POV KATE
We lopen met z'n zessen door de stad. Ik zie Es naar Tess lopen en ze fluisteren wat.
"Hey niet fluisteren in gezelschap" roept Maddy.
Zij had het dus ook gehoord. Niet zo raar eigenlijk want we lopen naast elkaar. Ik ben best benieuwd waar ze het over hadden. Ik pak m'n telefoon en app Maddy.
Ik: Hey, weet jij waar ze het over hadden?
En ik laat m'n telefoon aan Maddy zien als teken dat ze haar telefoon moet pakken. Maar dan zegt ze met haar lippen dat ze haar telefoon niet bij heeft. Ik steek m'n duim op als teken dat ik het begrijp en beginnen we gewoon een beetje te praten over hoe vervelend de gym leraar wel niet is en dat we vaker met z'n alle moeten afspreken.
Na een tijdje komen we bij de primark. Ik hou van de primark en niet zo'n beetje ook.
"Daar wil ik heen" roep ik. Ik hoor Zoe en Isis zuchten. "Ik ook" roept Es. "Yaay let's go then babes" zeg ik. We lopen naar binnen en ook al ben ik hier al heel vaak geweest ik ben nog steeds onder de indruk van hoe groot het is. Ik loop samen met Tess naar de onesies. Dat is gewoon een standaard ofzo, want dat doen we altijd als we hier zijn. Niet dat we altijd wat kopen absoluut niet, maar het blijft leuk.
Na 3 uur geshopt te hebben bij verschillende winkels gaan we eindelijk bij de Starbucks zitten. Ik vraag wat iedereen wil drinken en haal het op. "Damn girls, we hebben echt veel gekocht" zeg ik als ik alle tassen bij elkaar zie. "Oeps?" zegt Maddy meer vragend. "Ach joh, het was super gezellig en daar gaat het om" zegt Zoe waardoor Tess in de lach schiet, maar direct rood wordt omdat niemand anders lacht. Ik wil nog steeds weten wat dat gefluister was. "Ik ga even naar de WC" zeg ik en wenk naar Maddy dat ze mee moet komen. Ze begrijpt de hint en komt me achter na.
"Waarom moest ik mee komen?" vraagt Maddy als we de WC's binnen zijn. "Jij hoorde dat gefluister van Es en Tess ook toch?" "Ehm...ja hoezo?" "Ben je niet benieuwd waar ze het over hadden, want Tess werd knalrood en het leek wel of je ze bijna moest huilen" "Ow echt?! Dat had ik helemaal niet gezien. Ik ben nu ook wel best benieuwd. Maar misschien moeten we terug gaan anders wordt het verdacht" "Ohja is goed" zeg ik. We lopen samen terug en doen alsof er niks gebeurt is en dat we gewoon naar de WC zijn geweest.
Zou Tess me niet vertrouwen? Ik ken Tess al het langste van de groep en vertrouw haar net zoals iedereen van ons eigenlijk. Maar Tess is een rustig meisje dat ook wel heel druk kan zijn, maar het gewoon niet zo vaak uit. Wat als Tess me niet vertrouwd? Ben ik niet goed genoeg? Ben ik niet te vertrouwen? Ik dacht dat ze me vertrouwde, niet dus.... Ik vertrouw Maddy, Zoe, Es, Tess en Isis compleet, maar zouden ze mij ook vetrouwen? Ik hoop het. Tess deed wel wat anders de laatste tijd. Zou het iets met Jackie te maken hebben? Misschien verteld ze het nog wel. Misschien maak ik me gewoon te veel zorgen. Dat zal het zijn. Hoop ik.
Sorrryyyy Heel heel heel erg sorry! Ik had niet zo veel inspiratie deze x en zoals je waarschijnlijk al had gezien hadden ik en Isis geruild omdat ik de vorige x ziek was en gewoon geen energie had om te schrijven. Dus hadden we geruild vanaf nu is alles gewoon weer normaal.
Ff voor de meiden: Ik ben trots op jullie! Calum down zo lang wordt dit niet...Toen we begonnen aan dit boek wist ik niet of het een goed boek zou worden of dat het een totale flop zou worden omdat je met 6 verschillende mensen 1 boek schrijft. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat ik trots op jullie ben en dat ik met trots kan zeggen dat jullie mijn vriendinnen zijn! I luke you gurlz <3
Dikke Kus van Miijjjj Xx
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...