Bölüm 10

976 148 18
                                    

Demek ki neymiş..20 beğeni gelebiliyormuş.. aslında hayalet okuyucularım kendini belli etse daha mutlu olacağım ama neyse..

Tim yine görevden göreve koşturuyordur. Gittikleri son operasyonda yakalanırlar. Meryem de ordadır.

Celil: hain!

Emre:ajan olarak mı girdin lan içimize ?

Naza: Seni bir elime geçiriyim var ya !!

Meryem: he-he ondan. Yormayın kendinizi nasıl olsa çıkamayacaksınız buradan! Der ve gider.

Serdar: bir yolu illaki var. Kurtulucaz buradan !
...
Aradan biraz zaman geçer . Sungurlar hâla tutsaktır. İçeriden gelen bir haberin sesini duyarlar.

Haber; birkaç ay önce tutuklanan ve müebbet hapis cezasına tutulan Cemal adlı terörist ,başka bir cezaevine nakil edilirken ,yapılan bir saldırı sonucu kaçmayı başardı. Polis aracında bulunan 3 polisten biri şehit olurken ikisi ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı. Yapılan tüm çalışmalara rağmen Cemal'in izi bulunamadı.. ( kendimi spiker gibi hissettim ya 😂)

Serdar:bi' bu eksikti.

Celil:O da gelsin tam olsun

Cemal içeriye girer : geldim Kordon geldim (güler) ne o çok mu özledin beni

Emre: hı ne demezsin sensiz hiçbir şeyin tadı olmuyor.

Cemal: öyledir..öyledir. ..la Şahin bana attığın dayakların hesabını vericeksin

Şahin : burdayım!

Cemal: o kadar çok zarar verdin ki...seni öldürünce adım dağlarda yankılanacak..

Şahin göz devirir.

Cemal teröristlere döner: alın la bunu

2 terörist gelip Şahin'i alır.

Şahin : bırak lan beni bırak!

Zar zor götürürler..

Cemal telsizle konuşur.

Cemal( telsizle ) : Botan bak burda kim var heval!

Botan ( telsizle ) : uzatmada söyle

Cemal( telsizle ) : SUNGURLAR..!

Botan ( telsizle ) : nasıl yakaladın be.. beni bekleyin yola çıkıcam...

Cemal ( telsizle ) : çık çık.. acele et ama o varya o başımızın belası Şahin de burda..

Botan ( telsizle ) : sakın ona dokunma! Onun cezasını ben kesicem!
...

Celil: ulan! bir şey yapacak

Emre yerinde duramıyordur.

Havin: emre sakin ol..

Emre: kardeşim o benim!

Emre'den " nasıl sakin olayım..kardeşim , dostum o benim.. ona bir şeyler yapacaklarken elim kolum bağlıyken nasıl sakin olayım..!"

Serdar : hepiniz sakin olun. Zaten daha o Botan denilen şerefsiz gelmedi

Serdar'dan " ama yolda.. Şahin'in başı şimdi dertte.. Bütün kampların hesabını ödetmeye çalışıcaklar.. hazır ellerindeyken bu fırsatı kaçırmazlar.."

...

Şahin'i biraz hırpalamışlardır.

Cemal: hepsinin hesabını ödiceksin

Şahin : böyle mi ? Hissetmiyorum bile

Cemal: ulan ben seni. .

Botan: Cemal!

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin