Bölüm 21

785 121 17
                                    

Bölüm Şarkısı; Şebnem Ferah - Yağmurlar

...

"Son videoyla adeta yıkılmıştım. Ağlamamı durduramıyordum. Şahin'im berbat haldeydi. Her tarafı yara olmuştu. Yusuf acımadan ilk önce omzuna sıktı... Ben başka bir şey yapmaz sanmıştım..sonra tekrar sıktı. Şahin'im ayakta duramamıştı. Son kurşun ile yere kapaklanmıştı...ölmüş müydü ? Hayır bırakmaz beni. Bırakmaz. Ölmedi yaşıyor. Yusuf bize yerini söylemişti."öldü artık, cesedini alır gömersiniz " demişti. Her şey bittikten sonra yerini söylemişti.. peki ya sadece bizi oyalıyorsa. Paşam,canımın parçası bir yerlerde can çekişirken biz ondan uzaklaşıyorsak..tüm hızla adrese gidiyorduk... yetişicez..kurtarıcaz onu.."

Havin : Aslı ağlama artık. Gidiyoruz kurtaracağız onu.

Aslı :...Doktor..bir şey olmaz dimi ? Ölmez? Bırakmaz beni ?

Doktor : ..

Aslı ( bağırarak) : bir şey söylesene. Ölmedi. Seni bırakmaz desene. Der ve ağlamaya devam eder.

Aslı'dan " hiçbir şey demiyor. Öldü işte öldü. Ne kadar zaman almıştı bilmiyorum. Ama bu yollar çok uzun gelmişti bana. Dakikalar saatler gibi, saatler günler gibi. Depoya gelir gelmez hemen inmiştim araçtan... diğerleri de peşimden...Serdar abi yine herkese ne yapacağını söylüyordu.." çevreyi kontrol edelim..siz depoya bakın " Serdar abi Havin, Naza ve Celil abiyle uzaklaştılar...kapı kilitli. İşimizi zorlaştırıyor pislik..Şahin'im içerde,yaşıyor, beni bırakmadı, ve bana ihtiyacı var.. onun yanında olmama , ona bakmama bana ihtiyacı var. Bağırıyordum..Bağırıyordum " Şahin! Şahin ses ver nolur..."
Bekledim...
Bekledim...
Bekledim...
Yoktu hiç bir ses. Ama ölmedi sadece konuşucak gücü yok.. biliyorum.. duydu sesimi... Emre ve Doktor kapıyı kırmışlardı. İçeriye girer girmez şok olmuştum. Gözyaşlarım istemsiz olarak yanaklarımdan süzüldüğünde... yanaklarım alev alev yandı. Peki bu gözyaşlarının devamı gelicek miydi? Şahin'im , paşam yatıyordu orda. Ölü gibi yatıyordu. Cansız gibi... Doktor hemen yanına koşmuştu. Ben ve Emre adeta çivilenmiştik olduğumuz yere. Hareket edemiyordum. Paşam ölmüşmüydü..Doktor'un sesi ile kendime geldim..hayır ölmemişti. Yaşıyordu. Paşam beni, bizi , hayatı bırakmamıştı.
" nabız var ama çok yavaş.. Emre hemen ambulans çağır." Doktor'un bu saniyeler içinde söylediği cümlelere Emre sadece "t.tamam " diyebilmişti.
Ben sadece " yaşıyor" diyebildim. Sadece yaşıyor.

...

Aslı Şahin'in yanına koşar ve başını dizlerinin üstüne koyar.

Aslı : Şahin'im. Lütfen aç gözlerini. Bırakma beni nolur.

Doktor hemen bir bezle kalbine yakın gelen yaraya bastırır. Şahin yüzünü buruşturup yavaşca uyanır.

Aslı : Ş.Şahin dayan nolur. Dayan !

Şahin : A.aslı..

Aslı : yorma kendini . Dayan sadece. Ambulans yolda geliyor. Bırakma beni nolur.

Doktor : uyuma Yağız uyuma der ve biraz daha bastırır.

Şahin : agh..

Aslı : doktor yavaş! Canı yanıyor.

Doktor : kanamanın durması lazım. Çok kan kaybetmiş.

Aslı Şahin'in yüzünü okşar : iyi olacaksın...dayan nolur...

Serdarlar etrafı kontrol ettikten sonra depoya gelirler.

Naza : Şahin!

Serdar : yaşıyor dur !

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin