Şahin:n-nasıl olur bu ?
X ,Şahin'in boşluğundan yararlanır ve tekme atar. Şahin hemen kendine gelir ve öldüresiye döver
X ( azcık daha merak edin): tamam dur artık. B-bırak beni
Şahin: ölmemiş miydin lan sen?
Da da da daaannn
Yusuf: yaptığınızı sağlama alıcaksınız
Şahin: ulan uçurumdan düşmedin mi?
Yusuf: her düşen ölmüyor maalesef..
Şahin Yusuf'u dövmeye devam eder.
Yusuf:s-sen bur da benimle u-ğ ra-şıcana git içerdikleri kurtar.
Şahin:kim var içerde! Konuş!
Yusuf:git de bak
Şahin: ..ulan.. Şahin Yusuf'u bir yere bağlar ve içerideki odanın önüne gelir. Kapı kilitlidir. Hemen kapıyı kırar.
Şahin:h-hayır o -ol-olamaz hayır!
Aslı yerde yatıyordur.Şahin: aslım aç gözlerini ...yaşıyosun. .uyan nolur aslım
O sırada yanındaki bebeği farkeder. Yeni doğmuştur.Şahin: sungurlar gelinceye kadar uslu dur lan! Der ve Aslı'yı ve bebeği alıp araca biner,hastaneye sürer
YoldaŞahin( telefonla):doktor..adam orda gidin alın.
Doktor (telefonla):Yağız bir dur sen nerdesin ?
Şahin( telefonla ):benim hastaneye gitmem lazım..doktor acelem var. ..
Doktor ( telefonla): noldu ..bir şey mi oldu !
Şahin( telefonla ): yok yok siz ilk önce adamı alın sonra gelirsiniz hastaneye..ben sana adresi mesaj atarım..adamı kaçırırsan döverim ha!!
Doktor (telefonla):tamam tamam
Bir süre sonra Sungurlar gelir. Ve eve girerler. Yusuf'u görünce...
Hepsi:...
Doktor: abov .. fıtbıs..mavi gözlü şeytan
Naza: ulan nasıl yaşıyorsun sen be ?
Celil: nasıl kurtuldun be ?Şahin niye gitti hastaneye ? Konuş!
Celil bir tane yumruk atınca yusuf bayılır.
Hepsi : Celil!!!
Celil: Şahin halletmiş zaten ben bir şey yapmadım ki!
...Doktorlar,bebeği ve Aslı'yı kontrol eder. İkiside gayet iyidir. Aslı zor bir hamilelik ve doğum geçirdiği için güçsüz düşüp bayılmıştır.
Doktor içeriden çıkar.Dr: Aslı hanım gayet iyi o koşullarda bir doğumda anneyi ya da bebeği kaybedebilirdik.
Şahin: bebek nasıl?
Dr: O da gayet iyi hiç bir sorun yok.. bu arada yaptırdığınız dna testi sonucu çıktı.. Sizin bebeğiniz.
Şahin: tamam sağolun.Peki Aslı ne zaman uyanır?
Dr:fazla sürmez..yanına girebilirsiniz.
.
Şahin: Aslı'm , güzelim..Şahin'den " hâla inanamıyorum. . Aslı'm..karım yaşıyordu.. mucize gibi bir şeydi.. ve artık 3 kişilik bir aile olmuştuk. Bizim bir oğlumuz vardı..Aslı'm o patlamadan önce hamileydi galiba.. uyanıyor..onu o kadar çok özledim ki .."
Aslı : Şahin..Şahin kurtar beni ....
Aslı'dan" yine bir kabus görmüştüm. Allah'ım Şahin bulsun artık beni..a - ama uyandığımda başımda Şahin vardı..Hayal mi görüyordum ? Hayır hayır hayal olamaz bu .. o kabus gibi günler bitti mi yani!"
Aslı: Şa- şahin
Şahin: burdayım güzelim burdayım. Bitti artık hepsi.
Aslı: bitti dimi hı kurtulduk ?
Şahin: Evet bitti her şey. Şu anda o kadar mutluyum ki sana kavuştum.
Aslı: denedim ...kaçmayı çok denedim ama olmadı bir zaman sonra da gücüm kalmadı. ..şa-sahin bebeğim!
Şahin: oda iyi gayet iyi
Aslı : ge - gerçekten o senin bebeğin
Şahin:şş biliyorum tamam..iyisiniz artık..ama sen nasıl yaşıyorsun ?
Aslı: o video tamamen bir oyundu . Yusuf Şahmaran'dan satın aldı beni. Yaşıyormuş o da, ama bir şey yapmadı. Sırf bebeğim için tuttu beni o doğunca alıp başka birine verecekti. Sonrada beni öldürecekti..
Şahin: artık asla böyle bir şey yapmasına izin vermicem ne sana ne de bebeğimize bir zarar veremez... hem biliyor musun bir oğlumuz oldu.
Aslı: hih yani aynı sen olacak ...
Sarılırlar. O sırada içeriye Sungurlar girer.
Hepsi: yook artık
Doktor: anam bıdığım yaşıyo la dur. Dur ay tutun beni bayılıcam şimdi şuraya der ve duvara tutunur.
Şahas her şeyi anlatır. Ama bebeği söylemezler.Celil : ulan! Ben o herifi öldürürum !
Bir kaç dakika sonra hemsire bebek ile gelir: Bebeğimiz annesini özledi.
Naza: ha! Sakın bizim bebeğimiz demeyin. Yok artık.
Naza'dan" bir gün ya sadece bir günde bu kadar olay yaşanır mı? Şahin benim abimdi. Aslı yaşıyordu ve artık benim yengemdi..üstelik benim şimdi bir de yeğenim olmuştu. Bu tatlılık nerden çıktı şimdi ya..benim devreler yandı iyice.."
Şahin: evet bizim bebeğimiz!
Aslı bebeği kucağına alır
Aslı: Şahin çok tatlı bu
Doktor: anam aynı yağızıma benziyo bu
Emre: ee abi adı ne olcak
Şahin :bilmem
Aslı ' ya bakar
Aslı: ben ordayken çok düşündüm
Şahin :..
Aslı : ya üzül diye demedim.... Bitti artık buldun bizi
Emre: kahraman işte
Şahin: olum sus !
Aslı: adı Yağız olsun dedim. Aynı babası gibi çok yakışıklı (😍)
Şahin: çok seviyorum seni ( bende seni sjshsjsjs)
Serdar alır ve adını kulağına okur.
Doktor: ailenin yeni üyesi YAĞIZ BULUT. ..
Şahin'den " ailemizin yeni üyesi Yağız'ımız çok tatlı,minicik.. Aslı'm ile aşkımızın meyvesi.."
Huh alın size upuzuuun bir bölüm Yusuf'undan tutun Yağız'ına kadar herkes var..😂 bölüm için yorumlarınız nelerdir bir öğrenelim bakalım.
Yorumlarınız benim için önemli..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
RandomAyrılmak kolay olmuyor... Yeni bir hayata başlamak, Tüm yaşanılanları unutmak, Mutlu günlere GERİ DÖNÜŞ yapmak. Bir Şahin & Aslı Bulut Efsanesi Mutluluğu ararsanız bulamazsınız. Çünkü mutluluk erişilecek bir yer değil ...başlanacak yerdir. 25.01.2...