P.O.V: Tess
Ik kijk naar de meiden die zich omkleden. Ik zucht, waarom ben ik zo gevoelig voor meisjes? Snel kleed ik me ook om en sta op. 'Wat gaan we in de tussentijd doen?' vraag ik zachtjes. Alle hoofden draaien naar mij. Ik kijk blozend naar de vloer. Aandacht is niet mijn ding. 'We zouden... Eeh... Eigenlijk geen idee' zegt Kate. Ik begin nog meer te blozen. Waarom stel ik altijd van die domme dingen. 'We kunnen wel een film gaan kijken' stelt Maddy voor. Ik knik. De rest stemt ook in en al gauw zitten we op de bank.
'Welke wordt het?' vraagt Zoe. 'Step up!' roep ik. Geschrokken sla ik een hand voor mijn mond. 'Sinds wanneer gilt Tess?' hoor ik Isis aan Maddy vragen. Goed gedaan Tess! Je bent weer eens goed bezig! 'Die lijkt me eigenlijk best wel leuk' zegt Esmée. 'Laten we die dan kijken' stelt Kate voor. We knikken.
'Guys, ik ga even naar de wc' zeg ik en sta op. 'Ik moet ook, zet de film even op pauze' zegt Isis en loopt mij achterna. 'Tess, wacht even' zegt Isis en rent naar me toe. Ik stop en kijk haar vragend aan. 'Wat is er?' vraag ik. 'Waarom doe je zo?' vraagt ze. 'Zo wat?' vraag ik. 'Zo zo.. Je weet het wel Tess' zegt Isis. Ik blijf haar aan kijken. 'Moet ik dat weten als jij niks zegt?' vraag ik. Isis zucht. 'Doe nou niet zo flauw' moppert ze. 'Zo flauw als een wat?' vraag ik. 'Tess hou op, kan je gewoon antwoorden?' vraagt Isis. Nee dat kan ik niet... 'Ja, dat zou ik kunnen, maar ik weet niet waar over je het hebt. Dus dan gaat dat een beetje lastig he? Nou ik ga pissen' zeg ik en loop weg. 'Tess!' roept Isis me nog achterna. Ik negeer haar en doe mijn ding.
'Wat zei ze?' hoor ik Maddy aan Isis vragen. 'Niks, ze ontkende' antwoord Isis. Ik negeer het terwijl ik 2 blikken op me voel hangen. 'Weetje, ik ga naar Liam' zeg ik en sta op. Ik heb nu echt totaal geen zin meer. Als ik ze vertelde dat ik lesbisch ben dan... Dan wouden ze sowieso geen vrienden meer zijn. Dat is toch logisch, ze worden bang dat ik op hun verliefd wordt en ja dan... Dan zit ik met het probleem dat ze geen vrienden meer willen zijn, niemand wilt vrienden zijn met een meisje die verliefd op je kan worden. Doordat ik zo in mijn gedachtes zit loop ik tegen iemand aan. 'Sjemig, kijk even uit wil je?' zegt het meisje. Ik kijk haar alleen maar aan. Wat was ze mooi! 'Wat kijk je?' snauwt ze. 'Niks' zeg ik zacht en richt mijn blik op de grond. 'Sorry' zeg ik en loop weg. 'Hey' roept het meisje nog. Ik draai me om. 'Kom eens terug' zegt ze. Voorzichtig loop ik op het beeldschone meisje af. 'Je komt me bekend voor' zegt ze. 'Dat kan, weet niet' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Nee, jij bent het zusje van Liam' zegt ze. Ik knik. 'Waar ga je heen?' vraagt ze opeens geïnteresseerd. 'Naar Liam' zeg ik. 'Mag ik mee?' vraagt ze. Ik open mijn mond maar sluit hem weer door mijn gedachtes die ruziën. Ze doet het alleen maar om Liam te zien.. Maar zo kan ik wel in haar buurt blijven. Sjemig Tess! Je kent haar nog maar 1 dag dan wordt je al niet verliefd. 'Heey zusje' hoor ik iemand zeggen en ik voel 2 armen om me heen. Ik kijk omhoog. Liam. Ik glimlach zwak en kijk naar het meisje die kwijlend naar Liam kijkt. Oke, ik had het kunnen weten. Natuurlijk valt ze voor jongens. Dat is zo duidelijk te zien. Ik ben maar een meisje, die nooit echte liefde zou kunnen vinden. Dat is duidelijk. 'Tess wat is er?' vraagt Liam en gaat voor me staan. Nu pas merk ik dat ik met tranen in mijn ogen naar het meisje staar. 'Wat zou er moeten zijn?' vraag ik. 'Tess er is wat, je hebt tranen in je ogen' zegt Liam. 'Wat zou er moeten zijn? Tranen in mijn ogen, dat zie je volgens mij verkeerd Liam' antwoord ik. 'Weet je het zeker?' vraagt hij. 'Waarom zou ik het niet zeker moeten weten?' vraag ik. Liam zucht. 'Goed dan, ga je mee? Ik weet hoe dol je er op bent als je naar ons kan luisteren' grijnst Liam. Ik knik en glimlach. 'Ja ik ga mee' zeg ik. Liam lacht en pakt mijn arm. 'Liam, kan ik ook mee?' vraagt het meisje gauw. Liam kijkt naar mij, ik kijk naar de vloer. 'Wacht eens Tess' zegt hij en kijkt naar het meisje en dan weer naar mij, dit herhaalt hij een paar keer. 'Vind je haar leuk?' fluistert hij in mijn oor. Ik doe alsof ik lach en duw hem weg. 'In je dromen Liam' grijns ik. Liam kijkt me nog even onderzoekend aan maar dan wordt zijn blik plagerig. 'Moet ik haar mee vragen?' plaagt hij. 'Waag het niet' lach ik en duw hem nog een keer. Hij duwt me plagerig terug en kijkt dan het meisje aan. 'Andere keer Cindy' glimlach hij en slaat een arm om me heen. Cindy knikt en kijkt me boos aan, daarna kijkt ze weer naar Liam met een fliterige blik en loopt heugwiegend weg. 'Slet' mompel ik. 'Wat?' vraagt Liam. 'Niks' antwoord ik. 'Kom, ik wil jullie horen' lach ik en trek hem mee. 'Spring maar achter op bij mij' zingt Liam en gaat door zijn hurken. Ik lach en spring op zijn rug. 'Naar de opnamestudiodingruimte' gil ik. Liam begint als een gek te rennen en lachend vallen we binnen.
Deze tijden heb ik gemist. Liam en ik die gek aan het doen zijn. Tevreden luister ik naar de stemmen van de jongens en laat mijn gedachtes stromen. Ik zou eeuwig hier willen zitten en de jongens die aan het zingen zijn en gecorriciëerd worden zodat ze het opnieuw moeten doen. Ik glimlach bij het idee dat mijn broer het zo naar zijn zin heeft. Liam kijkt me aan en zwaait. Ik zwaai terug en laat me weer terug zakken in de poef. Misschien... Misschien is een vriendin hebben wel helemaal niet nodig, ik heb de beste vrienden die er te wensen valt. Alleen 1 vraag bleef me bij zitten. Die 4 jongens... Zouden die me wel mogen?
A/N Hi or Hey guys, Het volgende hoofdstuk is Maddy aan de beurt. See ya latah xD
Stem, rea en deel voor extra veel
Xxjes these 6 writers xD :p
P.S: sorry voor het niet updaten, was het ff vergeten :')
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...