Bölüm 31

415 15 28
                                    

Aradan birkaç ay geçer. Şahinler yoğun bir şekilde görevlere devam ediyorlardır.

Şahinlerin Evi

Aslı : Kahvaltı yapmadan çıkmak yok Şahin.

Şahin : Ya güzelim o zaman geç kalırım. Ben orada atıştırırım bir şeyler.

Aslı : Otur işte Şahin. Sanki yemek vakti dışında birbirimizi gördüğümüz var.

Şahin : Aslım bu konuyu biraz abartmıyor musun ? Bir terslik olmazsa akşama gelicem işte. Geç kalıyorum şimdi çıkmam lazım.

Aslı : Yağız da okula başladığından beri iyice yalnız kaldım. Sabahtan akşama kadar yaptığım bez değiştirmek, ev toplamak. Sen de hiç yardımcı olmuyorsun.

Şahin : Tamam bak sen bunalmışsın biraz. Akşam gelince konuşalım hatta dışarı çıkalım , dışarıda yiyelim bugün. Ama artık gitmeliyim tamam mı ? Lütfen üzme beni.

Der ve çıkar.

Aslı : Hâla tek üzülenin sen olduğunu sanmaya devam et. Hiç benim ne halde olduğumu düşünmüyorsun.

Der ve masayı toplamaya başlar.

...

Şahin ( telefonla) : Ulan ben aramasam hiç arayacağım yok be. Ne hayırsız çıktın.

Emre ( telefonla) : Kardeşim ben meşgul bir insanım. Evde ekmek bekleyen çocuğum var benim.

Şahin ( telefonla ) : Sanki bizim yok. Ee bu arada kaç aylık oldu o prenses ? Bir fotoğrafını bile yollamadın

Emre ( telefonla ) : Daha kaç aylık olcak amcası be 2 aylık oldu kuzum. Akşama atarım fotoğrafını. Bu arada sen söyle bakalım neden aradığını. Sesini duyan cennetlik, boş yere aramazsın.

Şahin ( telefonla ) : Ya gerçekten hiç zamanım olmuyor. Şimdi de karargaha geçerken bir arayayım dedim. Diğerlerine söyleme bak aradığımı ayıp olur şimdi. Konuşacak hiç vaktim yok.

Emre ( telefonla ) : Öyle olsun bakalım. Bu arada hâla dökülmeni bekliyorum. Anlat haydi sabaha kadar nazını çekemem.

Şahin ( telefonla ) : Ya sabah Aslı'yla atıştık biraz. O da çok bunaldı çocuk peşinde koşmaktan ama iyice bana sardı. Ne zaman görev çıksa aramız açılıyor artık. Ben de dedim benim Emre diye bir arkadaşım vardı belki bana destek olur ama sen benim nazımı çekme tabi 😏

Emre ( telefonla ) : Uuu alıngan olmuşuz baya kardeşim ? Ben seni hiç bırakır mıyım böyle ya ? Sen bana evinin tam adresini ver bir kutu çikolata yollayacağım sana. Cidden bak.

Şahin ( telefonla ) : Kesin yaparsın. Neyse ben bu çikolata işini düşüneyim. Aslı'ya sürpriz olur hem. Sevinir belki.

Emre ( telefonla ) : Yine zekamla aydınlattım dimi seni ?

Şahin ( telefonla ) : Tabii emeklerin için çok teşekkür ediyorum. Bu arada o çocuğuna da beni amca diye öğretme bozuşuruz bak. Yaşlı hissettirme bana kendimi.

Emre ( telefonla ) : Bunlar acı gerçekler, katlanman lazım amcası (!)

Şahin ( telefonla ) : Aman iyi be ! Neyse ben geldim şimdi kapatmam lazım. Var mı yapabileceğimiz bir şeyler?

Emre ( telefonla ) : Canının sağlığı, iyi bak kendine. Görüşürüz

Şahin (telefonla ) : Görüşürüz.

...

"Sabah arkasından konuştuğuma o kadar pişman oldum ki... Sırf trip atıyorum diye işinin arasında çikolata , çiçek yollamış. Asıl benim onun gönlünü almam gerekirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin