"Şahin'im görevdeydi yine. Küçük paşa ile yalnızdık evde.
Bir kızımız olacaktı. Ailemizin yeni üyesi prenses olacaktı. Şahin'im doktora giderken "sağlıklı olsunda gerisi önemli değil" demişti . Adını o koyacaktı. Ama hala söylemedi bana. Doğumu mu bekliyor anlamadım ki.Bebeğim 7 aylık olmuştu. Abisi günden güne daha fazla heyecanla bekliyordu.
Naza...baya iyi olmuştu. Eski neşesi yerine gelmişti. Çok ilgileniyordu. Bebeğini kaybetmiş biri olarak benim de bebeğime bir şey olmasını istemiyordu,bir hala olarak..galiba.
Paşam geldi görevinden. Yine her tarafı toz,çamur. Banyoya postaladım hemen. Uzun süre gelmeyince bir baktım da çoktan çıkmış da Yağız'la oynamaya başlamış.
"Kıskandırma komitesi iş başında "
"Fazla kıskanç hatunumuzda iş başında galiba." Bir kere ben hormonlardan böyleyim. Hem o kadar kıskanmıyorum. En azından gece yarısı meyve almaya göndermiyorum. Ve hiç de fazla konuşmuyorum. Aman neyse işte. Ben bunları düşünürken ne ara yanlarına oturdum,ne ara boyama yapmaya başladım. Onların yanındayken zaman su gibi akıp gidiyordu.
Yemek yapmak için ayrıldım yanlarından. Bir süre sonra paşam geldi yanıma.
"Aslı'm general çağırdı. Gitmem lazım"
"Kötü bir şey yoktur dimi ?"
"Sanmıyorum. Bakalım bir neymiş. Siz yiyin ben sonra gelirim."
"Tamam canım hadi git sen " Paşam çıktı hemen. Acaba görevle mi ilgili ?Bir şey mi oldu acaba görevde ? Ama olsa bana söylerdi dimi. Bir gelsinde konuşuruz artık. Daha önce de dediğim gibi ben fazla konuşmuyorum.."
...General : gel otur Şahin.
Şahin : kötü bir durum yoktur inşallah komutanım ?
General : yok. Yani en azından yoktur galiba. Daha fazla meraklandırmadan başlayayım ben konuya der ve bir dosya uzatır. 4-5 yıl önce yaptığın çalışmalar ,yıktığın kamplar,öldürdüğün başkanlar hepsi kaydedildi. Sicilinde büyük bir başarı olarak gözüküyor. Time tekrardan girdikten sonrada devam eden başarın karargahın dışına çıktı. İl dışında yeni bir tim kuruluyor. 5 kişilik bir ekip onları ilk önce eğitip sonrada başlarında komutanları olmanı istiyorum.
Şahin : komutanım..yani
General : hemen bir şey deme. Biraz düşün.
Şahin : peki neden ben ? Yani Kordon falan..daha iyi olmaz mı ? O dediğiniz olayların üstünden yıllar geçti.
General : olayların üzerinden yıllar geçti ama senin başarın yıllar öncesinde kalmadı. Kendini çok geliştirdin. Ve ayrıca Serdar , Kordon kadar da kabiliyetlisin. Komutanlığın altından kalkarsın.
Şahin : Eğer siz öyle uygun gördüyseniz kabul ederim tabi.
General : sen yine de Aslı'ya da bir danış. Ayrıca şunlarda var. İl dışı olduğu için orada size bir ev ve araba verilecek.
Şahin : buna gerek yok komutanım.
General : var var. Buradan düzeninizi bozup gidiyorsunuz. Ama Aslı hamile olduğu için doğuma kadar kalabilir. Ya da hep..sorun olmaz. Yağız'la beraber düzenlerini bozmayı istemeyiz.
Şahin : ne zamana orada olmam gerekiyor?
General : kabul eder ve imzalarsan işlemler başlatılacak. Bir ay içinde orada olman lazım. Sen şimdi git Aslı'yla konuş. Yarın gelir kararını söylersin. Ayrıca kesin bir şey oluncaya kadar Serdarlara bir şey söylemeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
RandomAyrılmak kolay olmuyor... Yeni bir hayata başlamak, Tüm yaşanılanları unutmak, Mutlu günlere GERİ DÖNÜŞ yapmak. Bir Şahin & Aslı Bulut Efsanesi Mutluluğu ararsanız bulamazsınız. Çünkü mutluluk erişilecek bir yer değil ...başlanacak yerdir. 25.01.2...