My Death Boy Part II

1.6K 146 12
                                    


Egy mosollyal az arcomon húzódtam arrébb Willtől. Annyira jó érzés volt vele lenni. Csak mi ketten, és senki nem zavarhatott meg minket. Sóhajtva temettem arcomat a mellkasába, ő pedig vállamat átkarolva húzott magához még közelebb. Egy ideig még így maradtunk. Csak élveztük egymás társaságát, miközben a csillagokat bámultuk. Egy pillanatra elfelejtettem mindent. Mindent amit korábban éreztem, szomorúságot, depressziót, magányt. Minden eltűnt, amikor mellette voltam. És ez ijeszt meg a legjobban, de ugyanakkor pontosan emiatt szeretnék vele lenni a lehető legtöbb ideig.

-Hé, Death Boy?- szólított meg Will, miközben a hajammal játszott.

-Igen?- válaszoltam még mindig a hasán pihenve.

-Lennél a barátom?- kérdezte egy kicsit tétován, de mielőtt az agyam is fel tudta volna dolgozni, hogy mit mondott, már válaszoltam is neki.

-Igen.

Hatalmasra kerekedtek szemeim, míg Will a derekamat megfogva maga felé fordított, hogy az arcára tudjak nézni. Nem mondott semmit, én pedig egy ideig csak arca minden egyes kis szegletét vizsgáltam. Arca még ragyogóbbnak tűnt a holdfényben. Homlokából kisimítottam egy rakoncátlan tincsét. A mosolya, ami akkor szétterült arcán, még szebbnek tűnt. Kék szeme pedig olyan intenzitással meredt az enyémbe, hogy teljesen elvesztem bennük.

Előrehajoltam. Arcom egyre közelebb került az övéhez, míg végül ajkaink találkoztak, és abban a pillanatban mintha egy villám cikázott volna végig a testemben. Annyira jó érzés volt Will karjai között lenni. Egyre közelebb húzott magához, miközben folyamatosan figyelt arra, hogy hogyan érzek, hogy nekem tetszik-e amit csinál. Olyan gondoskodó, kedves, figyelmes, szeretetre méltó.

Lassan váltunk el egymástól. Will megfogta az arcomat, majd hüvelykujjával végigsimított rajta.

-Köszönöm, Death Boy- suttogta mosolyogva.

-Mit, Sunshine?- ráncoltam össze szemöldökömet.

-Hogy vagy. Hogy itt vagy. Hogy az enyém vagy.

És ez volt az első alkalom, hogy nem féltem többé.

* * *

Sziasztok! Sajnálom, hogy rövid lett -nagyon rövid- DE holnap hozom a folytatás kárpótlásul! :) Remélem tetszett. ^^

Shadows | fordításOnde histórias criam vida. Descubra agora