P.O.V: Tess
Ik word echt gek hier. Overal is iemand. Overal is geluid nergens is rust. 'Li?' roep ik. Al snel hoor ik een 'Te' terug. Ik lach zachtjes en loop naar het geluid toe waar ik Michael en Liam worstelend op de bank tref. 'Ik ga even naar het park. Het heb niet echt rust in mijn hoofd en ik heb het NU nodig' leg ik uit. 'Ga maar! Maar wel voor 9 uur 's avonds thuis zijn' zegt Liam streng. 'Ja, ja' mompel ik. Michael begint hard te lachen waardoor ik een kussen naar zijn kop smijt. 'Bek dicht Michael. Jij hebt geen zusje' lacht Liam en duwt hem in de bank. Ik laat die 2 alleen en loop naar de gang om vervolgens mijn schoenen en jas aan te doen. Wanneer dat klaar is loop ik door naar het park wat ongeveer een kwartiertje lopen is.
'Hey ... Tess!' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie midden in de menigte Jackie staan. 'Jackie' glimlach ik en smelt een beetje. Hoe ze glimlacht. Hoe haar haren zitten. Hoe ze met een vestje in haar hand aan komt gerend. 'Wat doe jij hier zo alleen?' vraagt ze. 'Kan ik beter aan jou vragen' lach ik op mijn hoedde. Jackie lacht 'wandelen even alle stress thuis eruit gooien' glimlacht ze. 'Met wie woon je dan?' vraag ik nieuwsgierig. Straks heeft ze een vriend! Oh wacht.... Natuurlijk dat heeft ze ik bedoel kijk hoe knap ze is! Natuurlijk heeft ze een vriendje. 'Tess!'. Ik schrik op 'oh sorry' mompel ik. 'Gaat alles wel goed?' vraagt Jackie. Ik knik. 'Ja... Ja..' mompel ik. 'Oh nou in iedergeval ik woon met 2 vriendinnen van me in huis. En ja laatst heeft 1 van de vriendinnen haar vriendje zien vreemd gaan dus ja allemaal een beetje stress omdat ze echt heel erg in de put zit' glimlacht Jackie triest. 'Wat sneu' mompel ik. Jackie knikt 'en jij dan?' veranderd ze het onderwerp. 'Oh het werd me allemaal even te druk in mijn hoofd. Overal is iemand, overal geluid nergens rust en dat was hier wel. Ik loop hier nou al een half uurtje rond' glimlach ik. 'Oh sorry dat ik je stoor' mompelt Jackie. 'Nee is niet erg joh' zeg ik iets TE dwingend. 'Oh, oh.. Oh ja oké' lacht Jackie om haar, laat ik het zeggen, oh-heid. 'Duuuusss... Hoe is het eigenlijk? Ik bedoel om het zusje van Liam te zijn. Niet dat ik je zo zie hoor. Ik zie je meer als een hele leuke meid maar...-'. Ze noemde me hele leuke meid... Nee Tess stop ze heeft al een vriendje. 'Tess! Waar zit je toch met je gedachtes' lacht Jackie en stoot me aan. 'Eh ja... Eh.. In gedachten land' antwoord ik. Jackie grinnikt. 'Maar ehh, Liam is wel een beetje over bezorgd maar daar valt mee te leven en ja, ik ben wel blij dat niet veel mensen weten dat ik zijn zusje ben aangezien ik niet veel van aandacht houd' grijns ik. Jackie glimlacht 'ik snap je helemaal' lacht ze. We beginnen te lopen en te kletsen. Ik had echt niet verwacht dat ik überhaupt zo goed met Jackie kon praten. Misschien, misschien omdat er hier niet te veel vriendinnen van mij rond hangen en ze zo niets van mijn gedragen tegen Jackie konden zien. Niet gemeen bedoelt ofzo, maar omdat ze me goed kennen. Ben ik bang dat ze zien dat ik Jackie leuk vind en dan heb ik niemand meer.
'Zullen we anders naar Starbucks gaan? Het begint frisjes te worden en ik heb wel zin in een frappuccino Caramel' glimlacht Jackie na een lange leuke dag. Ik knik 'ik ook, goed idee' antwoord ik en we lopen naar de Starbucks waar we al snel aan komen. '2 Frappuccino Caramel graag' bestel ik. De jongen knipoogt naar Jackie wanneer ik afrekenen. Snel kijk ik naar Jackie die doet alsof ze niks door het en haar sjaal af doet. 'Zullen we alvast gaan zitten?' glimlacht Jackie. Ik knik en we gaan zitten terwijl we wachten op onze frappuccino caramel. 'Ik betaal je wel terug trouwens' begint Jackie. 'Nee, nee nee joh' lach ik en duw haar hand weg. 'Het is oke. Ik trakteer' glimlach ik. Jackie glimlacht verlegen 'bedankt' fluistert ze. 'Geen probleem' glimlach ik. '2 Frappuccino Caramel' zegt dezelfde jongen van net. Jackie pakt mijn hand vast en kijkt me glimlachend aan terwijl de jongen zijn werk doet en geïrriteerd naar onze handen kijkt. Balend loopt hij weg terwijl ik juist vol adrenaline zit. Ze pakt mijn hand!! En ze keek me aan!! 'Sorry maar ik háát het echt als jongens zo achter je aan zitten als je met zijn 2en gezellig bezig bent' zucht Jackie. Ik glimlach 'snap ik' lieg ik. 'Wat is jou domste fail moment bij een jongen?' vraagt ze. 'Eh die weet ik!' lach ik. 'Ik was 7 en heel erg verliefd' lach ik. Jackie maakt een 'awh' geluidje terwijl ze ondertussen haar drinken weg blaast en me geïnteresseerd aan kijkt. Ik smelt zowat letterlijk het ziet er zo verschrikkelijk schattig uit, hoe ze haar vingers om de beker geklemd heeft en blaast terwijl er een plukje haar bijna in haar koffie zit. 'En ik vertelde het hem. Waar zijn vrienden bij stonden. Alleen hij wees me af en heel de school wist het meteen na de pauze' lach ik. Jackie lacht 'dat lijkt me zooo kut' antwoord ze. Ik knik 'gelukkig stopte iedereen er wel snel mee' glimlach ik. 'En jij?' vraag ik geïnteresseerd. 'Wel, ik was 14 en een jongen had een hele speech voorbereid om te vertellen dat hij me leuk vond. Alleen ik wees hem midden in zijn speech al af met de smoes dat mijn oma stond te wachten' lacht Jackie. 'Ooh! Gemene' roep ik uit. Jackie lacht en staat op. 'Kom! Ik weet een fijn rust gevend plekje' zegt ze enthousiast. Terwijl ze haar sjaal omdoet en me mee wenkt.
'Hier geef me je beker dan gooi ik hem wel weg' lach ik wanneer we op een bankje onder een boom zaten. Het was een best wel romantisch en schattig plekje. 'Nee! Het is mijn aandenken aan deze leuke middag ik had het echt heel leuk, Tess. Bedankt' glimlacht Jackie. 'Jij ook bedankt. Ik vond het ook héél erg gezellig' glimlach ik. 'Je hebt iets in je haar zitten' lacht Jackie en haalt het weg. Jackie blijf midden in haar beweging terug, hangen 'wist je dat je echt heel erg mooi bent?' vraag ik ze. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd, ik wil tegen spreken maar voel opeens volle, zachte lippen op die van mij. Ze pasten perfect op elkaar. Het waren de lippen van.......... Jackie....
P.O.V: Dylan
Mopperend loop ik door het park als ik opeens een stelletje zie zoenen. Wacht nee, dat zijn 2 meiden! Ik kijk nog eens goed, Tess en een meisje om precies te zijn. Snel gris ik miin mobiel uit mijn kontzak die ik ook nog eens bijna laat vallen maar ik vang hem nog snel genoeg op. Ik wacht tot mijn mobiel de camera opend en schrik van mijn gezicht die heel erg close-up is. Snel zet ik hem op de goeie camera dat ie naar voren fotografeert. Ik maak een paar foto's en een selfie dat ik er bij op sta zodat dit wel echt lijkt. Ik moet zeggen ze passen echt goed bij elkaar. Tess met die bruine krullen en dat meisje met dat zwarte stijle haar. Wacht Dylan lesbisch zijn vies. Ja inderdaad. Ik kijk naar de foto's dit...... Dit bewijs......... Dit goeie bewijs..... Zou ik nog eens goed kunnen gebruiken. Een valse grijns versiert mijn gezicht. Wacht maar af..... Dit materiaal zou nog een behoorlijk van pas kunnen komen.Hi or Hey! Hopelijk vinden jullie dit hoofdstukkie wat zo niet jammer dan :-p. De reden dat ik zo laat upload is omdat ik echt niet kan slapen dus jah... Voor de mensen die hierna of straks wel kunnen slapen, Slaaplekker. Verder heb ik niet veel te melden dus ga wat nuttigs doen zoals een ander boek lezen of dit boek terug lezen en toch maar even op DAT hoofdstukje stemmen die je nog niet gestemt had inplaats van onnodige dingen doen. Oké? Oké goeie afspraak. Dikke Doei! Xx me, Tess.
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...