Köszönetnyilvánítás

77 13 2
                                    


Minden egyes befejezett történet után ugyanaz az érzés fog el, csupán mindig egy kicsit másabb. Mindig visszagondolok a múltra, és felidézem a jó és rossz dolgokat, amik értek az adott történet írása közben. Újra elkalandozok a szereplőimmel, miközben végső búcsúra intem őket. Többé már az ő történetüket sem folytathatom.

Sokszor érkezhetünk búcsúhoz életünk folyamán, de mindegyik más és más. Szóval ebben a pillanatban kissé kellemetlen érzéssel engedem el ezt a történetet, szereplőit, cselekményeit.

Ugyanakkor boldog is vagyok, hiszen egy újabb kihívást vittem véghez, de persze nem egyedül. Lelkes társaim is voltak, mégpedig a ti személyetekben. Itt az ideje, hogy hálálkodjak, mert talán az egyik legnagyobb köszönetet az olvasók érdemlik ki. Tudom, érzem és remélem.

Ti is részesei voltatok ennek a kalandnak, együtt haladtatok velem és szereplőimmel együtt. Voltak itt elképesztően hűséges régi olvasóim, akikhez társultak újak is. Hosszú útról térünk most hazafelé.

Köszönök mindent. Köszönöm minden egyes olyan embernek, aki visszajelzett nekem valamilyen formában vagy tudatta véleményét a történetről. Köszönöm azoknak az olvasóknak is, akik csupán csak olvastak, viszont ők is részesei lehettek az általam megírt történetnek. Minden támogatás fontosnak bizonyult számomra.

Rengeteg kétség övezett a történet írása közben, viszont büszke vagyok, hogy nem torpantam meg és folytattam. Teljesen megérte azt a sok erőt és fáradságot.

Arabella és Ashton története bonyolult volt még számomra is. Ő közöttünk nem jött létre szerelem, csupán amolyan vonzalom. Arabella ugyan csodálattal tekintett Ashton felé, még a fiút az ő védelme vezérelte. Gyengéd érzelmek ugyan létrejöttek, viszont ezt nem nevezném szerelemnek.

Nehéz kihívás volt megírni, de sikerült. Még egyszer köszönöm támogatásotokat, amit felém irányítottatok.

Újra megköszönném lelkes támogatómat, akihez minden megírt fejezet után fordulhattam, kikérve teljesen őszinte véleményét, megkapva nagyon kedves támogatását, ami hozzásegített a folytatás megírásához. Köszönök mindent vivii69.

Hogy mi lesz ezután?

...

Teljesen biztos vagyok benne, hogy nem érnek véget az írásaim, és hamarosan publikálni fogom a következőt, ami ugyan terveim szerint nem 5SOS ff lesz, viszont teljes szívből remélem, hogy így is velem tartatok egy új úton. 

Mindenképpen néhanapján nézzetek rá a profilomra, vagy kövessetek be és megköszönném, ha továbbá is lelkesen kísérnétek engem az írás útján, mint támogatóim, barátaim, olvasóim. Mert nekem sokkal többek vagytok, mint olvasók...

Csodálatosak vagytok egytől-egyig.


Továbbá egy kihívást kaptam Slufie-tól, amit itt is szeretnék megköszönni.

Teendők:

1. Írj magadról 5 dolgot.

2. Rakj ki magadról egy képet.

3. Hívj ki további 5 embert.

5 dolog rólam:

1. Utálom, ha valaki jobb matekos, mint én, mivel én rendkívül hülye vagyok matekból.

2. Nemrégiben megnéztem a Mielőtt megismertelek c. filmet a moziban, aminek az utolsó másodperceiben bőgőrohamot kaptam.

3. Tavaly a karácsonyi bevásárlás közben leestem a mozgólépcsőről a plázában mindenki szeme láttára.

4. Alkalmakkor szoktam csakis húsokat enni, mert nem annyira szeretem.

5. Van egy portré a szobámban magamról, amit nekem rajzoltak.

Egy bazi nagy kép magamról:

Egy bazi nagy kép magamról:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Kihívottjaim:

1. cliffocat

2. Vivii69

3. tiffanybluelover

4. my-last-resort

5. Victoria_Hemmings_


Köszönöm utoljára is, hogy velem tartottatok. Egy élmény volt számomra és remélem számotokra is. Ezennel búcsúzom a történettől.

Írótok, Frida Beth Holloway

Gyilkos Rémképek (A.I.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant