Prológus - Haláli csönd

454 29 11
                                    

Arabella Odell

Puskapor kesernyés illata szállt a levegőben azon a keddi napon, mely örökre pecsétet nyomott a jövőmre. Kétségbeesett kiáltások hasítottak a levegőbe, ezzel a pánik szelét is magukkal hozva, ami szépen lassan mindenfelé szétszórta hamvait.

A puskák halálos dördülései még mindig ugyanúgy csengtek a fülemben, és gyakran volt olyan érzésem, mintha a történelem ismételte volna magát, de csupán csak az elmém szőtte furcsaságok pörögtek le újra előttem.

A kávézó kövén fekvő holt alakok feküdtek, akik még utolsó szívdobbanásukig próbáltak küzdeni a halál ellen, de végül a sötétség győzött, mely akkor nem csak a városra borított gyászt, hanem az egész világra. A hideg kőre szóródott üvegszilánkok felületén bágyadtan fénylettek a gomolyfelhők takarásában megbúvó nap fénysugarai.

Vér szaga minden pillanatban még kísérte az életemet, és olyan volt, mintha már a tudatomba is beitta volna magát. A múlt az soha nem felejt, és vannak olyan emlékek, melyek életünk végéig kísértenek, még ha mi meg is próbáljuk tagadni. Skarlátvörös vércseppek pöttyöződtek a hófehér terítőkön, melyek a földön összegyűrődve hevertek, mellettük száz és ezer darabkára tört poharak mellett.

Ha végigmegyek az utcán szürkületben, akkor minden eszembe jut. A haláli csöndben újra felrémlenek a borzasztó pillanatok. Azon a napon megfogadtam, hogy mindent helyrehozok, amiben eddig hibáztam, és életem végéig a jóságos leszek, de mint mindig ez sem jött össze. Minden túlságosan is bonyolult volt.

A veszély már társam lett, akit nem lehetett olyan könnyen lerázni. Ha egyszer valami beleivódik az élet útjába, az örökre ott marad, talán csak kicsit leülepedik.

Én hiszek a végzetben, és abban is mindenkinek megvan a maga végzete, ami elől nem menekülhet bármennyire is szeretné.  

Létezik egy dolog, mely amikor álomra hajtom a fejemet megtalál. A Gyilkos Rémképek.

----------

Sziasztok!

Eszméletlen izgatott vagyok, hiszen kezdetét veszi most egy új történet. Igazából, nem tudom mit fogtok hozzá szólni, hiszen lényegesen el fog térni a cselekmény az eddigi stílusomtól, de úgy gondoltam, belefogok valami újba.

Szóval remélem tetszeni fog nektek. És hát akkor tartsatok velem egy újabb kalandos úton.

Puszi, Frida Beth Holloway

Gyilkos Rémképek (A.I.)Where stories live. Discover now