Giriş

1.7K 164 19
                                    

Patlamanın üzerinden aylar geçmişti. Geride kalanlar, yeni kişiler ve eskilerin anıları...

Sungurlar yine bir operasyondan döndüler.

Hep beraber çardakta oturuyorlardı. Ama sadece eskiler.

Doktor: Ben eskileri özledim yav: bıdığımı,yağızımı, havini..

Serdar : Onlar şehit oldu doktor! Yoklar artık.

Celil: Komutanım Aslı şehit oldu tamamda ,Şahin ve Havin için kendimizi kandırıyoruz. Ortada ne kanıt var ne ceset..ölüm tarihleri bile yok

Naza: Kordon haklı
O sırada..

General( telsizle): Serdar timi de topla toplantı odasına gelin. Sınır dışı operasyon var.
Serdar(telsizle):Emredersiniz komutanım.
Serdar : doktor sende Emir ve Meryem 'i çağır hadi.
Doktor:tağam ağa yaa.
Diğerleri toplantı odasına doğru giderken Naza eskileri hatırlar

* Şahin: dağların kralı Naza senin devrini kapatıyorum lan!
..

Naza: İçimize ajan olarak ilk girdiğinde az kalsın beni öldürüyordu.

Doktor (gülerek): sende hemen agayı aradıydın.

Naza:Off sus be ! Yürü hadi geç kalacağız

Doktor: aman ya sizede bir şey söylemeye gelmiyo. .

Toplantı Odası

General: Cemal'in izi bulunmuş. O it çok sey biliyor Serdar ve bize çok zarar verdi. Ayrıca elinde kaçak silah da var . Onu almanız lazım.

Serdar : Emredersiniz komutanım

General :Sizi sınırda 2 kişi karşılayacak.  Ve size görev boyunca yardım edecekler.

Emir:gerek var mı?

General:Evet var ! Birinin adı Emre uzman çavuş orda görev amacı ile bulunuyor

Meryem: görevi ne peki

General :Orada ki asayişi sağlamak,köylüleri korumak , çatışma durumunda falan yani..Diğeri ise..maalesef ki onu benbde bilmiyorum

Celil:Nasıl bilmiyorsunuz ?

General: Baya baya tanımıyorum. Oarda ki görevi ne , adı ne , daha doğrusu asker mi onu da bilmiyorum. Emre ile konuştuğumuzda yanında beraber çalıştıklarını söyledi. Adam kimliğini gizli tutmaya çalışıyor belli.

Serdar : peki ya nasıl bulucaz onları

General : Onlar sizi sınırda karşılayacak.
...

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin