Hoofdstuk 30

42 13 0
                                    

But first.. O H MY FREAKING GODD. WENZIJN AL BIJ HOOFDSTUK 30!!! En we hebben echt al vet veel lezersss.. L HOU VAN JULLIE ALLEMAAAAAL!!

POV ISIS

Ik zit, alweer, op de zolder met mijn gitaar in mijn handen. Danm it. Ik verlang al zolang naar een elektrische gitaar... Ik pak mijn songbook er bij en kijk bij het blaadje waar met grote letters: covers. Op staat. Daar staan alle liedjes die ik nog een keer wil coveren. Mijn blik valt op Can't Hold Us. Ik weet dat het soort rap nummer is en ik niet kan rappen. Maar voor alles is een eerste keer. Ik wil net starte als ik merk dat ik honger heb. Achja wanneer heb ik eens geen honger. Ik loop op een slakken tempo naar beneden en val over de laatste 5 treden zoals gewoonlijk. Ik sta op en loop weer in een slakken tempo verder totdat ik me bedenk dat het wel erg stil is. Ik kijk om me heen en zie niemand. Helemaal niemand. 'JONGENS?' Roep ik. Geen antwoord. 'OH KOM OP IK HEB GEEN ZIN IN VERSTOPPERTJE!' Roep ik en ga in een hoekje staan zodat niemand van achter me kan laten schrikken. 'DIT IS NIET LEUK MEER!' Ik blijf roepen tot dat ik me bedenk dat er niemand gaat reageren. Ik pak mijn telefoon en app naar maddy.

Ik: MADDYYYYY!
Ik: MADDY KOM OP
Ik: dit is niet leuk..
Twinnii🙈💕: WAT NU WEER!
Ik: waar zijn jullie?
Twinni🙈💕: ziekenhuis
Ik: WHY? OMW!!

Ik wacht niet eens op antwoord en stap op mijn half dode fiets. Ik veeg te tranen uit mijn gezicht. Ze waren me gewoon vergeten?? Na een kleine 40 minuten kom ik bij het ziekenhuis aan. Ik loop het ziekenhuis binnen en zie Luke staan. Ik ren op Luke af en val in zijn armen. 'Wat is er? Waarom zijn jullie hier?' Vraag ik. 'Kate ligt hier. Ik weet verder ook niet wat er aan de hand is. Alleen dat er veel bloed was' zegt hij. Meteen bij het woord bloed weet ik het. Nouja denk. Zou ze snijden? Zoja. Kate neem me de volgende keer mee. 'Uhh isis?' Vraagt luke. Ik kijk omhoog. Ja ik ben lang en als nog moet ik omhoog kijken. 'Waarom heb je je gitaar mee?' Vraagt hij. Hu. Had ik mn gitaar mee? Schijnbaar. Ik voel op mijn rug en inderdaad. Mijn gitaar. Ik pak de gitaar van mijn rug af en pak hem vast. 'Oh uuh.. Dat mijn vriend is een vraag waar ik zelf het antwoord ook niet op weet' zeg ik en plof op een stoeltje met mijn gitaar op mijn schoot. 'Speel eens iets' zegt Luke. Ik knik heftig van nee. Met als gevolg dat Luke mijn gitaar pakt en een liedje speelt. Ik krijg tranen in mijn ogen bij het stukje: listen to your heart before you tell him goodbye. Als het liedje is afgelopen zegt Luke: 'Isis. Ik weet dat het slecht met je gaat. En ik ga je niet zeggen dat je er over moet komen. Ik ga er samen met jou, recht door heen' waarna hij een kus op mijn lippen drukt. Ondertussen zijn mijn wangen doorweekt. Ik trek langzaam terug en kijk op. Ik zie Maddy aan komen rennen en ik ren op haar af. 'Waarom the fack zijn jullie hier?!'  Roep ik vragend. 'Kate en ik weet het niet' zegt maddy en ze valt huilend in mijn armen, met als gevolg dat ik ook huil. Niet veel later voel ik 2 paar sterke armen om ons heen. Ik kijk op en zie Niall staan. 'niall! Weet jij al meer?' Vraagt Maddy meteen. 'Nee' zegt hij met een spijtig gezicht. 'HEI JONGENS UH MEIDEN UHH JONGENS EN MEIDEN!' Roept Luke na een tijdje. 'Wat?' Vraagt niall. 'Onze fans vinden de stem van je zusje Ge-Wel-Dig!' Roept hij vol vreugde uit. 'Gast. Welk zusje?' 'Mijn vriendinnetje' antwoord luke. Ik moet blozen bij het woord vriendinnetje. 'Oke. 2 dingen. 1. WAT THE FACK HEB JE GEDAAN?! 2. Zeg NOOIT meer het woord vriendinnetje. Ik weet dat je nog nooit een vriendin hebt gehad maar ja. Doe dat niet please' zegt Niall. Bij dat laatste word Luke rood uit schaamte. Hij nog NOOIT een vriendin gehad? Oke. Raar. 'Ik heb je telefoon ingebroken en je rap liedje naar mij toegestuurd en op youtube gezet' zegt hij vol trots. 'Wacht. Kan jij rappen?' Vraagt maddy vol ongeloof. 'Het was het liedje Can't Hold Us maar hoor' zeg ik ter verdediging wang ik kan totaal niet zingen. Denk ik..



Oke.













































Je hebt nu ongeveer 10 seconden van je leven verspilt.

Maar dit was een FLUT deel ik weet het. Maar. Je zult nu wel denke: HU! Essie is toch? Maar ik en Essie hebben geruild.
ESSIE ZET HEM OP MEID!
Bubaiii

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu