Arabella Odell
A békés hajnali sugarak melengették az arcomat, de a hűvös szellő megborzongatott, így csak jobban összehúztam magamon a vékony pulóveremet. Szokatlan csöndesség vett körül engem, ami megrémisztett, így nyitogatni kezdtem a szememet. A harmatos fű miatt a ruhám átázott, és a hajam is csomókba állt össze. A pára jól kivehető volt, emiatt a levegő megterhelődött.
Fejemet fogva tápászkodtam fel, miközben a csontjaim ropogni kezdek. Elzsibbadt végtagjaimat kinyújtottam, majd felálltam. Bágyadtan kerestem Ashtont, de nem találtam meg.
Átvert és itt hagyott, és ami a legrosszabb, hogy magamra lettem utalva. Kétségbeesetten pattantam fel, és rohanni kezdtem. Szedtem a lábamat, és azt sem érdekelt, hogy a faágak tépik a bőrömet. Lihegve rogytam össze, miután a reggeli fáradság és a tegnapi futástól keletkezett izomláz úrrá lett rajtam.
Lihegésemet próbáltam elnyomni úgy, hogy befogtam a számat, de a zihálásom nem maradt abba. A szívem hevesen dobogott, a keletkezett az izgalomtól, hiszen a közelemben vízcsobogást hallottam. Óvatosan felállva előrearaszoltam, hogy meglessem a zaj forrását.
Az egyik nagyobb fa mögül kibújva megpillantottam egy patakot, amiben legnagyobb döbbenetemre Ashton fürdött. Haját hátrasimította vizes kezével, és az apró cseppek végigfolytak a kidolgozott felsőtestén. A reggeli napfény megcsillant rajta, ezzel földöntúli látványt képezve neki. Szemei csukva voltak, így nem vett észre engem. Nagyon is örültem ennek, hiszen ha tudott volna a tettemről a véleménye biztos megváltozott volna.
Lebukott a víz alá, aztán felúszott, és mindezt elismételte többször is. A víz gyűrűződött, és körvonalat vontak a srác köré, aki olyan volt akár egy angyal, de a bukottabbik fajtából. Gyönyörűen veszedelmes.
A hűvös hajnali levegő végigfutott a hátamon, amitől megborzongtam, és összébb húztam magamon a pulóveremet, de az egyensúlyomat elvesztettem, így leszánkáztam az éles kövekkel keretezett dombon.
Összezárt szemekkel kuporodtam össze, és vártam, hogy a testem belecsapódjon a hideg vízbe, de ez nem történt meg. Ott feküdtem a part szélén mozdulatlanul. Óvatosan kinyitottam a szemem, és megpillantottam Ashton körvonalát, amint felém vette az irányt.
Ijedten araszoltam hátra, és összeszorítottam újra a szemeimet. Féltem a látványától, és távol akartam tőle maradni. Ő egy veszélyes alaknak bizonyult, akitől jobb volt tartani.
- Gyere te is, Arabella. Rád fér a mosakodás – szólított meg reggeli rekedtes hangján, mely még nem tisztult ki teljesen. Válaszként csak megráztam a fejemet, de beláttam, hogy szükségem van a felfrissülésre, így nagy nehezen felálltam. Ashton kíváncsian fürkészett én pedig csak szégyenlősen összébb húztam magamon a pulóveremet a mai napon már nem tudom, hogy hányszor.
A srác vette a lapot, majd hátat fordított nekem. Lassan vettem le miden ruhámat, és még óvatosabban mentem bele a vízbe. A fenekén lévő kövek vagdosták a talpamat, de nem foglalkoztam vele, csak magamat takarva araszoltam beljebb. A víz előrefelé kezdett el fodrozódni, így tudhatta, hogy megfordulhat. Hatalmas szemekkel meredt rám, én pedig csak arrébb úsztam, próbálva nem zavartatni magamat.
Arcomon meggyülemlett koszt lemosva a sebeimet csípni kezdte a vadvíz, de jól esett. Végre felfrissülhettem, és érezhettem magamat embernek, ha még a külsőm nem is hasonlított arra.
- Gyönyörű vagy – szólalt meg mögöttem valaki. Halvány mosollyal az arcomon megfordultam, és csak megvontam nedves vállaimat. Tekintetemet Ashton szemeibe fúrtam, melyek most karamellhez hasonlítottak.
- Anya mindig azt mondta, hogy mindenki szép a maga módján, csak meg kell találni, hogy mi a különleges az illetőben – válaszoltam hanyagul. Az emlékek sok mindent felhasítottak bennem, de nem mutattam ki. Úton voltam afelé, hogy erős és független nő legyek.
A fiú csodálkozva nézett rám, mintha én lennék a megváltó nap, vagy a fényben a jóság. Nem sok valaki látta meg bennem az egyedit, de neki sikerült.
- Csodás ember vagy, ugye tudod? – mondta, erre csak meglepődötten kaptam rá a tekintetemet. Sejtelmesen elmosolygott, de nem adott választ, hanem helyette megfordult, és távol úszott tőlem, de félúton megtorpant. Gondolkodott, talán csak vitatkozott magában. Benne is egy háború dúlt, mely a szavak csatája volt. Elméje és a szíve két külön dolgot súgott, viszont csak egy dolgot tehetett. – Csak maradj ilyen, hiszen ilyen emberre van szükségem.
Az utolsó szavak elvesztek a csobogó víz miatt, és a távolba vitte a fújdogáló szellő. Elnyílt ajkakkal léptem a parthoz, és kapaszkodtam fel az egyik szikláról, majd onnan szemléltem a fodrozódó vizet. Ashton elveszett, ezzel együtt komorságot hozva a kis tóra.
Jobbnak láttam, ha indulunk, hiszen a percek vészjóslóan peregtek, és az idő nem várat, hanem kegyetlenül telik el.
Hamarosan már teljesen felöltözve álltam a parton, és vártam a srácot, hogy megjelenjen. Tőlem nem messze elmélkedett, és majd csak hosszú percek után mellém lépett.
- Egy raktárba lesz – suttogta, én pedig rá kaptam a tekintetemet, és csak értetlenül figyeltem. Talán leolvasta az arcomról a kérdésem, mivel azonnal válaszolt is. – Calum az áldozatait mindig is egy raktárba vitte. Ne kérdezd, tudom.
Megadva magamat bólintottam egyet. Kész voltam felvenni a harcot a rossz ellen, és semmi nem akadályozhatott meg a tervemben. Késemet a zsebembe csúsztatva indultam meg magabiztos léptekkel az erdő sűrűjébe, miközben éreztem, hogy Ashton követ.
Miközben haladtam a célom felé egyre jobban úrrá lett rajtam valamiféle érzés. Talán féltem volna. Ha azt is tettem, biztos, hogy csupán csak a kudarc érzete miatt.
Az erdő fái között egy szürke épület megkopott falai rajzolódtak ki, ezzel hátborzongatóvá téve a területet. Egy mélyen elrejtett épület, ami kiváló egy gyilkosság elkövetéséhez. Ez a Calum nagyon is okos ember lehetett, és már hallottam, hogy a gyilkosoknak nagyobb az intelligenciájuk, hiszen nagyon is nehéz a dolgokat kitervelni, majd aztán végrehajtani hiba nélkül.
Idegesen toporogtam az egyik fa tövében, miközben a tekintetemmel vizslattam az épületet. Falai magasak voltak, de szerencsémre nem elég magasak. A szellőzőkön bejuthattam volna azonnal, de tudtam, hogy kamerák bárhol lehetnek, amik segíthetik a lebukásomat.
Nagy levegőt vettem, és eldöntöttem magamban, hogy mit fogok tenni. A lábamat megemeltem, de végül visszatettem, mert egy faág megreccsent mögöttem, aztán egy pisztolycső hideg érintése fogadott a tarkómon. A hideg végigszánkázott a hátamon, és megborzongtam.
- Nem mész te sehová, hiszen Calum már nagyon vár, ahogy a kis fogoly is – suttogta valaki érces hangon. Kétségbeesetten kezdtem el kapkodni a levegőt, és szédülés fogott el.
Már az első pillanatban elbuktam, és ennél nem volt rosszabb érzés. Idegesen fújtatni kezdtem, de ellenkezni nem volt már időm, mert elkapták a karomat, és hátrafeszítették, amitől szempillantás alatt elzsibbadt.
Már csak abba bízhattam, hogy Ashtont nem fogták el, és ő megmenekült, aztán majd megmenthet.
----------
Sziasztok!
Egy nyugisabb hangvételű fejezettel érkeztem meg nektek. A végére próbáltam egy kis izgalmat csempészni és remélem sikerült.
Nagyon, nagyon és nagyon köszönöm szépen támogatásaitokat visszajelzések és olvasások formájában. Hihetetlenek vagytok.
Puszi, Frida Beth Holloway
STAI LEGGENDO
Gyilkos Rémképek (A.I.)
FanfictionEgy fájdalmas vonzalom, mely soha nem növi ki magát a sötét jövő miatt. Az életünk olykor csak a szerencsén múlhat. Arabella Odell pillanatok alatt tapasztalja meg, hogy milyen is a hálál íze. Ashton Irwin a híresség árnyoldalába fulladva visszavonu...