Mom, Am I Dead?

1.4K 131 5
                                    


* ismét Nico szemszöge *

Be kell csuknom a szememet a hirtelen jött, vakító fénytől. Nem tudom, hogy mennyi ideig utaztam, de nekem éveknek tűnt.

Körbenézek bármiféle nyom után kutatva, ami segíthetne kitalálni, hogy hol is lehetek. Egy domb tetején vagyok, amit sűrű erdő vesz körül. Hallom, hogy valami megmozdul mellettem, így azonnal odakapom a fejemet. A hirtelen tett mozdulat miatt teljesen elszédülök és nem tudok összpontosítani semmire se.

Egy fának támasztom magamat és úgy próbálok megmaradni egy helyben. A testem gyenge és alig bírok két lábon állni. Újra hallom azt a hangot mint az előbb, de most sokkal hangosabb. Próbálok megmozdulni, elfutni, felvenni a kardomat. Bármi is legyen az, ki kell jutnom innen, de nem megy. Nem tudok mozogni.

Hirtelen valami rám támad, de nem tudom, hogy mi az, csak egy elmosódott alakot látok közeledni felém. A földre esek, ahogy az a valami rám ugrik. És ekkor minden elsötétül.

* * *

- Oh istenek, Nico! Mit tettél magaddal?- hallok egy női suttogást. Hangja tele aggodalommal, pont mintha az anyukámat hallanám.

Ez az anyám. Talán meghaltam. Ez egyáltalán nem hangzik rosszul, végre békében lehetek vele és a nővéremmel. Nem kell többé mások miatt aggódnom. Nem kell többé szenvednem se. Ez már az. A vége az összes problémámnak.

- Anya, meghaltam?- suttogom vékony hangon, szememet pedig alig bírom kinyitni.

- Nem, kedvesem. Még mindig életben vagy, most pedig pihenj- érzem, ahogy a hajammal játszik, pont mint régen.

- Rendben- bólintok és újra mély álomba süllyedek.

Shadows | fordításWhere stories live. Discover now