Bölüm 13

899 129 16
                                    

Toplantı Odası

General: maalesef Yusuf...hapisten kaçmış..

Şahin : ne!!

Şahin'den " kan beynime sıçradı resmen.. bir yıldır ortada olmayınca rahatlamıştık doğrusu. Yine gelmiş başımıza bela olmuştu. Kurtulamayacak mıyız biz bu it heriften ?"

Emre: bir yıl iyi dayandı içerde.

General: maalesef ve Meryem ile iş birliği yaptığını öğrendik. Şu anda ikisinin emri altında olan bir kamp var.

Naza : gidip basalım hemen!

Celil : boğazlarına yapışalım !
(Sungurlar değil, psikopat tim mübarek 😂 )

General : bir sakin olun.. oraya böyle giremezsiniz. Çok kalabalık. İlk önce aramızdan biri içeri sızıp bir çoğunu etkisizleştirmeli.

Şahin : ben yaparım !
...

Serdar: Şahin Yusuf'u görünce kendine mukayyet olabilecek misin ?

Şahin : sorun yok komutanım..

Doktor : sakin ol bak. Zaten iş bitince elimizde olacaklar.

Şahin : tamam halledicem.

Serdar : ilk önce kampın içindeki dinlenenleri bitir..onlardan ses çıkmaz. Sonrada kampı kuşatan nöbetçileri indir. Gerisi bizde.

Şahin : tamam

Der ve gider.

Emre: Allah yardımcısı olsun.
...

Tüm kadınlar Şah&As 'ın evinde toplanmıştır. Yağız'ın doğum günü için pasta börek hazırlığına başlamışlardır. Tim gelince kutlayacaklardır. Aslı , Havin ve Naza hamile olduğu için onları çalıştırmıyordur.

Naza : Aslı biz de bir şeyler yapsaydık.

Aslı: olur mu Naza ?Yorulmayın siz.

Havin: pastanın üzerine güzel süsler yapalım. Bir de şu Şahin'in aldığı 1 YAŞINDA kağıtlarını kullanırız.

Aslı : o olur bak. Ben de yardım ederim.
...

Şahin , Serdar 'ın dediği adamları indirir. Ve haber verir. Serdarlar çatışmaya başlarlar. Teröristler ise çok fazladır. Yusuf çoktan tüymüştür.

Şahin : komutanım Meryem kaçıyor. Ben peşinden gidiyorum.

Serdar : tamam şahin dikkat et.

Şahin Meryem'in peşinden gider.

Şahin : dur lan!!

Meryem koşmaya devam eder. Şahin havaya 1 el ateş eder. Meryem durur.

Şahin : dön arkanı dön..

Meryem döner: şahin dur!

Şahin Meryem'in silah tutan eline ateş eder.

Meryem : agh...Şahin nolur öldürme bak giderim burdan bir daha karşınıza çıkmam nolur...

Şahin : sen o şansını kaybettin der kafasına sıkar.

Şahin geri döner. Çatışma bitmiştir. Adamlar etkisiz hâle getirilmiştir.

Emre : Yusuf kaçtı .

Şahin : Şerefsiz !

Serdar : Meryem'i ne yaptın?

Şahin : geberdi gitti.

Celil: iyi yapmışsın.

Doktor : çıkalım hadi

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin