Hoofdstuk 37

46 9 4
                                    

P.O.V: Tess

Ik word wakker door Michael en Naill die achter elkaar aan het aanrennen zijn door de gang. Ik kreun en draai me om. Slapen gaat nu toch niet meer lukken dus ga ik recht op zitten en wrijf ik mijn pluizige haar voor mijn ogen weg. Ik zucht en stap uit mijn bed. Snel doe ik een kort spijkerbroekje aan en een croptopje. Ik loopt door naar de douche waar ik mijn haren, dat weer een super mooi model heeft. Not dus in model zet en mascara op doe.

Zo'n half uur later stap ik de douche uit, ik weet nooit wat ik met mijn haar wil, het is zo Kut en lelijk krullend. Sommige mensen denken dat ik het zusje van Harry ben als ze door hebben dat ik bij One Direction woon maar dat is niet zo, ik ben het zusje van daddy direction, Liam Payne. Bij hem staat de achternaam wel kijk naar de mijne, Tess Payne dat klinkt toch niet? Ik zucht, eet een halve appel omdat ik wil afvallen en besluit om naar Kate toe te gaan, lopend.

Onderweg kom ik een paar meisjes tegen die ik begroet. Hebben Jackie en ik eigenlijk nog wel contact? Ja, vooral via app onder een andere naam. Jackie heet Jackson. Bang dat iemand door krijgt dat Jackie en ik elkaar voornamelijk hartjes en sweet berichtjes sturen. Ik wil niet dat ze er achter komen dat ik op meiden val, straks worden de meiden bang dat ik op hun val en willen ze geen contact meer. En de jongens? Voor hun ben ik bang dat ze me niet accepteren en me maar raar vinden. Ik vind het wel goed zo. Het meisje van de groep dat nog nooit gezoend heeft, eigenlijk wel... Jackie maar dat hoeven ze niet te weten. Ik stap stevig door zodat er wat meer calorieën van mijn blubber buikje af gaan dan dat als ik loop.
Na een kwartiertje kom ik bij het ziekenhuis aan en loop ik door naar Kate haar kamer. 'Heey' mompel ik als ik binnen kom. Kate kijkt op van haar mobiel en glimlacht naar me, 'heey'. 'Hoe gaat het?' vraag ik haar en geef haar een knuffeltje die ik gekocht had onderweg, een teddy beertje. 'Awh, dankje en kan altijd beter. Met jou?' antwoord ze en bekijkt dankbaar de teddy beer. Ik wil slecht zeggen als ik me realiseer dat dat vragen op levert. 'Goed, goed' antwoord ik maar en kruip bij het voeteneinde op haar bed. 'Wat kom je eigenlijk doen?' vraagt ze. 'Je bezoeken. Ik werd wakker gemaakt door Naill en Michael en ja, toen ben ik maar hier heen gekomen' antwoord ik. Kate glimlacht en kijkt even naar haar polsen. 'Doe dat alsjeblieft nooit meer' fluister ik. Kate glimlacht en kijkt me aan. 'Wat gaan we doen?' vraagt ze. 'Netflixen, duuh' antwoord ik. Ze lacht en knikt.

Na een hele middag te hebben en genetflixed met Kate loop ik dezelfde route terug, dit keer op een langzamer tempo aangezien ik best wel moe ben. Het was nu rond 4 uur en ik vroeg me af of iedereen bij de studio was of thuis. Zou ik Liam bellen? Nah, ik kan beter eerst wel langs huis gaan, loop ik misschien wel wat extra. Zoniet? Een paar keer de trap op en af en eventjes een uurtje op de trampoline blijven springen. Geeft je ook wel conditie. Ik loop met stevige passen door tot dat ik word gestopt.

'Kijk eens aan, Tess' lacht een stem achter me. Met een ruk draai ik me om. 'Dylan' sis ik. Hij knikt en pakt mijn arm pijnlijk vast. 'Jij gaat mooi met mij mee'. 'Laat me los, jij vuile nhmhu hejsjmm' zijn hand word op mijn mond gelegt en ik word mee gesleurd een auto in. Het duwt me in de achterbank.

Een stop laat me omvallen en hard tegen de achterklep aanbeuken. De achterklep word geopend en ik word er uit getrokken. Dylan neemt me mee de studio binnen en trekt me mee naar de opname kamer. Daar zit iedereen op de zit zakken. Waaronder Britt ook. Blijkbaar mocht ze eventjes weg.
Dylan trekt me mee naar binnen en iedereen word stil en kijkt ons aan. Ik loop rood aan en kijk naar mijn vingers. 'Tess? Waarom neem je DYLAN mee?' Maddy spreekt zijn naam als poep uit en kijkt me een beetje boos aan. Snel kijk ik naar mijn voeten. 'Nou, MADDY. Wisten jullie al dat dit meisje hier ie te gaan stiekems achter jullie rug doet?' Dylan kijkt de groep rond. Mijn ogen worden groot en ik kijk hem smekend aan. 'Kijk me nu niet zo smekend aan Tess. Je weet dondersgoed waar ik het over heb' lacht Dylan en pakt zijn mobiel erbij. 'N-nee, ik heb ge-geen i-idee waar je het o-over hebt' stotter ik. 'Dan moet ik je het maar laten zien hè!' lacht Dylan en opent zijn album. Nee, hij gaat niet DIE FOTO LATEN ZIEN. 'Wat houd je voor ons geheim Tess!' Liam staat boos op. Tranen vullen mijn ogen en het volgende moment biggelen ze over mijn wangen. 'Kijk maar Liam' Dylan brengt de telefoon naar Liam toe der er op kijkt. Een snik verlaat mijn mond als hij nu gaat schreeuwen ren ik weg. 'w-wat?' roept hij en kijkt me aan. Ik schud mijn hoofd en ren weg. Naar wie moet ik toe? 'Tess! Tess? Tess blijf staan. Wat doe je, wat voor foto is het?' roept Zoë. Ik stop en draai me om. Maddy, Zoë, Isis, Britt en Esmee stonden op de gang. 'Kijk zelf maar, h-het spijt me. Ik... Ik hou van jullie' met de woorden draai ik me weer om.

Ik ren en ren tot dat ik tegen iemand opkomst. 'Sorry' roepen we tegelijkertijd. 'Ik ben Eefje jij?'. Ik negeer het meisje en ren naar Nash.

'Nash' snik ik en val huilend in zijn armen. 'K-kan ik h-hier blijven voor een t-tijdje?'. 'Tuurlijk maar vertel me wel wat er gebeurt is'. Ik knik en huil bij hem uit. Mijn geheim, verteld door de grootste klootzak ter wereld. Niemand houd meer van mij, behalve Jackie. Hoop ik..

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu