Bölüm @eylul.dt ithaf edilmiştir.
"Herkesle vedalaşıyorduk. Düşündüğümüz kadar zor olmamıştı. Son fotoğramızı da çekmiştik. Üzücü ve heyecanlı konuşmalar bittiğinde yola çıkabilmiştik. Doktor ayrılmadan önce sıkı sıkı sarılmıştı. Sanki"ya benimsin ya kara toprağın "der gibi. "Hala gitmekte kararlı mısın ? O zaman boğularak öl"..
Uzun bir yolculuk olacaktı. Buradan erken çıkmamız oraya erken gitmek zorunda olduğumuzu göstermiyor değil mi ? Yolumuzun üstündeki yerleri gezebilirdik. Nasıl olsa daha başlamak için bir ayım vardı.
Bitmek bilmeyen yollar ve araya kattığımız gezmeler ile geceye ulaşabilmiştik. Aslı'mı Yağız'ın yanına gönderdim. Fazla yorulmuştu. Biraz uyusa iyi olur. Sabaha anca varırız. Banada dinlen demişti ama gece gece oyalanmasak iyi olurdu. Hadi bakalım... bekle bizi İzmir.."
...
"Sonunda gelmiştik. Paşamın yorulduğu her halinden belliydi. Evin adresini önceden biliyorduk. Ev gerçekten çok güzeldi. Dublex.. Bahçesi de tam çocuklar içindi. Ev zaten eşyalıydı. Yerleşmemiz zor olmayacaktı ama birkaç değişiklik şarttı. Paşam hâla uyuyan Yağız'ı kucaklayıp bir odaya yatırdı. Daha Yağız ve kızımıza da oda yapacaktık. Gece uyuduğum için yorgun değildim. Şahin'imi banyoya gönderdikten sonra mutfağa geçtim. Tamda tahmin ettiğim gibi; hiçbir şey yok. Yine pizzaya kaldık. Pizzayı sipariş ettikten sonra paşamın yanına gittim. Yorgunluktan yatağa kıvrılmış uyuyakalmış. Baş ucuna oturup saçlarını okşadım. Sonra yanağından uzunca öperek uyanmasını sağladım.
"Aslı'm..uyumuşum ya.. "
"Çok yoruldun,yemeğimizi yiyelim yine uyursun."
"Dışarıdan bir şeyler söyleseydin. Yorulmasaydın"
"Baktımda bir şey yoktu zaten. Acil durum kurtarıcısı pizza yolda.."
"Yarın çıkar eksikleri hallederiz.. hıh bak geldi."Beraber gidip kapıya baktık. İçeriye geçtikten sonra Yağız'ım uykulu bir şekilde yanımıza geldi.
"Sizi bu kocaman evde bulmak kolay olmadı" Şahin'imle beraber güldük. İlk göz ağrımız. Canımızın bir parçası."
...
Ertesi gün
Şahinler evin ihtiyaçlarını halletmiş ve yerleşmişlerdir. Yağız ve kızları içinde oda almışlardır. Şahin işleri halletmek için karargaha geçmiştir. Naza ve Aslı da telefonla konuşuyordur.
Naza : İyi ki gidince arayın dedik. İki gündür ses seda yok.
Aslı : Ya yerleşmeye başladıkda.. zamanımız olmadı..
Naza : Öyledir zaten..ee Şahin n'apıyor
Aslı : Gitti o karargahta işleri varmış.
Doktor araya girer.
Doktor :Söyle ona arasın bizi bıdığım. Gittiğiniz gibi unuttunuz bizi.
Aslı : Olur mu öyle şey doktor. Sadece zamanımız olmadı. Söylerim özel olarak arar seni..
Bu sefer araya Emre girer.
Emre : Niye özel olarak onu arıyormuş ya biz neyiz burda ?
...
"Yorucu bir gün geçirmiştim. Gerçekten yorucu. Yeni tanışmalar, yapılacaklar,imzalamam gereken dosyalar. Gitmesemde olurmuş yani. Daha bir ayım varken neydi ki acelem. Kendime iş çıkarmış oldum
Eve gidince de ayrı bir koşuşturma. Doktor ve Emre ile telefon randevumuz varmış. Bir de onların triplerini çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
RandomAyrılmak kolay olmuyor... Yeni bir hayata başlamak, Tüm yaşanılanları unutmak, Mutlu günlere GERİ DÖNÜŞ yapmak. Bir Şahin & Aslı Bulut Efsanesi Mutluluğu ararsanız bulamazsınız. Çünkü mutluluk erişilecek bir yer değil ...başlanacak yerdir. 25.01.2...