Bölüm 3

1.3K 144 6
                                    

Aradan 1 hafta geçer. Sungurlar geri döner. Ancak hâla Cemal 'i yakalayamamışlardır. Şahin ise time geri dönmemiştir. Karargahta hâla araştırma sürüyordur. Cemal'den bir iz yoktur.
Şahin ise yok etmek için gittiği kampların birinde Cemal 'i yakalamıştır.

Emre(telsizle ) : Serdar komutanım !

Serdar( telsizle ) : Noldu Emre ? Bir sorun mu var?

Emre ( telsizle ) : Şahin Cemal'i yakaladı komutanım..Şuan yanımızda.

Serdar( telsizle ) : hemen geliyoruz

Emre ( telsizle ) : Yalnız acele etseniz iyi olur. Şahin'i zor tutuyorum. Her an öldürebilir.

Serdar ( telsizle ) : Adama iyi bak Emre ! Biz hemen yola çıkıyoruz.
...
Celil: Yaşa be Şahin yakalamış adamı.

Doktor : Yağızoğlan işte her şeyi yapar
Naza: Yalnız Şahin artık geri dönsün onu almadan geri dönmeyelim.

Serdar :Aynen ama onu bunu bırakın,çabuk olalım. Emre , Şahin' i zor tuttuğunu söyledi. Biliyorsunuz Aslı'nın intikamı için yakaladı. Her an öldürebilir.
...
Emre:Abi dur artık! Adamın kandan yüzü gözükmüyor.

Şahin : Aslı'nın öldürülmesinde payı var.Ona az bile

Cemal:Yav bir dur.. bir dur Şahin bak..anlaşabiliriz.

Şahin: sus lan Sungurlar gelinceye kadar benimsin
Emre kolundan tutup dışarı çıkarır.

Emre: Abi dur o adam bize lazım.

Şahin: Banane ya onlar gelinceye kadar biraz daha dövebilirim
O sırada Sungurlar gelir.

Şahin :off der ve kenara çekilir.

Serdar :Yaşıyor umarım ?

Emre:yaşıyor yaşıyor...
...

Doktor :laa yağızoğlan sen bu Cemal'i bu hâle getirdiysen kim bilir Şahmaran'ı naptın ?

Emre: hiç sorma doktor! Kim bilir hangi dağın kurduna yedirdi!
...
Şahin'den " Azcık daha geç gelseydiniz nolurdu sanki ..biraz daha döverdim..alın götürün karargaha tepe tepe kullanın.."
...

Şahin'i ikna etmişlerdir ve karargaha dönmüşlerdir. Sungurlar'da uzman çavuş ve keskin nişancı olarak çalışmaya devam eder. Emir ise onu içten içe kıskanıyordur. Serdar ise Şahin'i ön planda tutuyordur. Emrede sungurlara atanmış ve onlarla birlikte çalışmaya başlamıştır.
...

Sungurlar yine bir operasyondadırlar.
Serdar : Emir sen tepeye, Şahin sen bizimle sahada kal
Em&Şah: emredersiniz komutanım

Celil: Komutanım bunlar çok fazla.

Doktor: Sonunda kalırsa bir seyler artık evcilleştirip evimde bakacağım.

Sıcak çatışma vardır. Adamlar sürekli takviye getiriyorlardır. Emir tepedeki adamları tek tek indirir.

Emir ( telsizle ) : herkes tamam komutanım

Serdar ( telsizle ) : tamam Emir sen güvenliğe devam et.

Doktor :agaa roketçi

Celil ( telsizle ) : hani indirmiştin lan hepsini

Emir( telsizle ) : indirdim..indirdim...agh nerde bu be.. hah buldum
Roketçiyi bulur ve tam indireceği sırada teröristler ona ateş etmeye başlar. Iskalar ve roketçiyi kolundan vurur. Ancak roketçi tekrardan hedef alır ve ateş eder.

Naza: ulan!

Şahin tam roket onlara gelirken ateş eder ve roketi havada vurur..patlar

Serdar: Helal olsun Şahin
Çatışmaya devam ederler. En sonunda çatışma biter ve bir yerde toplanırlar.

Celil : hani indirmiştin herkesi!

Emir : indirmiştim ...ama..

Serdar : Neyse Celil, Emir bir daha tekrarlanmasın

Emir : Emredersiniz komutanım

Meryem : bu arada onlara emir veren yeni kişiydi galiba yüzü kapalıydı

Naza:evet ben de fark ettim. Hatta neredeyse hiç kayaların arkasından çıkmadı

Şahin : ölen adamların yanına gidip baktık öyle biri yoktu

Emre: kaşla göz arasında ne zaman gitti ya ?

Doktor : Yakındaki kamplara bakabiliriz. Tek başına fazla uzaklaşamaz. Destek alması lazım.

Emir: Bunun içinde en yakın kampa gidecek.

Şahin: adamların üstüydü. Bence böyle durumlar içim özel bir mekanı vardır.

Celil: Haritaya göre en yakın yapıt 15 km kuzeyde kamp onun daha uzağında

Serdar : Biraz acele edersek yetişebiliriz . Hadi !koş koş !
....

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin