(Ja ik ben gewoon te lui om hoofdstuk 19 en 20 apart te typen. Dus ik beloof langer deel nu hou ik op met mijn gebrabbel dus ga maar lekker lezen)
POV ISIS
KUT. ADHD. DOOR JOU KAN IK NIET SLAPEN. Ugh. Ik besluit om naar de zolder te lopen. Als ik op de zolder ben pak ik mijn wit met zwarte gitaar en sluit een koptelefoon aan. Ik raak wat random snaren aan totdat ik merk dat ik mijn koptelefoon er helemaal niet goed in heb gedaan. Ach ja fack it. Ik haal de koptelefoon eruit en herhaal wat ik daarvoor gespeeld had, wat tot mijn verbazing super goed klinkt. Ik bedenkt er een tekst bij en klaar. En ja het gaat over vampiers. Ik speel het. Het leukste stukje vind ik: sucking your blood until your heart stops beating. Ik besluit hier te blijven en val al snel in een onrustige slaap. Na een onrustige nacht open ik mijn ogen om ze vervolgens weer te sluiten. Na een tijdje doe ik ze weer open en kijk verward om me heen. Oja. Zolder. Gitaar. Liedje. Ik speel het nog een keer en nog een keer. She said, he's got a method of killing, pulling you in like you're gonna start kissing. Fooling around until you've lost all feeling, sucking your blood until your heart stops beating. Ik zing de tekst hard op mee en ik ben er echt trots op. Ik loop naar beneden waar iedereen een diepe zucht slaagt. 'Wat?' Vraag ik verbaasd. 'HET IS HALF 1 EN MEVROUWTJE HORAN DENKT OH ZAL IK EENS EVEN WEG LOPEN EN OM HALF 1 WEER TERUG KOMEN!' Schreeuwt Niall boos wat me doet schrikken. 'Ik ik was gewoon op zolder een liedje schrijven' zeg ik bang en stotterend terug. 'Oh' zegt niall een stuk minder boos. 'Oehh laat horen' zegt Luke. Ik knik en loop weer naar boven, pak me gitaar en loop weer terug. Ik speel het liedje met een big smile op me gezicht. Ik sla de laatste snaren aan en kijk de groep verwachtings vol aan. 'Is het zo slecht?' Vraag ik. 'Nee. Super goed zelfs' zegt niall en knuffelt me. 'Niall echt ik hou heek veel van je maar ik wil ook nog kunnen ademen' zeg ik lachend en hij laat los. 'Heb je nog meer liedjes?' Vraagt Maddy en ik voel dat ik rood word. Ik haat dit. 'Uhh ja. Maar die moeten met een groep' zeg ik. In de hoop dat Maddy, Essie, Tess, Zoe en Kate meewillen doen. Maar nee. Ik hoor mijn maag knorren. 'NIALLL!' Roept iedereen en ik kan het niet laten om keihard te lachen, waardoor ik vreemde blikken krijg. 'Dat was is' zeg ik door het lachen door. Ik loop naar de keuken en pak een bolletje. Ik loop weer terug en start op me ipad WattPad op. Ik vind het wel grappig maar niemand weet dat ik DE Isis ben. Ik lach. 'Wat is er met jou aan de hand?' Zegt Luke die blijkbaar langs me is komen zitten. 'Uhm u nou uhm ja' danm isis waarom kan ik nou nooit normaak functioneren met Luke in mijn buurt. Ugh. Al snel raak ik in gedachtes over eenhoorns en donuts. Zoals Niall altijd zegt: She maybe always were black, but she has the most colorfull mind. Wat ik eigenlijk wel bij mij vind passen. 'ISIS!' Word er in me oor gegild door Maddy. 'Waar was je met je gedachtes?' Vraagt Luke. 'Uh niet hier' zeg ik op een duh toon. Ik hoor een paar grinniken. Ik sta op. Loop naar mijn kamer, ik weet niet waarom, ik plof als een zeester op me bed en open twitter, wat ik volgens Niall beter niet kan doen maar mijn kut hoofd doet het toch. Ik lees de haat en ik voel de tranen branden. Ik duw me hoofd in me kussens en laat de tranen rollen. Ik voel het bed naast me indeuken. 'Niall ga weg' zeg ik. 'Ik ben Luke' zegt een stem. Ik ga recht zitten en zie Luke zitten. 'Wat is er?' Vraagt hij. Ik besluit om eerlijk te zijn maar toch trek ik de mouwen van mijn shirt naar beneden. 'Ik kan er niet meer tegen. De haat. Het pesten' ik barst weer in tranen uit. 'Niemand houd van mij' zeg ik. 'Echt wel' zegt Luke. 'Ik' vervolg hij zijn zin. Ik kijk om en zie zijn gezicht dichter bij komen. Even later voel ik zijn zachte lippen op de mijnen. Naar ik denk 5 seconden, wat 1 leek te duren, trok ik terug en voelde hey bloed naar mijn hoofd stromen. Bij Luke gebeurt het zelfde wat extreem cute is. Ik draai mijn hoofd naar het raam en kijk naar buiten. Naar de vogels die vliegen, de vlinders die fladderen. Na een lange, fijne, stilte vraagt luke: 'dus' 'ehh' ja dit is dan wel een beetje. Een heeel klein beetje akward. 'Isis wil jij mijn vriendin zijn?' Vraagt luke en ik knik alsof mijn leven er van af hangt. 'Stop maar met knikken straks valt je hoofd er nog af' zegt hij terwijl hij zijn hand op mijn hoofd legt. Ik knik weer waardoor we de slappe lach krijgen. Na 5 minuten komen Niall en Maddy dd kamer binnen stormen. 'Whut?' Is het enige wat ze zeggen. Ik en Luke kijken elkaar aan en beginnen nog harder te lachen. 'Nou ik ga me omkleden dus oprotten allemaal' zeg ik en ze lopen allemaal de kamer uit. Ik loop naar mijn kleding kast en pak er iets uit. Als ik het bekijk is het eigenlijk best wel mooi. Ik loop naar de badkamer en kleed me om.
Denk het meisje weg
Ik loop naar beneden waar Michael en Louis allebei exact de zelfde opmerking maken op exact het zelfde moment namelijk: dit gaat toch over ons? Ik besluit er niet op te reageren en loop verder. 'Mads vandaag Pretty Little Liars verder kijken?' Vraag ik aan maddy die lekker aan een broodje aan het smikkelen is. 'S goed' antwoord ze en ik loop weer terug, plof op de bank en neurie een liedje wat ik al best lang heb. Pop 2 pop 3 pop 4 ik hou echt van dat nummer. Alleen niemand weet echt dat ik schrijf. Tenimnste wist dat ik schreef. Ik plug me koptelefoon in, joost mag weten waarom die beneden ligt, en zet muziek op. Ik ga met mijn hoofd mee op de maat van de muziek en al snel vergeet ik alles om me heen. Dat is best chill. Als ik muziek op heb, valt alles om me heen gewoon weg. De pesters, de haat, de problemen. Maar ook gewoon alle stemmen van iedereen om me heen. Na een tijdje rukt iemand de koptelefoon van mijn hoofd af. 'WELKE GEK DEED DAT!' Schreeuw ik. 'Dus je noemt mij een gek?!' Vraagt Michael die met mijn koptelefoon in zijn handen staat. 'Ja. Vooral jij' zeg ik. 'Ahh dankje dat is het liefste wat je ooit tegen me hebt gezegt' zegt hij en legt zijn hand op zijn hart. 'Jij domme oekel ik heb nog nooit tegen je gepraat op deze keer na. Ja nu kan je geen grapjes meer maken over van: oh maar je praat nu toch' en dat laatste zeg ik met een irritant kut stemmetje. Mikey doet zijn handen in de lucht en zet een paar stappen achter uit.
Haaai. LUSIS IS REALL
Oja. Volg me op musical.ly: isishemmingsx
En op moviestarplanet want dat is bæ: justisisx
Als je dat doet ben je fk koewl en swexy
Byee❤️
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...