-Hé, Nico! Arra gondoltam... Mi ez a hátborzongató mosoly az arcodon?- robbant be a szobámba Jászon, ezzel félbeszakítva álmodozásaimat.
-Arra gondoltál, hogy...- próbálkoztam visszatérni az eredeti témához, ami miatt idejött, hátha észreveszi, hogy nem akarok beszélni a mosolyom okáról.
-Oh, igen. Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha átjönnél a kabinomba, meghívnánk néhány embert, és tartanánk egy bulit? És ha szeretnéd, Will is jöhetne...- tette hozzá vigyorogva. Válaszul hozzávágtam a párnámat, amit elkapott, majd visszadobta nekem.
-Jászon, nem mehetek el innen holnapig. Orvosi utasítás- mondtam mosolyogva, és elképzeltem, ahogy Will mondja ezt.
-Évek óta ismerlek, de ez az első alkalom, hogy mosolyogni látlak 12 órán belül kétszer is. Mi történt Nico di Angelo?- magyarázta enyhén eltúlozva a helyzetet, mire csak megforgattam a szememet.
Oh, igazán semmi. Túl vagyok életem első csókján, ráadásul Will volt az, aki megcsókolt. Semmi fontos ami miatt aggódnod kéne. Válaszoltam neki mentálisan.
-Komolyan, Nico. Mi történt?- kérdezte komoly arccal és leült az ágyra.
-Willmegcsókolt- hadartam. Jászon szemei elkerekedtek és úgy bámult rám.
-Te és Will, MII?- üvöltött, mire gyorsan szájára raktam a kezemet.
-Ssssh, még valaki meghallja!- engedtem el, ő pedig elkezdett nevetni.
-Wow! Ez aztán gyors volt. Azt hittem, hogy még egy darabig majd adnom kell neki a jeleket- várj, mi van?
-Jászon, Hádészra mondom! Mit csináltál?- kérdezem komoron, mire csak megvonja a vállát.
-Csak adtam neki néhány jó ötletet és.. De elhívod randira?- váltott témát.
-Nyilvánvalóan nem, és nem hiszem, hogy neki lennének ilyen tervei. És én nem is akarok elmenni. Alig ismerem a srácot- vonok vállat.
-Soha nem tudhatod, ha ki sem próbálod, Nico. Mégis mi rossz történhetne egy randin?- mondja, mintha nem is lenne olyan nagy dolog. De számomra az.
Rengeteg rossz dolog történhet. Hádész fia vagyok, az istenek szerelmére! Annak ellenére, hogy tudom, hogy az apám azt szeretné, ha én lennék a kivétel és boldogan élnék, tudom, hogy ez nem sikerülhet. Az én boldogságom mindig csak egy ideig-óráig tart, mielőtt valami rettenetes dolog történne, legtöbbször a szeretteimmel. Ez az egyik oka annak, hogy nem akarom Willt közel engedni magamhoz. A vége úgyis az lenne, hogy mindketten megsérülünk.
ESTÁS LEYENDO
Shadows | fordítás
FantasíaBEFEJEZETT Nico di Angelo és Will Solace Nico di Angelo a háború után tervei szerint elhagyná a Félvér Tábort egy új élet elkezdésének reményében. De hogyan képes megváltoztatni mindent az a bizonyos kék szemű fiú alig három nap alatt? A történetet...