Megint nem új rész

1.4K 60 10
                                    

Sziasztok! ^.^ Sajnálom, hogy nem új részt hozta, de elutaztam, a részek pedig otthon a gépemen várakoznak. Viszont készültem mással. Ez pedig nem más mint az új történetem előzetese. Kíváncsian várom a véleményeteket róla. Jó olvasást! :)

* * *

Hangos csattanással zárult be az iroda ajtaja, miután egy igen feldúlt lelkiállapotú személy, kezében sárga színű aktákat szorongatva, bevágta maga mögött azt.

Minden ott kezdődött, amikor aznap reggel a főnöke azonnali hatállyal a helyiségbe hívatta. S már ekkor tudta, hogy új munka ügyében kíván vele beszélni felettese, ám akkor még nem is sejtette, hogy mekkora változást fog ez hozni az életébe. Nem ez lett volna az első alkalom, hogy terepen kell dolgoznia, FBI ügynök lévén már meg sem lepődött, főleg a múltját tekintve, ám akármilyen előélettel is rendelkezett, erre nem számított. S hogy miért pont Ő kapta ezt a nemes feladatok? A válasz egyszerű. A társát nemrég vesztette el egy bevetés közben, így a kirendelt pszichológusa utasítására áthelyezték ide, mivelhogy itt emberhiányban szenvedtek. És bár a főnöke nem változott, a munkaköre annál inkább. Eddig túsztárgyalóként volt számon tartva, a mostan munkája mégis abból állt, hogy be kellett épülnie a San Francisco-i maffiába.A feladat már csak azért sem bizonyult könnyűnek, mert a többi maffiától eltérően ez az egész országot behálózóan terjesztett drogot, szerveket és fegyvereket árult és, ha mindez nem lett volna elég, akkor még erős gyanú is fennállt az emberkereskedés vádjáról.A legfőbb okok közé tartozott az is, hogy Ő pont abban a városban nőtt fel, és senki nem tudta, hogy most mivel is keresi meg a napi betevőjét, de mégis bíztak benne, mivel látták felnőni, és ezeken kívül a külső adottságai is pont megfeleltek ahhoz, hogy tökéletes jelöltnek számítson a munkára. Mert ugye ki hinne egy húszas éveinek végén járó, kigyúrt, szinte minden végtagját elfedő tetoválásokkal rendelkező férfiről, hogy beépített ügynök? Na ugye.

És akkor vajon mi válthatott ki ekkor ellenszenvet belőle? Vagy inkább ki? Nem más mint gyerekkori barátja, aki szintén tagja volt e szervezetnek.


Shadows | fordításDonde viven las historias. Descúbrelo ahora