Bölüm 9

1K 146 12
                                    

Aradan 1 hafta geçer. Düğün günü gelip çatmıştır.

Aslı:Naza bir sakin ol.

Naza: ne sakini ya kalbim çıkacak yerinden

Kızlar güler.

Havin:ee hadi gidelim biz. Birazdan Serdar da gelir beraber gelirsiniz.

Naza: tamam tamam siz gidin.... pşşt kızlar

Zelal:hı

Zeynep : noldu yine

Naza : güzel miyim?

Aslı :güzelsin güzelsin hadi!

Kızlar çıkar. Naza da beklemeye başlar. Kapı açılır.

Naza:Serdar...sen!

Meryem: düğün hediyemi vermeye geldim Naza

Naza: ne diyosun ya elimden bir kaza çıkmadan git burdan. .

Meryem susturucuyu takar ve 1 el ateş eder. Naza yere yığılır. Bembeyaz gelinliği kanlar içinde kalmıştır.( medyayı gelinlik olarak hayal edin :p)

Meryem: Allah bir yastıkta kocatsın.

İçeriden Serdar'ın sesi gelir.

Serdar: Naza .. Naza ...!
Naza'yı görünce şoka uğrar. Hemen yanına koşar.

Naza : S-ser-dar...

Serdar: yorma kendini...Şahin!!

Şahin koşarak gelir: Naza!

Serdar: hemen ambulans çağır hemen!

Şahin ambulansı arar.

Serdar: kim yaptı bunu Naza

Naza: M-mer yem a.arka c camdan kaçtı.

Şahin: dışarısı bizde komutanım der ve çıkar.
...

Şahin: Meryem Naza'yı vurmuş. Arkadan kaçmış dağılalım çabuk!

Erkekler gidip Meryem 'i ararlar. Ambulans gelir. Naza hastaneye götürülüp ameliyata alınır. Şahinler ise Meryem'i bulamamıştır. Aradan 1-2 saat geçer Naza ameliyattan çıkar. Normal odaya alırlar. Durumu iyidir.

Aslı : nasıl oldu anlamadık. 2 dk önce her şey normaldi.

Şahin : geçti güzelim.. Kurtuldu Naza

Havin: düğün de mahvoldu.

Serdar gelir : hadi siz gidin doktor yarın çıkabileceğini söyledi.

Şahin: ben bekliyim mi komutanım?

Serdar: yok yok gerek yok koçum siz gidin ben burdayım.

Celil : bir şey olursa haber verin komutanım

Serdar: tamam hadi gidin artık.
...

Dağılıp eve geçerler. Ertesi gün Naza hastaneden çıkar . Bir kaç günde toparlar. Ama düğünü ertelendiği için çok üzgündür. Tim ise aradan haftalar geçmesine rağmen hâla Meryem'i bulamamıştır.

Doktor: zaten timde resmen kayıtlı değildi..

Celil: hainliğini de gördük.

Naza: düğünümü mahvetti!

Emre: ee çifte düğün yaparız biz de

Havin:çüş...öyle birden denir mi ?( Sayın Emine hanım...acaba siz geleceği görüyor musunuz ? 😂 hayır yani sen bunu da demiştin de 😉)

Herkes:ne!

Şahin: oha oğlum ne ara...

Emre: bir ara işte abi aslında söylicektikte araya olaylar girince..

Aslı: hayırlı olsunda...biraz erken değil mi?

Havin tam bir şey söylicekken...

Emre:yok değil yengecim

Havin:al işte bunun yüzünden, inatçı. Aceleye getiriyor.

Celil: bana bakın ..yanlış bir şey yapmadınız dimi ?( siz anladınız o yanlış şeyi sjsjsjsj)

Havin: yok Celil abi aceleye geldi sadece.

Naza: bir kere ben çifte düğün yapmam...zaten düğünüm mahvoldu. En güzel gelin ben olucam!

Gülerler...

Şahin : bir kere zaten hiç yarışmanıza gerek yok en güzel gelin Aslı'm

Hepsi :oooo

Aslı Şahin'i öper : yerim seni yaa

Şahin : ohh

Gülerler.

Zeynep: ohoo bütün hazırlıklar iki katına çıkıcak şimdi...

Zelal: çok iş var çok

Naza: ya ben kime diyorum. ..

Aslı: hazırlıklara başlıyalım hemen..

Havin: nolurdu acele etmeseydin ...sıramızı bekleseydik. İlk önce Serdar abi ile Naza bir evlenseydi ?

Emre: banane ya ilk ben evlenicem.

Serdar:şuna bak şuna

Gülerler

Aslı Yağız'ı Şahin 'e verir ve kızlar hazırlıklara başlar.

Doktor: ver bakayım şunu biraz seveyim der ve Yağız ' ı alır. Erkekler de muhabbetine devam ederler.
...

Naza'dan " düğünüm bozulmuş olabilir ama durmak yok hemen telafi edicez... ohh Havinlerde araya kaynadı.. neyse canım beraber dügün yaparız. ."

Havin 'den " Emre çok aceleci davranıyor..tamam birbirimizi seviyoruz, ciddi de düşünüyoruz ama böyle ortaya atlanmaz ki birden . Daha beraber olduğumuzu söylemeden düğünü ilan etti beyefendi.."
....

Emre'den " Havin daha bekleyelim diyordu ama ne gerek vardi ki zaten ortada düğün telaşı varken bizde yapardık güzel bir düğün. . Tabi komutanımın düğününü çalmış gibi olduk ama..."

Serdar'dan " Araya fazla zaman girmeden ki haftalar geçmişti zaten... düğüne tekrar hazırlanmaya başladık. Emreler ile beraber düğün yapacaktık. Güzel bir DÜĞÜN ANISI olur."

eveett evleneceklerin ağzında da düşüncelerini dinlediniz..😂 umarım bir önceki bölümü telafi etmiştir. ☺

● Havin ve Emre'yi de araya sıkıştırdık...düşünceleriniz neler?

● ve ayrıca artık beğenileri gerçekten yükseltmenin vakti geldi bence... bakın yorum demiyorum sadece beğeni.. sınırım şu anlık 20 .. zaten daha önce bu kadar beğeni gelmiş hatta fazlası gelmiş ve tekrar gelebilir 😒
Sınır dolunca yeni bölüm gelir ☺.

Yazardan iyi akşamlar...

#MelikeSıla

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin