P.O.V: Tess
Ik loop het gezamelijke huis binnen en schreeuw 'ik ben thuis'. 'We zitten hier zussie!' roept Liam. Ik doe mijn jas, schoenen en tas uit/af en loop de woonkamer binnen. 'Hey' glimlach ik verlegen naar de 4 andere jongens. 5sos.. Ik vind het nog steeds eng dat ze hier waren. 'Ik ga naar Isis haar kamer' mompel ik en loop weg. 'Tess wacht' roept Liam. Ik draai me om. 'Nee laat maar' zegt hij. Ik knik en loop naar Isis haar kamer. Ik hoor gelach, vast van 1 van de meiden. Ik loop naar binnen en Isis en UMG... Een verliefd gevoel kriebelt mijn buik binnen.. Een bloedmooi meisje stond glimlachend naar me te kijken. 'Oh hey Tess, dit is Jackie, Jackie Tess. Het zusje van Liam' glimlacht Isis. Oh god... Jackie die naam alleen al. 'Hey' glimlacht Jackie. 'H-hi' mompel ik. 'Waar kwam je voor?' vraagt Isis vrolijk. 'Ik eeh, nou eeh.. Ik eeh' stotter ik. 'Je wou eehen?' vraagt Isis lacherig. 'N-nee, ik wou vragen om samen naar de stad te gaan starbucks ofzo' mompel ik. 'Ja, maar Jackie gaat dan wel mee' lacht Isis. 'Ja!' zeg ik net iets te enthousiast. 'Dan ga ik me even klaar maken' mompel ik daarna wat minder enthousiast. 'Waarom klaar maken?' vraagt Jackie lachend. 'Voor j- je weet wel als ik een leuke jongen tegen kom' lieg ik. Ze knikken maar. 'Liam!! Tess is verliefd' hoor ik Isis roepen als ik weg loop. Oh nee, Isis ja ik ben verliefd. Nee je weet niet wie. 'Tess! Tell me!' roept Liam en stormt mijn kamer binnen met Louis achter zich aan. 'Niemand' zeg ik schouder ophalend en doe mijn vest aan. 'HEY KATE GA JE OOK MEE NAAR DE STARBUCKS?' roep ik naar Kate wanneer ik haar stiekem haar kamer in zie lopen. Louis zijn knuffel vermijdend natuurlijk. 'KATE' roept Louis en knuffelt haar plat. 'Bedankt Tess, maar zeker geen nee' antwoord Kate. Ze kruipt langs Louis en trekt me mee naar beneden. We lopen met zijn 4en naar de starbucks en bestellen.
'Dus, hoe kennen jullie elkaar?' vraag ik. 'Nou, Jackie is vandaag nieuw in de klas gekomen. En we hadden eerst ruzie. Maar dat is bijgelegt' glimlacht Isis. 'Beter' grijnst Kate. Ze knikken. 'Dus vertel eens wat over jezelf' glimlach ik naar Jackie. Ze knikt en begint te vertellen..
Hi, sorry.. Had geen inspiratie deze week dus 380 woordjes. SORRY normaal doe ik er 700 meer... Het spijt me.. Gewoon pijntjes en dat soort dingen geen zin enzo.. Maar Isis is nu duzzz... Zet hem op meid xD ;)
POV ISIS
'Meiden?' Vraag ik als ik op me telefoon kijk. 3 hoofden schieten omhoog en kijken me vragend aan. 'De jongens hebben een onverwacht concert vanavond' zeg ik verdrietig. 'WTF waarom?' Vraagt Jackie. 'Jah i don't know' zeg ik. 'Maar waarom kijk je eigenlijk zo sip?' Merkt Britt op. 'OMDAT IK MEAN GIRLS 2 GING KIJKEN MET NIALL. IK HEB HEM OVERGEHAALD!' Gil ik door de starbucks heen en een paar meiden kijken op bij de naam "niall". 'Mensen mijn starbucks is op. Ik wil naar huis' zeurt Tess. 'Kej' zegt Jackie en we lopen naar het gezamenlijke huis. 'ISIS IN DA HOUSEEEEEE!' Gil ik als ik binnen ren. 'HEB JE ETEN MEE!' Krijg ik als antwoord van Niall terug. 'HEB IK AL OP!' Schreeuw ik terug. En krijg geen antwoord. 'Louis?' Vraagt Kate. 'Jah?' 'Waarom hebben jullie vanavond een concert?' Vraagt ze. 'Gewoon. Kut management' antwoord hij simpel. 'OJAAAAAA. NU HOEF IK GEEN MEAN GIRLS 1 & 2 TE KIJKEN MET ISIS. WHOEEEEE!' Gilt Niall. 'Ik wil wel meekijken?!' Antwoord een of andere oempaloempa uit 5sos. Ik schrik en val achteruit, op een stoel. 'MAN. WAAR KOMEN JULLIE ALLEMAAL WEL NIET VANDAAN. GOAD DANM!' Gilt Tess. 'Ja idd' antwoord Esmee die blijkbaar ook de kamer in is gelopen. Oh en die andere oempaloempas uit 5sos. Die staan achter Esmee. 'NU ALLEEN MADDY NOG EN HET FEESTJE IS COMPLEET!' Roep ik sarcastisch. 'Wat is er met mij?' Hoor ik Maddy naast me vragen. 'Oh. Niks' zeg ik en loop naar boven. Ugh. Drukte. Ik pak me telefoon en open twitter. Ik zie dat Niall een tweet heeft geplaatst.
NiallOfficial: onverwacht concert vanavond. Hopelijk een paar fans ontmoeten❤️
Ik retweet de tweet en zet nog wat dingen op me eigen twitter en sluit me telefoon af, pak me laptop en start Netflix op. Mean girls is niet beschikbaar verschijnt er in me beeld. 'AHH FACK IT!' Schreeuw ik gefrustreerd.
POV LUKE (eindelijk😂)
'AHH FACK IT!' Hoor ik een stem schreeuwen van beneden. Ik was naar boven gelopen want daar stonden gitaars. Ik liep naar beneden en klopte op de deur. 'Maddy?' Vraagt Isis. Ja dat is de enige naam die ik ken. 'Nee Luke. Ik hoorde je schreeuwen' zei ik en hoor de deur open gaan. 'OJA dat. Gewoon wat dingen' zegt ze en zucht. 'Wil je er over praten?' Vraag ik. Ja ik verwacht best iets erg. 'Ehm oke' zegt ze en laat me binnen. 'MEAN GIRLS IS NIET BESCHIKBAAR!' Gilt ze en gaat nep huilen. Ik probeer een lach te onderdrukken maar dat mislukt. 'En. Ik kan er niet tegen dat de jongens vanavond een onverwacht concert hebben' zegt ze en ik merk dat ze dit wel erg vind. Ik trek haar in een knuffel en zo zitten we wel even. 'MENSEN. WIJ GAAN NAAR HET CONCERT. OOK ZONDER JULLIE!' Gilt Maddy van onder en we lopen naar beneden.
~bij het concert~
POV ISIS
'Ga nou maar gewoon in het publiek staan!' Port Jackie mij. 'Oke' zucht ik en loop met de rest mee.~na 3 liedjes~
'HOOOOOOOI SYDNEYY!' Schreeuwt Liam door de microfoon. Iedereen gilt door elkaar. Ik hoop dat ze allemaal hun stem kwijt zijn en hun mond dicht houden. 'WIJ WILLEN GRAAG 6 MEIDEN OP HET PODIUM ROEPEN!' Gilt Louis. Nee. Hij gaat niet doen wat ik denk wat hij gaat doen he? De jongens lopen het podium af. Ik zie hoe Louis Kate vast pakt, Liam Tess vast pakt, Harry Esmee en Zoë vast pakt en hoe Niall mij en Maddy vast pakt. 'Nee. Nee ik wil niet!' Zeg ik eigenwijs en blijf staan. 'Wel je moet!' 'Nee. Ik. Wil ni-' verder kom ik niet want Niall heeft me al over zijn schouder gegooid. Ik geef me over want Niall is toch veel sterker. Ik voel hoe ik weer op vaste grond sta. Ik kijk om me heen. Druk. Niemand let op. YES. Ik ren van het podium af backstage. 'Nee nee nee. Jij gaat terug' hoor ik een oempaloempa uit 5sos zeggen en hij pakt me op en loopt met me naar het podium, zet me neer en loopt weer weg. 'IDEREEN. STIL!' Gilt Harry door de microfoon. En ineens is het stil. 'Deze meiden hier zo, zijn onze zusjes' zegt Louis en slaat een arm om Kate heen. Net als Harry bij esmee en Zoë doet Liam bij Tess en Niall bij mij en Maddy. Ik zucht diep en laat het maar gewoon.
Haaaai persoontjes op wattpad die dit verhaal lezen. Tess had geen inspiratie en ik wel. Dus daarom heb ik, Isis, een stuk geschreven. Zoals je ziet hebben de boys bekend gemaakt dat ze zusjes hebben. DOEIIJJ
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...