel, duuh wat doe je anders met een spiegel. Als ik m'n spiegel beeld zie, zie ik Hoe erg mn haar ontploft is en hoe erg mn gezicht er aan toe is. No make-up be like....ugly. oh dat weet trouwens niemand dat ik mezelf lelijk vind, ik probeer alles qua zelfvertrouwen te faken en volgens mij lukt dat best goed. Maar goed ik doe mn haar en make up. Als ik er een beetje tevreden over ben loop ik de trap af. Ik verwacht een paar rare blikken maar in tegen stelling tot dat krijg ik wat heel anders.....

niemand is beneden en het hele huis is een rommel. Ik hoor een een raar geluid uit de keuken komen en als ik de keuken binnen kom zie ik Maddy vast gebonden zitten aan een stoel. De rest sliep nog maar Maddy was dus al naar beneden gegaan. Wat zal er gebeurt zijn. En alsof Maddy mn gedachtes kan lezen begint ze al met uitleggen.

□ nou guys dat was het dan mijn hoofdstukje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tips zijn altijd welkom! Een vote, een comment en een mail voor de wedstrijd zijn gratis dus ik zou er voor gaan! Ik praat alweer genoeg BYEEX Ohja wacht ff BRADDYYY😍 nu ga ik echt Doeii X Brittneyyy□

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu