Hoofdstuk 12

84 20 4
                                    

POV ISIS

'Wat heb ik iets van je aan ofzo' vraag ik lachend als we beneden komen. 'Nee gelukkig niet nee' antwoord Niall. Ik plof op de tweepersoon bank tussen Niall en Luke ik. Me hoofd rust op Niall's schouder en me voeten/benen liggen bij Luke. Na een tijdje val ik in slaap en krijg ik niks meer mee van de buiten wereld.

~

'ISIIIIIIIIIIIIS. WAKE UP. RISE EN SHINE!' Hoor ik heel veel stemmen schreeuwen. 'Kalm aan pleasee' zeur ik en sta op. 'Mense ik ga ff naar boven toe' zeg ik tegen niemand in het algemeen. Ik loop naar boven pak kleren loop naar de badkamer en stap onder de douche. Na ik denk 15 minuten stap ik eronder uit en pak me kleren en trek ze aan.

Kleding skye denk cd camera en drinken ff weg

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kleding skye denk cd camera en drinken ff weg

Ik loop naar beneden omdat ik naar school moet. YES. Proef het sarcasme. Ik stap op me fiets en fiets naar school. 'Hee Isis wacht ff' hoor ik achter me en zie Jackie fietsen. 'Heei' zeg ik en fietsen samen naar school. Bij de ingang word ik meteen aangestaard. De eerste lessen verlopen zoals gewoonlijk. Saai. Nu is het tijd voor de pauze. Ik wil weer samen met Jackie in het hoekje gaan zitten als de fakes langs lopen. 'Heei isis wil je misschien bij ons zitten?' Vraagt Nina de leider. 'Nee waarom zou ik' 'misschien omdat je dan aandacht van de jongens krijgt' zegt ze. 'Ik heb genoeg aandacht van jongens' 'oja hoeveel dan' '8' 'maar 8' 'ja maar wel 8 bekende personen' zeg ik en loop weg. 'Isis. Jackie' hoor ik een stem fluisteren en kijk om me heen en zie luke zitten met een pruik in zijn hand en lenzen in. 'Wauw' zeg ik en begin te lachen. Na een paar seconden komt niall de wc uit lopen met een bruine pruik en groene lenzen. Nu loopt luke weg en komt daarna terug met een zwarte pruik en groene lenzen. 'Wat doen jullie hier?' Vraagt Jackie die ondertussen is bijgekomen van het lachen. 'Gewoon mijn zusje gezelschap houden' zegt Niall simpel en haalt zijn schouders op. 'TRIIIIIIIIIIING' tringt te bel en we lopen met zijn vieren naar het geschiedenis lokaal. Ugh. Die vrouw was vroeger  sowieso een fake. Ik en jackie ploffen op een stoel achterin de klas. 'Voor dit laatste halfjaar hebben jullie 2 leerlingen erbij' zegt ze nors en luke en niall komen de klas binnen lopen. 'Hai ik ben Lucas en mijn leeftijd boeit jullie niks' zegt Luke en ploft op de stoel voor mij. 'Hoi ik ben Noel en mijn leeftijd boeit jullie ook nikd' zegt Niall en ploft langs Luke op de stoel voor ons. Ik besluit war in me schrift te tekenen omdat ik dit toch al snap. 'Isis eruit ga je maar melden!' Buldert ze door de klas heen. 'Maar ik de-' 'niks maar eruit' roept ze en ik loop de klas uit. 'Wat is de reden' 'weet nie' zeg ik. 'Ga maar de aula in' zegt de persoon die daar overgaat enz. Ik loop naar de aula en al snel komen Jackie Niall en Luke er ook aan. 'Laat me raden! Gewoon er uit gestuurd zonder reden?' Vraag ik en alle 3 knikken ze. Na nog 3x eruit gestuurd te zijn beetje klooien in de aula mogen we eindelijk naar huis.

Hai people van wattpad
Ik isis heb dit deel geschreven want de persoon die dit moest schrijven had geen tijd enz.
Maar tis nu echt 00.00 precies😂 en ik update lekker
Bye❤️

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu