Bu bölüm Sevalpolat12 ithaf edilmiştir.
...
Bölüm şarkısı ; Şebnem Ferah - Hoşçakal..
Ben en uygun bunu buldum. Sözleri anlamlı ve yazdığım bölümle alakalı bence. Eğer başka bir şarkınız varsa onuda dinleyebilirsiniz tabi..hatta tavsiyede kabul ediyoruz 😂
...
Şahin : biliyordum işte..
Emre : sakin ol !
Şahin : ne sakini ya ne sakini ? Tuzak olabilir dedim. Göz göre göre gönderiyoruz dedim....onu da kaybettim.
Serdar:...
Celil : kimseyi kaybettiğin yok bir sakin ol !
Şahin : ya oğlum iki gündür o adamın elinde. Onu kurtarmak için geliyoruz. O it bir de karımı kaçırıyor.
Doktor : Yağızım sakin...
O sırada..
Yusuf ( telsizle ) : uzman !
Şahin ( telsizle ) : ulan it ! Söyle lan yerlerini..söyle!
Yusuf ( telsizle ) : bir sakin ol ya ! Ben söyleyeceğim sana yerlerini. Ee tabi küçük bir şartla
Şahin (telsizle ) : söyle !
Yusuf ( telsizle ) : sen gel teslim ol ben ikisini de bırakıyım.
Şahin ( telsizle ) : söyle yerlerini geliyorum.
Emre : Şahin inanma !
Yusuf yerini söyler. Şahin hemen koşup aracın yanına gider.
Serdar : Şahin dur !
Celil : kendini yakacak.
Şahin'in arkasından koşmalarına rağmen yetişemezler. Şahin araca binip adrese doğru gider.
Serdar ( telsizle ) : Şahin geri dön !
Şahin :...
Serdar ( telsizle ) : dinle ! Sen teslim olsan bile onları bırakmaz.
Şahin ( telsizle ) : bırakacak komutanım ! Bırakacak
Doktor (telsizle ) : Başına bir şey gelecek. ..
Şahin ( telsizle ) : önemli değil Doktor. Ben ölsemde olur. Onlar kurtulsun yeter.
Naza : kafayı bozdu bu !
...
Şahin ' den " bırakacak..onun intikamı benle onlarla işi yok. Hele Yağız...onun hiçbir suçu yok. O bunları yaşamak için çok küçük daha.Onu , Aslı'mı kurtarmalıyım . Benim yüzünden onlara bir şey olmamalı. Dayanamam buna. Affedemem kendimi..."
...
Aslı ' dan " Şahin'im buraya geliyordu. O it yanımızda konuşmuştu ellerimiz , ağzımız bağlı onları dinlemiştik. Oğlum iyidi. Yusuf paşam gelince bizi bırakacağını söylüyor..ama ya tuzaksa.. Şahin geldiğinde bizi bırakmazsa. Bu sefer o da yakalanır. Ben onu bırakıp gidemem ki. Yusuf'un ona kötü şeyler yapacağını bile bile onu nasıl burda bırakırım ? Yusuf bize hiçbir şey yapmıyordu. Gerçekten Şahin'i bekliyordu. Tüm intikamını ondan alacaktı.. tüm acıları o Çekecekti..."
...
Şahin Yusuf'un verdiği adrese gider. Yusuf onu bir deponun önünde bekliyordur.
Şahin : nerdeler !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
RandomAyrılmak kolay olmuyor... Yeni bir hayata başlamak, Tüm yaşanılanları unutmak, Mutlu günlere GERİ DÖNÜŞ yapmak. Bir Şahin & Aslı Bulut Efsanesi Mutluluğu ararsanız bulamazsınız. Çünkü mutluluk erişilecek bir yer değil ...başlanacak yerdir. 25.01.2...