Tim sınıra gelmiştir. Emre onları karşılar.
Celil'den" off hiç sevmiyorum böyle işleri tanımadığımız birileriyle çalışmayı..kendi aramızda halletsek nolur sanki.Bize söylesinler bildiklerini tamamdır işte yaa. Sonra adam başına dövülecek adam azalıyor..Aha elemanlardan biri daha ortada yok..hey Allah'ım ya .."
Celil: 2 kişisiniz diye biliyorduk
Emre: onun bir işi çıktı gelemedi.
Serdar : güvenebiliriz dimi ? Sonuçta asker mi değil mi onu bile bilmiyoruz.
Emre: Tabiki de güvenebilirsiniz . Sağlam adamdır kendisi..Hadi gidelim artık
Emre ve tim araçlara binip eve geçerler.
Emre: İsterseniz bugün dinlenin , görev planı falan yaparsınız. Yarında başlarsınız.Serdar: Aynen öyle ilk önce bir elimizdekileri birleştirelim.
İyi bir plan yapmadan Cemal'i alamayız.Doktor: Senin bu arkadaş...? Ne zaman geliyor?
Emre: bilmiyorum ama çok oldu gideli gelir birazdan içeri geçelim ben anlatırım durumu
İçeri geçerler yemek falan yerler.Naza: eveeet anlat bakalım
Emre: Arkadaş kimliğini gizli tutmaya çalışıyor. Asker ama artık dönmeyeceğini söyledi. Burda birinin intikamını alıyor . Almadan geri dönmez ..Alınca da geri döner mi bilemem...
Naza: Burada baya az terörist var,kamp falan işiniz kolaydır.. 1 yıl önce buraya giren çıkamıyordu.
Emre: İşte bunların hepsi o arkadaş sayesinde. İntikam almak için bütün kampları yok ediyor.
Serdar: Tek başına mı?
Emre: Evet tek başına. Benden bile yardım almaz. Bu zamana kadar 18 kamp yok etti ve çok kısa zamanda.7 aydır falan burda.
Celil:Nasıl yani ..tek başına gidiyor, kampı yok ediyor peki teröristler?
Emre: şuana kadar gittiği hiç bir kamptan terörist kurtulamadı. O da sizin gibi Cemal'in peşinde. Yani o konuda benden çok şey biliyor. Size bir yardımı dokunabilir.
Doktor: Baya güçlü ha !
Emre:Aynen.
Emir: Peki siz nerden tanışıyorsunuz?
Emre: Biz onunla zaten çocukluk arkadaşıydık. Çok yakındık sonra okul bitince kaybettik birbirimizi.
Serdar :Ama şimdi o askerliğe geri dönmüyorsa kaçak sayılır..
Emre: Herkes onu öldü biliyor...
Emre'den "sürekli Şahin'i soruyorlardı. Tabi o olduğunu bilmeden. Ee haksızda sayılmazlardı.. Kimle çalıştıklarını bilmeleri gerekiyor. Ama Şahin'e sözüm var onun kimliğini açıklayamam. Zaten gelince görecekler. Az daha bekleseler ölmezler dimi ? Yaşadığını , neden yanlarına gitmediğini ondan duymaları en iyisi..."
Serdar'dan" Arkadaşı hakkında herşeyi anlattı ama kimliğini söylemedi..güvenmemek elde değil ki...ama sonuçta general onlarla çalışmamız gerektiğini söyleyip güveniyorsa ...bizde güvenebiliriz "
Gece olmuştur. Sungurlar dinleniyordur. Emre de dışarı çıkmıştır.
O sırada Şahin gelirŞahin : Bir kamp daha bitti . İntikamımı alıyorum hepsinden.
Emre: Oğlum bir ara benide götür ya..sıkılıyorum burda.
Şahin: Hayır ben kendim, tek başıma alıcam intikamımı.
Emre:öf tamam ya ..generalin dediği tim geldi. Yarın operasyona başlıcaklar.
Şahin:Cemal' i arıyorlardı dimi?
Emre:Evet , bilgilerini paylaşırsın artık
Şahin : yaparız bir şeyler. ..hadi hadi gir içeri..
Şahin'den" Emre birkaç gündür general ile konuşuyordu. Görev mi varmış neymiş bir tim gelecekti. Gelmişler sonunda..bir tim ile beraber çalışmayalı uzun süre oldu. Arada general olmasa Cemal'i onlara vermezdim de neyse.. pislik şimdi de kaçak silahçılığa başladı..Hepinizden alıcam Aslı'mın intikamını ..hepinizden."
Emre ve Şahin içeri girerler.
Doktor : hıh. Geldi işte....Yağızoğlan..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
RandomAyrılmak kolay olmuyor... Yeni bir hayata başlamak, Tüm yaşanılanları unutmak, Mutlu günlere GERİ DÖNÜŞ yapmak. Bir Şahin & Aslı Bulut Efsanesi Mutluluğu ararsanız bulamazsınız. Çünkü mutluluk erişilecek bir yer değil ...başlanacak yerdir. 25.01.2...