Bölüm 18

700 126 20
                                    


Şahin'den " şu bombadan kurtulur kurtulmaz içeri girmiştik. Herkes bir yere dağılmış Yağız'ı arıyorduk. Yok..yok işte yok.."

Aslı( ağlayarak ) : ya yok işte yok der ve yere çöküp ağlamaya devam eder.

Serdar : tamam sakin ol..bulucaz onu

Celil : bulmadan dönmek yok

Emre : Şahin topla kendini...

Şahin :...

Doktor : hadi çıkalım...buralara yakın yerlere bakalım

Serdar : hadi çıkın..

Sungurlar depodan çıkar ve çevreyi aramaya başlarlar.

Havin : yok hiçbir yer de.

Serdar : karargaha dönelim

Şahin : Komutanım !

Serdar : Geri dönücez. Bir güvenlik kameralarına bakalım

Aslı : ya aramaya devam edelim..hani bulmadan geri dönmeyecektik ?

Emre : burda elimizden bir şey gelmiyor..bakabileceğimiz yer kalmadı..

Doktor : yapmayın böyle... hem belki bir şey çıkar.

...

Sungurlar karargaha geri döner. Güvenlik kameralarından olay anını bulup izlemeye başlarlar.

Şahin : şerefsiz !

Serdar : adamın hiç sabıkası yok. İçeriye girerken dikkat çekmemiş

Naza : adı falan ne ?

Aslı : ya adının ne önemi var.. Yusuf'un adamı ve oğlumu kaçırdı.

Naza:..

Aslı : Şahin...bir şey söylesene.

Şahin : ne söyliyim Aslı ne söyliyim. Hiç bir iz yok. Ben daha kendime "onu bulucaz" diyemiyorken sana nasıl diyim..

O sırada General gelir.

General: metanetli olun, koyvermeyin kendinizi... Serdar Yusuf'a ait olan kampların listesini çıkartıyoruz. Bir iki saate elimizde olur.

Serdar : anlaşıldı komutanım.

...

Şahin 'den " çıldırmak üzereyim artık.. bulamıyoruz... koskocaman karargah hiçbir şey bulamıyoruz. Gittikce umudum kalmıyor artık. Bitiyor. Oğlum bir gündür yok. O adamın elinde..kim bilir ne halde.. kim bilir napıyor ona.. Napıcam..nasıl bulucam..elimden hiçbir şey gelmiyor. Koruyamadım oğlumu.."

...

Aslı ' dan " 2 saat oldu.. General bir iki saate çıkar demişti.. yok işte bir yerde . Hiç yalnız bırakmıcaktım onu.. Gerekirse timi bırakıcaktım. Ama onu bırakmıcaktım. Yusuf'un bana...bize yaptıklarından sonra nasıl bu kadar rahat olduk ki.. o ortada dolaşırken.. sinirimden Şahin'e de  kızmıştım. O da bir şey bilmiyordu ki.. ben ona ne soruyordum . O da nasıl kurtaracağımızı bilmiyordu.. kime ne soracağımı şaşırdım. Ama sonra çok pişman olmuştum. Hemen gitmiştim paşamın yanına. Sarılmıştık. Birbirimizden güç almıştık.. Generalin gelmesiyle hepimiz merakla ayağa kalktık. Bir liste verdi.. Belkide oğlum bu kampların birindeydi.."

...

Şahin : daha ne kadar bakıcaz. 3 tane kamp eledik . Hiç bir iz yok. Yok işte hiç birinde.. der ve sinirle uzaklaşır. Aslı'da peşinden gider.

Havin : bir şey olmadan buluruz dimi

Emre : bir şey olmayacak..merak etme.

Şahin uçurumun başında bir kayaya oturmuştur. Aslı arkasından gelir.

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin