Bu bölüm EmineYlmz98 ithaf edilmiştir.Bölüm Şarkısı ; Sezen Aksu -Seni Kimler Aldı
Böyle devam ederse final olacağını size demiştim....😒😒
.............................FİNAL...........................
Aslı'dan " 1 ay... Şahin'imsiz geçen bir ay.. hiçbir iz yoktu. Hiç birimizde umut kalmamıştı artık. Herkes aramayı bırakmıştı. Ama ben pes etmek istemiyordum. Oğlum Yağız'ım iyice içine kapanmıştı. Çok özlemişti babasını. O Şahin'imle benim parçamdı. Paşamdan bana kalan tek şey. Onun emaneti....ahh yine şu zil. Hiç kimse rahat bırakmıyordu bizi. Güya destek oluyorlar. Sürekli gelip paşamdan bahsedince çok destek olmuş oluyorsunuz. Yaramıza tuz basıyorsunuz..."
Yağız içeriden koşarak gelir ve kapıyı açar.
Yağız : baba....Serdar amca.?
Serdar : Biziz...
İçeri geçerler.
Aslı : Var mı Şahin'den bir haber..
Emre : Evet..yani var ama...
Aslı : Ne.ne var ?Söyle
Celil : Hâla o Yusuf'un elinde. Ama yerlerini öğrendik.
Aslı: Çıkalım o zaman hadi..ne bekliyoruz ?
Naza : Biz de onu haber vermeye geldik zaten. Çıkıyoruz.
Yağız : Ben de gelmek istiyorum
Emre : olmaz Yağız
Aslı : sen burda kal..
....
Aslılar bir depo önüne gelir.
Doktor : Şahin kötü halde olabilir.
Celil : İçeri girmemiz kolay olacaktır. Adamların çoğunu indirdik.
Serdar : Beklemenin bir anlamı yok. Girelim artık.
Aslı : yusuf.. orda
Tam o sırada arkalarından adamlar gelir.
...
Yusuf : ne kadar salaksınız ya. Yerimizi o kadar kolay bulabileceğinizi mi sandınız ?
Aslı : Nerede Şahin hı nerede ?
Yusuf : Bekle ! Adamlarına işaret eder. Adamlar Şahin'i getirip dizlerine çöktürürler.
Aslı : Şahin! ... Şahin'im
Şahin : A.aslı.
Yusuf : İyi izle şimdi... der ve bir bıçak alarak arkasına geçer.
Aslı ( ağlayarak ) : Yapma nolur yapma..bırak onu
Serdar : dokunma lan ona şerefsiz..
Yusuf bıçakla Şahin'in sırtına derin yaralar açar. Şahin'in artık dayanacak gücü kalmamıştır.
Sungurlar olduğu yerde kurtulmak için çırpınıyordur.
Aslı : bırak. .. bırak..
Aslı ' dan " Şahin'im gözümün önünde nasılda acı çekiyordu. Ama benim elimden bir şey gelmiyordu. Çok kötü bir haldeydi. Bu zamana kadar çok fazla işkence gördüğü belliydi. Daha fazla dayanamaz. Bir şeyler yapmam lazım...ellerimi gevşetmiştim. Yusuf 'dan başka kimse yoktu.. kurtarabilirdim belki.."
Aslı : Şahin dayan nolur dayan ...
Biraz bekledikten sonra yavaşca ellerini çözer. Ve Yusuf 'a doğru yaklaşır. Doktorlar da ellerini gevşetmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
RandomAyrılmak kolay olmuyor... Yeni bir hayata başlamak, Tüm yaşanılanları unutmak, Mutlu günlere GERİ DÖNÜŞ yapmak. Bir Şahin & Aslı Bulut Efsanesi Mutluluğu ararsanız bulamazsınız. Çünkü mutluluk erişilecek bir yer değil ...başlanacak yerdir. 25.01.2...