Bölüm 7

182 16 0
                                    

Esra gömlekten kalan parçaları ip olacak şekilde yırttı. Bacağa dokunmadan bir kez daha baktı.

Acılı bir yüz ifadesiyle

"onu düzeltmem gerek" dedi.

Emre sanki bu anı geleceğini hissetmişçesine başıyla onayladı. Esra'nın kırdığı sopanın küçük bir parçasının alarak dişlerinin arasına geçirdi.

Esra eğildi. Eliyle şeklin bozulduğu noktayı nazikçe kavradı. Emre gözlerini kapamış, acının bütün bedenini sarsmasını bekliyordu.

Bir eli altta bir eli üstte olacak şekilde tuttuktan sonra dışarıya çıkmış olan kemiği sert ve ani şekilde bastırdı.

Kırt

Diye bir ses duyuldu

Aynı anda bir inilti koptu. Ilık terler alnından yüzüne daha sonrada çenesinde damlalar oluşturuyordu. Acı bedenin uyuşturmuştu. Ama aynı anda bir rahatlama hissetti. Kırık kemik yerine oturmuştu.

Esra aceleyle sopayı paralel olarak bacağın sağına ve soluna yerleştirdi. Gömlekten yaptığı ipleri alttan ve üstten bağlayarak sabitledi.

"tamam oldu"

"Şimdi ne yapıyoruz."

Biraz kendine gelen Emre şaşırmış bir şekilde baktı

"Nasıl ne yapıyoruz?"

"Tabi ki de bu lanet yerden bir an önce defolup gidiyoruz."

"nereden?"

Dalgamı geçiyordu. Metro çıkışından çıkıp gideceklerdi.

"Çıkıştan elbette" dedi. Sabrı tükenmişti neredeyse

Esra durgun bir ifadeyle

"Sence çıkış gerçekten açık olsaydı şu an burada olur muydum?

Yüzü kızardı.

"Yani çoktan yardım getirmiş olurdum!" durumu kurtarmaya çalıştı.

"Nasıl yani? Kilitli mi?"

"evet"

"kilidi kırabiliriz temizlik odasında kilidi kırmak için bir şeyler vardır mutlaka."

"Kilidi kırsak bile çıkış çökmüş durumda. Her yer kapalı..."

"O' mu yaptı"

"Bilmiyorum fakat bildiğim bir şey varsa şu anda kapana kısılmış durumdayız."

"Bir sebepten bizden uzak duruyor"

"Ama neden"


DENEK (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin