Bölüm 30

218 6 8
                                    

Tim Utku'nun evine gelmiştir.

Şahin : Herkes dikkatli olsun. Terslik istemiyorum. Dikkatli ilerleyelim.

Kurt: Komutanım ilk önce haberimiz yokmuş gibi kapıyı mı çalıyoruz yoksa bodoslama dalıyor muyuz ?

Şahin : Eylül büyük ihtimal elinde tehliledeyken sen hangisini tercih edersin ?

Kurt : Kıralım o zaman kapıyı

Der ve Kayra ile beraber kapıya yüklenirler.

Yağız ( bağırarak ): Buraya kadar Utku. Çık dışarı !

...

Utku : Lan arkadaşlarına da mı haber verdin ? Ne söyledin başka ? Cevap ver.

Eylül : Senin ne kadar adi bir şerefsiz olduğunu anlamadığım için kendimi o kadar salak gibi hissediyorum ki..
Yanı başımda hain varmış

Utku : Sus Eylül. Burdan çıkmama yardık edeceksin. Yoksa sen de çıkamayacaksın.

Eylül : Yardım mı ? Delirdin herhalde. Beni şurada öldüreceğini bilsem yine yardım etmem sana

O sırada içeriye hızla Şahinler gelir.

Şahin : Bırak onu ! Teslim ol

Utku Eylül'ü kaldırıp silahı kafasına dayar.

Utku : Buradan çıkmama izin vericeksiniz. Ben de onu bırakıcam

Emine : Sen bizim bir şerefsize yardım ettiğimi ne zaman gördün lan ?

Nazlı : Sen de onlardansın dimi ? Arkadaşlarımın şehit olmasına yardım edenlerdensin. Naptın silah mı sattın onlara ?

Yağız (sessizce) : Komutanım napıcaz ?

Şahin (sessizce ) : Eylül'ün hayatını tehlikeye atmamamız lazım. Sen onu oyalamaya devam et. Ben indiricem

Yağız : Eğer şimdi bizimle gelirsen daha az ceza alırsın.

Nazlı : Başka türlü düşünürsen elimizde kalacaksın.

Utku : Tüm planlarımı mahvetmenize izin vermem

Eylül : Ya hâla bundan önceki hayatına devam edebileceğini mi düşünüyorsun? Ne zamana kadar kaçak yaşıcaksın.

Utku silahı iyice bastırır.

Utku : Sen karışma. Gidip nişanlını ispiyonlarken ne geçiyodu aklından ? Hiç mi sevmedin beni ?

Eylül : Senin kim olduğun umrumda bile değil ! Asıl sen sevmemişsin beni. Gözümün içine baka baka kullanmışsın beni. Ajanlık da yaptın onlara  ?

Derken Şahin Utku'nun koluna ateş eder ve silahını düşürür. Eylül de hemen elinden kurtulur.

Nazlı : Gel arkama Eylül

Yağız : Tamamdır komutanım. Arkadaş paket..

Şahin : Tamam siz Nazlı ile beraber onu karargaha götürün. Biz de burada neler var bir bakalım.

Nazlı : Emredersiniz komutanım.

....

Yağız : Temiz işti ha ne dersin ?

Nazlı : Evet... Son olaydan sonra ilk operasyonum için başarılıydı.

Yağız : Senin bir suçun yoktu. Kendine haksızlık etmeyi bırak. Ben senin bu ekiple başarılı olacağına inanıyorum

Nazlı : Sağolun komutanım.

Yağız öylece bakar sonra önüne döner.

Nazlı: Bir şey mi söyleyecektiniz ?

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin