Bölüm 26

650 96 47
                                    

"Ya çok tatlı uyuyor. Nasıl kıyayım ben bu paşayı uyandırmaya..yüz hatlarını yediğim..

"Paşam "

" hı."

"Ya uyan hadi " öpücük kondurdum. Gülümsedi. Tek gözünü açıp baktı..boncuk gözlüm.

"Hatun yaa" hatun ya diyen uykulu halini...dikkatle beni de çekti yanına

"Uyuyalım beraber. "

"Pşt..omlet yaptım sana ama" ve da da dadan uyandırma işlemi başarıyla tamamlanmıştır.

"Ya şimdi üstünüze atlardım da kardeşim arada ezilir kıyamıyorum" diye lafa atladı paşamın paşası..paşamın paşası çok güzel oldu ya.

"Eğer kalkmazsam olan bana olacak sanki. Yağız her an üstüme atlayacak gibi duruyor." Güldük beraber. Evet ben dokunulmazdım şu anda ama esmerim tehlike altında...

Hep beraber kahvaltımızı yaptık. Yakın bir zamanda gidiceğimizi Yağız'a da söyledik. Anlamadı mı bilmiyorum ama pek üzülmüş gibi gözükmüyor. Aslında üzülmemesi iyi oldu. Şahin'imin zaten bu konuda morali bozuktu. Bir de Yağız gitmeyelim deseydi iyice kötü olurdu.

Görevlerin az olmasından dolayı bugün izindeydi paşam. Hep beraber oturmuş çizgi film izliyorduk. Yağız halinden memnun ben de hormonlardan mıdır nedir pek şikayetçi değilim de Şahin'im her an sabah alamadığı uykusunu omzumda devam ettirecek gibi gözüküyor. Birinin duruma acilen el atması gerekiyor.

"Paşam diyorum ki dışarı mı çıksak. Hem prensese de alışveriş yapmış  oluruz"başını kaldırıp bana baktı.

"Kurtarıcı meleğim " evet o ben oluyorum.

"Parkada gidelim mi ?"

" gideriz tabi paşam. Hadi bakalım doluşun arabaya beş dakika sonra yolculuğumuz başlıyor."

Şebek ya...."

....

Şahin : evet parkımıza gittik,alışverişi de yaptık ve ben çok acıktım.

Aslı : ve bende yemek yapamayacak kadar yoruldum.

Yağız : o zaman et !

Şahin : o zaman en yakın lokanta !

...

Beraber yemeklerini yedikten sonra biraz daha gezip eve dönerler.

Aslı : Çok yoruldum ya

Şahin : Bundan sonra yorulmak yok o kadar.

Aslı : Bence de . Ben  yatağımdan çıkmasam iyi olucak.

O sırada telsizle görev için çağırırlar.

Aslı : keşke çıkmasaydık. Bütün gün yoruldun zaten

Şahin : bir şey olmaz güzelim. Dikkat edin siz de fazla geç olmadan yatın.

Aslı : tamam paşam sen de dikkat et.

...

Serdar : silah kaçakçıları sınırdan geçmeyi planlıyormuş. İstihbarat aldık. Bir karşılayalım bakalım.

Celil : karşıladıktan sonrada bir güzel kaşısak.

Serdar : hadi Celil hadi..Kordonluğa bağlama yine. Der ve yola çıkarlar.

Emre : Şahin..

Şahin aynadan Emre'ye bakar.

Emre : kararın aynı mı hâla?

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin