Bölüm 15

750 128 15
                                    

Arkadaşlar lütfen biraz beğenileri yükseltelim. O kadar kişinin görmesine rağmen beğeniler 20-25 'i geçmiyor...Biraz destek lütfen... Bu gidişle final yakın gözüküyor...

...

Aslı'dan " yine bir görev... Şu son bir haftadır herkes çok yoruluyordu. Ardı ardına geliyordu  hepsi..bir yerlerinde durmuyolar ki .. Şahin'imle resmen oğlumuzun yüzünü göremez olmuştuk. Şimdi ki görevimiz neydi... evleri basan teröristlerin kampını basmak. Pek de zor değil hani.. tabi şu Yusuf ve Cemal ortaya çıkmazsa daha iyi.."

...

Serdar : bütün hepsi kampta. Dışarıda kimse yok.

Celil : hepsini kökten halledicez yani

Şahin : dışarıdaki nöbetçileri ben hallederim.

Serdar : sen onları hallettikten sonra cephaneliği patlatırız. Bu onları dışarı çeker.

Aslı : sonrada çatışma çıkar zaten..

Serdar : Emre sen de Şahin ile beraber kal. Destek verirsin

Emre : emredersiniz komutanım

Serdar : Doktor , Aslı siz de cephaneliği patlatın

Doktor : tamam aga biz gittik hadi
...

Aslı : hadi doktor çabuk

Doktor : yaptım yaptım..hadi çıkalım.
..

Şahin ve Emre dışarıdaki adamları temizlerler.

Şahin (telsizle ) : dışarısı temiz komutanım..başlayabilirsiniz

Serdar ( telsizle ) : tamam koçum ..

Aslı ve Doktor'un cephaneliği patlatmasıyla çatışmaya başlarlar. Teröristlerin çoğunu indirdikten sonra bombalarla kampı dağıtırlar.
...
Serdar : iyi iş çıkardınız.

Naza : Cemal ile Yusuf yine ortalarda yok.

Celil : bulduğum yerde binicem tepelerine. Biz dağıtıyoruz onlar bir daha kamp kuruyor.

Emre : yeni plan yapıyolardır.

Havin : uzun zaman bulaşamazlar artık. Neredeyse hiç adamları kalmadı.

Doktor : bulur onlar yine bir yerden...
Amannn neyse gidelim hadi. Şurda kalmayalım daha fazla..

Aslı : aynen ya canımız çıktı .. şimdi gelir birisi bela olur.

Serdar : ben General ile konuşurum. Biraz izin alırız.
...

Görevi başarıyla bitirip karargaha dönerler. General haftanın yorgunluğunu atmaları için time 2 gün izin vermiştir.

...

Şah&As lojmanı

Aslı : çok yoruldum...

Şahin : aynen başım çatlıyor resmen.

Aslı : generalin izin verdiği iyi oldu. Dinleniriz biraz

Şahin : Aslı'm... havalarda güzel. Yarın alalım Yağız'ı pikniğe gidelim. Biraz hava almış olur hı ne dersin ?

Aslı : ne diyim süper olur. Ohh böyle temiz hava

Yağız : top..

Şahin : ben oğlumla top da oynarım.. der ve kucağına alır.

Aslı : o zaman gidip güç toplayalım.. hadi bakalım yataklara..

Şahin : oğlum anne bizi kıskandı.. postalıyor seni der ve güler

Aslı : yaa ne kıskanıcam kendi oğlumdan

Şahin (gülerek ) : ben bilmem artık..

Aslı : hadi hadi..Yağız'ımızda bizimle yatsın..

Şahin : özledik paşamızı..

Aslı : küçük paşa..
Şahin ve Aslı Yağız'ıda aralarına alıp yatarlar. Kısa süre sonra Aslı ve Yağız uyuyakalır.

Şahin'den " çok özledim paşamı.. iki güne bir görüyoruz resmen. Doğrusu Aslı'mı da yanımdayken özlüyorum. Yan yana olmak yetmiyor işte. Onlar olmasa ben naparım ? Çok seviyorum onları. Yusuf ortalıklarda gezdikçe onları kaybetmekten korkuyorum. Koruyamamaktan..."

...

Ertesi gün
Şahas güzel bir piknik alanına gelmiştir. Aslı kahvaltılıkları hazırlar. Şahin de Yağız'la top oynar.

Aslı'dan" Şahin'im iyi ki  düşünmüştü bu piknik işini. Temiz hava hepimize iyi gelmişti. Kahvaltımızı burada yapacaktık. Ve tüm gün... Yağız'ım ordan oraya koşturuyordu. Yerinde duramıyor. Şahin'imle top oynuyolardı. Baba -oğul çok iyi anlaşıyolar. İkiside birbirinden yaramaz. Paşalarım.."

Aslı : paşam gelin hadi..

Şahin : ya bu büyüyünce futbolcu olacak ben söyliyim

Aslı : şu yaşında anladın mı ?

Şahin : anlarım tabi...hadi hatun acıktık biz..

Aslı : hadi yiyin hadi. .

Şahin : karıma sigara böreği der ve uzatır. Aslı tam alıcakken geri çeker

Aslı : yaa der ve elinden alır.

Şahin : yaa bozdun işin büyüsünü ben yedircektim.

Aslı (gülerek ) : bu oyunlarını oğluna yap paşam..

Şahin : hatunum benim..der ve öper.

Aslı : yakışıklı paşa...
...
Aradan biraz zaman geçer. Şahin ve Aslı yürüyüşe çıkmışlardır. Yağız Aslı'nın kucağında uyumuştur. Şahin topladığı papatyalardan Aslı'ya taç yapar.

Şahin : evimizin kraliçesi

Aslı : yaa bu çok güzel oldu...canım kocam..o zaman sende evimizin kralı oluyosun

Şahin : kraliçesini çok seven bir kral

Aslı : kralı çok seven bir kraliçe.. bir de prensimiz var unutmayalım ama

Şahin : o unutulur mu hiç
...
Bütün günlerini dışarıda geçirirler ve eve dönerler.
...

Ertesi gün
Şahas günün yorgunluğu ile hâla uyuyordur. Biraz sonra Yağız uyanır. Ve odasından çıkıp yatağın üstüne çıkar

Yağız : ba..ba....an ne

Aslı : hih oğlum uyanmışda yanımıza gelmiş der ve öper.

Aslı : hadi bakalım babayıda uyandıralım derler ve öpmeye başlarlar.

Şahin ( uykulu ) : yaa

Aslı ve Yağız güler.

Yağız : baba..kayk der ve bir daha öper.

Şahin : kimmiş beni uyandıran der ve Yağız'ı yatırıp gıdıklamaya başlar.

Şahin : bir de Aslı'm uyandırıyordu galiba...

Aslı : hayır hayır..yaa dur dur.. ya gıdıklama..ya

Şahin : tamam tamam...

Aslı : hadi beyler siz yatın biraz daha ben de kahvaltıyı hazırlıyım

Şahin : bu beylerde yardım etsin sana ( gülerek ) bak çok güzel yumurta kırarım.

Aslı ( gülerek ) : yok canım kalsın başka bir zaman artık..

...

Tüm günlerini mutlu bir şekilde geçirirler.

..
● beğenilerinizi eksin etmeyin lütfen. Okunma sayısına göre çok az beğeni geliyo.

● Hikayenin uzun bir süre devam etmesini istiyorum. Ama beğeniler az olunca istek falan kalmıyor. Ben size diyim yani. Finali erken istemezsiniz heralde

● Hayalet okuyucularım kendini göstersin yeter.

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin