Hoofdstuk 7

100 22 18
                                    

~Essiee pov~

Ik word wakker. Gisteren hebben we true or dare gespeeld en dat was... Okay..
*Tijdsprong terug*
Mijn opdracht luidde: Zoen Calum in een opgesloten kast 2 minuten lang. Ik wou de opdracht afwijzen, maar Calum trok me al mee. We gingen dus in die kast staan. Ik werd helemaal warm. Ik zoen mijn celebrity crush, wie had dat nou verwacht. "Essiee, tis maar voor 2 minuten" zegt Calum. "Ja maar..." zeg ik. En Cal zoent me al. Na 2 minuten stoppen we. Nou ja...waren het 2 minuten. We lopen terug naar de woonkamer. Luke zegt:"Dat waren 5 MINUTEN GEEN 2". Wij blozen. Hij zoende gewoon lekker. "Was het lekker?" fluistert Zoë. "Uhm...ja ik denk het" bloos ik. "Jullie bleven wel 5 minuten in die kast en kwamen er toen nog niet eens uit" "Dus zeker was het lekker en leuk" lacht Zoë. "Okay, ik geef het toe" zeg ik lachend. *tijdsprong naar de nacht* "Psst...Essiee" fluistert een stem. "Wat ik lig te slapen" fluister ik terug. "Mag ik binnen komen?" fluistert de stem. "Ik weet niet eens....oww jij bent Calum" fluister-lach ik(is dat een woord). "Ja, kom je anders naar mijn kamer?" fluistert Cal. "Ja, sure" fluister ik. Ik doe mijn sloffen aan en loop naar Calum's kamer. Hij slaapt helemaal alleen. "Waarom wilde je mij spreken" vraag ik. "Gewoon, over..." zegt hij. Ik leg mijn vinger op zijn mond. "Dat blijft ons geheimpje" zeg ik. "Maar..ik vind je echt leuk leuk" zegt hij. "Ik jou ook wel, maar ik..." Ik stop met praten en hij zoent me weer. De deur gaat los. Harry komt binnen. "Wat! Is! Dit!" En hij rent weg. Ik probeer hem achterna te rennen, maar Calum houdt me tegen. "Cal, alsjeblieft" Huil ik. "Ik hou van je, maar dit kan niet verder zo" Zeg ik en ren weg. Calum blijft achter. Ik ren achter Hazza aan. "Har, stop. Ik kan het uitleggen" zeg ik. Hij stopt. "Wat, dit kan je niet uitleggen" "Je kan dit niet doen" zegt hij. "Maar ik deed dit niet!" zeg ik. "Wie dan wel" vraagt hij. "CALUM" schreeuw ik. Ik zie dat Calum nu ook naast me staat. Harry loopt naar Calum toe en duwt hem naar achter. "Jij komt niet meer aan mijn zusje, begrepen!" "Ja" zegt hij bang. "En jij praat niet meer met hem" zegt Harry tegen me. "Maar..." "Nee" Ik ren naar buiten. Calum rent achter me aan. "Calum doe dit nou niet, je krijgt de kans om beroemd te worden en om met mijn broers band te werken. Dan ga je toch niet mij er daar voor op offeren" zeg ik. "Ja wel, als ik van iemand hou doe ik dat" zegt hij. "Maar Calum...dit kan niet zo" zeg ik. "Heus wel" zegt hij. "Nee" "Ja" "Nee" "Ja" "Nee" "Ja" "Okee ik geef het op" zeg ik. "Maar hoe moet dat dan" vraag ik. "Stiekem relatie" "We doen morgen gewoon dat we elkaar negeren" zegt hij. "Okee" "En nu?" vraag ik. Hij zoent me weer. Nu intenser. "Oww Calum" kreun ik. "Essiee" kreunt hij. "Hoelang blijven we hier" vraagt hij. "Totdat het licht wordt" zeg ik. "Of nooit?" vraag ik. "We kunnen samen leven" zegt hij. "Kom we gaan wat eten en drinken halen" zegt hij.

*tijdsprong van een uur*

Ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik 100 gemiste appjes van Broertjee❤ heb. En 55 van Twinn❤ heb. Ook hebben ze 5 keer gebeld. "Cal?" Ik lig tegen hem aan. "Ja" zegt hij. "Kijk" zeg ik en laat hem mijn berichten zien. "Moeten we naar huis of niet?" "IDK" zeg ik. Harry belt...

Heey,

Beetje kort hoofdstukkie, but whatever. Vinden jullie Boys Like You van Who Is Fancy ook zo leuk. Ik luister hem met mijn sister op tv. Ook hebben we net een mislukt eitje gebakken. Doe dit nooit thuis.

Byee xoxo~Essiee•

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu