Hoofdstuk 38

45 9 6
                                    

Pov. Maddy

Ik kruip dichter tegen Ashton aan. Dylan kijkt nog dreigender. "Maddy, wil jij de foto ook zien?" Vraagt hij poeslief. "Nee dat wil ze niet." Antwoordt Ashton voor me.

"Laten we maar even gaan." Fluistert Kate in mijn oor. Ik zucht en knik. Om Dylan te irriteren druk ik mijn lippen nog op die van Ashton. Nogal lang. Ik open mijn ogen een beetje. Dylan staat op koken. Alleen maar goed. Mijn voet tik ik Niall aan die achter me stond. Het is als broer nogal moeilijk om je zusje te zien zoenen.

Hij richt zich op mijn telefoon, terwijl Ashton en ik doen alsof we de rest niet meer opmerken. Ik heb er totaal geen problemen mee. Ashton zoenen om je ex te irriteren. Geweldig!

"Blijf van haar af!" Roept Dylan dan. Ashton wordt van me afgetrokken. Dylan geeft hem een klap in zijn gezicht. "Ashton!" Gil ik. Ashton geeft een knikje naar Luke. Luke knikt terug en pakt de hand van Isis en mij vast. "Meiden kom." Mompelt hij. Ik probeer tegen te stribbelen, maar het is Luke Hemmings. Een jongen met brede schouders, spieren en hij is lang. Onmogelijk om van te winnen dus.

----

Boos staar ik voor me uit. "Mads, wil je echt geen ijs?" Vraagt Zoe. Ik reageer niet. "Dus ik mag het ijs?" Vraagt Luke Voorzichtig wat hem een tik van Isis opleverd. "Jullie zagen niet hoe je vriendje een klap kreeg terwijl jullie werden weggetrokken." Snauw ik.

Iedereen valt stil dus ik praat verder. "Wat deed Dylan daar?! En wat voor foto was het?! Ik heb hem niet gezien. Ashton wel en nu wil ik het ook zien. Heeft ze met Ashton gezoend?! Liet Dylan hem daarom zien?! Ugh klootzak! Hij zoent een van mijn vriendinnen!"

"Rustig Mads, er is vast een goede verklaring voor. En Ashton heeft vast niet met Tess gezoend." Stelt Esmée me gerust. Ik vloek wat en leun tegen de achterkant van de bank. Ik rol mezelf op in een bolletje. Niet lang. Ik spring op van de bank.

"Ik ga slapen." Zucht ik. Ze wensen me welterusten. Daarna loop ik naar boven. Vier uur in de middag. Toch ben ik moe. Laat een mens gewoon lui zijn okay?!

----

Na wat woelen in bed wordt de deur van mijn kamer opengedaan. "Mads?" Vraagt een stem. "Hmm." Kreun ik alsof ik sliep. Er gaat iemand op mijn bed zitten. "Ik weet dat je niet slaapt. We zijn twins remember?" Ik zucht en draai me naar haar om. "Wat is er?" Vraag ik zacht. "De jongens zijn terug. Ashton wil naar boven komen en ik heb als smoes gebruikt dat je sliep. Hij wil je nog wel een nachtkus geven." Vertelt ze.

Isis kent me tegoed. "Stuur hem maar naar boven. Ik doe wel alsof ik slaap." Fluister ik. Ze knikt en verlaat de kamer. Ik sluit mijn ogen weer en wacht tot Ashton de kamer binnenkomt. Dat duurt niet heel lang. Voetstappen richting het bed zijn goed te horen.

"Hey babe, ik zal dat alles van Tess wel uitleggen zodra zij er klaar voor is. En er is niks gebeurt tussen ons. Ik hoorde namelijk dat je dacht dat wij hadden gezoend. Dat zou ik je nooit aandoen. Jij bent mijn nummer een. En begrijpelijk dat je even tijd nodig hebt. Het is en blijft, hopelijk, je ex. Maar slaaplekker." Eindigt Ashton zijn verhaal. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik beweeg mijn hoofd een beetje naar achter. Ashton grinnikt en drukt een kusje op mijn lippen. Daarna verlaat hij de kamer.

Ik zucht en besluit iets te doen wat ik al een tijd niet meer heb gedaan.

Djilan💔

U hebt dit contact gedeblokkeerd.

Ik: Dyl, wat is er allemaal gebeurt?! Ik wil antwoorden😡

Djilan💔: Ik heb niks gedaan😇 Vraag maar aan Tess. Zij heeft geheimen voor jullie😏

Ik: Ik weet niet waar Tess is. Zeg het gewoon! Of stuur die foto

Djilan💔: Op een voorwaarde😉

Ik: Ik hou van mijn maagdelijkheid

Djilan💔: Nou eigenlijk wou ik zeggen, morgen twee uur in het park😆

Ik: K tot dan, haal niks in je hoofd ik heb een teaser

Djilan💔: Pittige meid, net als vroeger

Ik: Jij hebt nog niet alles gezien bitch😏

Djilan💔: Aiii

Ik: Baai

Djilan💔: ❤❤Doei

-----

Ik besluit ook wat op insta te zetten.

@madster_horan: I Just wanna sleep, but this DAMN headache!😭😭

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@madster_horan: I Just wanna sleep, but this DAMN headache!😭😭

----

Er zijn al snel een antal reacties.

----

@random1: Aww Whats up?

@random2: Leuk voor je

@random2: Is er iets ergs? ?

@ashtonirwin: Ik dacht dat al je sliep @madster_horan?😏💕😉😂

@madster_horan: Woops? @ashtonirwin😅💕

----
Lange AN
Korte AN
NOBODY CAN DRAG ME DOWN!
K bye

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu