Bölüm 29

218 9 10
                                    

Herkese selam :)
Bu kadar uzun bir ara olacağını düşünmemiştim. Ve yazıp yazmamak arasında çok gidip geldim gerçekten. Neredeyse iki yıl olmuş buraları bırakalı. Bir baktım ki taslak halinde kalmış bir bölüm var yazdıkça devamı gelir herhalde dedim 😂 Ama şunu söylemeliyim ki  ben bile yazmak için son bölümleri dönüp dönüp okudum. Hiçbir şey hatırlamıyorum kendi hikayem olmasına rağmen. O yüzden büyük bir ihtimalle sizin de eski bölümlere bi'dönüp bakmanız gerekecek.
Tabi burada kaç kişi kaldık onu da bilmiyorum. Çok fazla kişi beklemiyorum çünkü 2 yıl gerçekten uzun bir ara. Ben büyük ihtimalle finale kadar yazmaya devam edicem. Ee bu kadarı yeter o zaman :) İyi okumalar
Eğer okuyacak  birileri kaldıysa tabi ;)
...

Cenaze bitmiştir. Şahin,Yağız ve Nazlı Generalin yanındadır.

Nazlı : görevi tamamlamıştık. Dosyaları aldıktan sonra yakalandık zaten. Yerini söyledim arkadaşlara..

Şahin : emrinizle almaya gidicez komutanım.

General: eğer güvendeyse şuanlık aciliyeti yok. Asıl konuya geçelim. Görevlerde başarılı olduğunu duydum ?

Nazlı ( sessizce ): gördük sonuncusunda..
Yağız dürter.

General : bu son operasyonda kendini suçladığını biliyorum. Ama bunun bir faydası olmayacağınıda biliyosundur. Seni timde görmek istiyorum.

Nazlı : komutanım..bende bu konuda konuşacaktım sizinle.. ben istifa etmek istiyorum.

Şahin : seni timde görmek isteriz.. şu son olaydan dolayı mesleğinden vazgeçmemelisin..

Nazlı: ben..bilmiyorum..

General : sana 1-2 gün müddet. Kafanı topla,kendine gel. Sonra tekrar konuşuruz.

Nazlı : saolun komutanım. Düşünücem...

...

Utku'nun evi

Eylül ve Utku sarılmış oturuyorlardır.

Eylül: Hiç sonu gelmiyor ölümlerin.  Hiç mi vicdanları yok bunların ? Her seferinde tekrar yıkılıyoruz.

Utku: Biraz kendi hayatına baksan artık. Bak işte mutluyuz, beraberiz...

Eylül: Onlar bizim silah arkadaşlarımız! Hepsi bu vatanın canı. Vatan için şehit oluyorlar. Nasıl onları umursamamı beklersin ki ?

Utku: Canım, ben sana onları umursama demiyorum ki sadece bu kadar üzme kendini. Olacağı varmış işte.

Eylül : Sen beni boşver de söyle bakalım, ortaya çıktı mı saldırıyı yapanlar ?

Utku: Ben de bilmiyorum ki. Hem sizden haber bekliyorum işte. Nasıl bilebilirim ki ?

Eylül : Bilmem..belki kulağına gelmiştir bir şeyler diye dedim.

Utku : Yok hiç araştırmadım ben de.. Neyse ben bi elimi yüzümü yıkıyıp geliyim. Yoruldum bugün biraz.

Eylül : Bekliyorum ben seni burada

Der ve gitmesini bekler.

"Umarım Şahin Komutan şüphelerinde yanılıyordur. Yoksa asla bakamam yüzüne. Yıllardır tanıyorum Utku'yu. "

FLASHBACK

Saldırıdan sonra olay yeri

Şahin : Eylül bi' dakika gelir misin ? Seninle bir şey konuşmam lazım

Eylül : Buyrun komutanım dinliyorum. Bir sorun mu var ?

Şahin : Sadece şüphe diyelim. Daha doğrusu sadece şüphe olarak kalmasını istiyorum. Sence bu işin arkasında sadece Utku Bey'in parası olabilir mi ?

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin