Hayalet okuyucularım..canlarım..size sesleniyorum..lütfen artık kendinizi gösterin...bence o yıldız içi dolu olunca daha güzel gözüküyor..
Doktor : Ay , hah öldüm aga ya yok işte kimse koş koş nereye kadar
Şahin : İleride bir kulübe var komutanım.
Serdar : Hadi hadi gidelim. Burası açık alan . Fazla kalırsak işimiz zor. Hem başka gidebileceği hiçbir yer yok.
Serdar'dan " kaç saattir koşuyoruz ben de yoruldum ama az kaldı. . Burda fazla oyalanmamamız lazım ..zaten kulübe yakın gözüküyor. .ulan yine peşlerinde koşturtuyolar..bakalım şimdi kimin peşindeyiz..?"
Sungurlar kulübeye varır. Kulübenin her tarafında Sungurların resmi vardır, üzerlerinde de çarpı işaretleri.. En büyük resim ise Şahin'e aittir.
Naza: Oo en büyük düşmanı sensin galiba .
Şahin: Kamplarla alakası olabilir.
Etrafı incelemeye başlarlar. Naza bir fotoğraf görür
Naza: Adam geçmişimize kadar her şeyi biliyor lan. Bu benim fotoğrafım. Abim ve ben.
Serdar: hepimizi yakından tanıyor galiba.
Doktor: ee naza senin abin nerde
Naza: bilmiyorum. Çok aradım onu ama bulamadım. Saldırıya uğrayıp , evde yangın çıktığında abim askeri okuldaydı. Beni de onlardan alıp dağa vermişlerdi.
Meryem: görsen tanır mısın?
Naza: sanmıyorum kaç yıl geçti..
Şahin : bakıyım bir resme der ve alır
Şahin : bu sen misin ?..yani emin misin?
Naza: eminim tabiki evdede var bundan ve daha birçoğu..
Celil:noldu ki
Şahin : resimdeki çocuk benim ( da da da daaan)
Hepsi :.....
Emre: yok artık
Naza: olamaz dimi ?
Şahin: çok saçma.
Doktor : anamm siz kardeşsiniz ya
Şahin : hayır hayır imkansız
Emre: abi nasıl imkansız ya ikinizde resimdeki benim diyosunuz hem hatırlasana ailenin ölüm haberi aldığımızda okuldaydık..
Şahin'den " bu imkansızdı..yani b-bu çok saçma..Yıllarca aradığım kardeşim Naza mydı ? .. Dibimdeki kardeşimi tanıyamamış mıyım? "
Naza gidip sarılır
Naza: Yıllarca aradığım abimi bulmuşum bundan sonra kovsanda gitmem şahinde sarılır
Şahin : kovan yok zaten
Doktor: alkış! Hadi alkış
Emre: kız sana yaptığımız şakalarıda hatırlıyon mu
Naza: bir de dalga geçiyor ya
Gülerler..Naza'dan" abimi kaç yıl aramıştım...bulamamıştım izini. .Bir de onların elinde olunca. İyice alışmıştım kampa ..nerden bilebilirdim ki aradığım abimin silah arkadaşım olduğunu..dur bakalım daha neler görücez.."
Serdar: hadi gidelim artık
Serdarlar yola çıkarlar. Yolda giderken Şahin peşlerinde olduğu adamı görürŞahin: komutanım orda kaçıyo! Ben peşinden gidiyorum.
Celil: kaybetme sakın.!
Şahin araca biner ve peşinde ilerler
Serdar( telsizle ) : yakaladın mı aslanım?
Şahin( telsizle ) : hayır komutanım peşindeyim hâla.
Serdar( telsizle ) : nerdesiniz?
Şahin ( telsizle ) : ilçede komutanım...indi şimdi mesafeyi koruyorum..kapatmam lazım
Serdar( telsizle ) : tamam Şahin karargahtayız, haber bekliyoruz
Şahin adamın peşinden bir eve girer. Adam yüzü kapalı bir şekilde silah çeker
X: şimdi elime düstün uzman
Şahin alaycı bir tavırla gülümser ( tekrar tekrar aşık olabilirsiniz 😍)
Şahin: o kadar emin olma , kolay değil
Der ve ölümüne bir kavga başlar. Kavga ederken adamın yüzü açılır.
Şahin: l-lan sen!
Şahin'den " yok artık nasıl oldu bu be... bugünlük bu kadar heyecan fazla bana..yani aslında pek korkmadım değil yani...hortladı mı lan bu hani ölmüştü. İlk önce Naza , sonra bu it.Sırada kim var ? Çabuk gelsin !"
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik
●Şahin ve Naza'nın kardeş olmasını nasıl buldunuz fikirleriniz neler?
●x karakterini de biraz merak edin bakalım!
● Ve beklediğiniz bölüm bir sonraki bölüm.. Aslı bir sonraki bölüm güzel bir süprizle sizlerle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
RandomAyrılmak kolay olmuyor... Yeni bir hayata başlamak, Tüm yaşanılanları unutmak, Mutlu günlere GERİ DÖNÜŞ yapmak. Bir Şahin & Aslı Bulut Efsanesi Mutluluğu ararsanız bulamazsınız. Çünkü mutluluk erişilecek bir yer değil ...başlanacak yerdir. 25.01.2...