Šesnaesti deo

1.3K 126 45
                                    

Elizabeth's P.O.V

Nije mi trebalo mnogo vremena da shvatim da ovde niko ne zna da razlikuje privrženosti i ljubav. To što je Zayn osećao bila je krivica što ju je pustio da ode, jer je ona njemu bila sve godinama. Čak i da je hteo, ne bi mogao da pogleda drugu, jer je sa njom doživeo sve ono najlepše. Verovatno mu je bila prva ljubav, pa zato nije mogao lako da se pomiri sa tim da njeno srce sada pripada drugom. Nije ni čudo, kada sa nekim provedeš toliko godina, sjedinite se i teško je prihvatiti da moraš ponovo da gradiš svoj život, daleko od prethodnog, jer se osoba koja je bila u njemu već sjedinila s nekim drugim.

Znam ga tako kratko, s obzirom da je većinu vremena koliko sam ovde proveo u zatvoru, upoznala sam ga mnogo manje nego Nialla, ali sa sigurnošću mogu da tvrdim da on u sebi krije mnogo toga. Ne govori previše, jer njegovi pogledi kažu i više nego što treba. Osećam njegovu žudnju za ljubavlju kad god ga pogledam, on se bori sa tamom koja vlada njime, ali ne uspeva da pronađe svetlo. Ipak, iako je izgubio devojku koju je voleo i na trenutak je izgledalo kao da će godine provesti u zatvoru, nisam primetila da je slomljen.

Mnogo je jači nego što svi misle da jeste, jer se običan momak ne bi izborio sa tolikim gubicima na ovako dobar način. Osećam ponos u njegovim koracima, zadržao je stav i karakter, vratiće svoj ugled uskoro i zemlja će se tresti kada on bude zakoračio ponovo na ulicu. I devojka koja u tim trenucima bude bila uz njega, činiće da postane još jači, još bolji u svemu što radi. Prestaće da se bori protiv samog sebe i učiniće sve da nju zaštiti. Takve muškarce treba čuvati.

"Lepotice, imaš li vremena da se vidimo? Hteo bih da te povedem na jedno mesto.. Josh xx"

Poruka mi izmami osmeh na lice i naježim se kad shvatim kako ovaj dečko utiče na mene. Od prvog trenutka osećala sam nešto mnogo više od fizičke privlačnosti, u mojim očima bio je mnogo više od đavolski zgodnog muškarca. Sada sam shvatila da je njegov temperament i šarm uticao na to da me svaka njegova reč odvede do neba. Pao je na mene, baš kao i svi, ali ovog puta i ja sam pala na njega i znala sam da je drugačiji. Nisam ledena kraljica, ali ne dozvoljavam svakom da zaviri u moje srce. A on? On je to uspeo bez traženja dozvole. I mnogo mi je prijalo.

"Gde si se ti tačno uputila", Tina se smeje kada primeti da tražim šta ću da obučem, "ako sme da se zna?"

"Josh me je zvao, želi da me odvede negde."

"Josh, kažeš?"

"Da, zašto?"

"Znala sam da si i ti imala neku korist od zbližavanja sa njim, nije ti samo spasavanje Zayna bilo na umu, napalila si se na ovog lika."

"Moglo bi se reći, ali sam to tek kasnije shvatila", nasmejem se dok vezujem kosu, "bolje ovako ili da je pustim?"

"Nemoj da je vezuješ, pogotovo ne ako će on da zavlači ruku u nju."

"U nju?" Pogledam je začuđeno.

"Mislila sam na kosu, idiote", ups, izgleda da su mi misli odletele u drugu stranu, kako Zayn kaže.

"Pa i ja", slažem i poljubim je, te izletim iz kuće i pozovem Josha.

Zayn's P.O.V

"Hoćeš da prošetamo malo?" Čujem kako Niall pita Tinu dok je grli u kuhinji.

"Ne bih da ostavimo Zayna samog, čekaj da se Elizabeth vrati."

"Ne! Idite, slobodno, ono zanovetalo mi ne treba", pobunim se.

Nisam stvarno mislio za nju da je zanovetalo. Dobro, jesam malo. Ali stvarno, plašim se njenih pogleda i reči koje izgovara. Jebote, ona uvek shvati šta mi je na umu i ispituje me stvari o kojima ne bih želeo da pričam, bar ne tako pred svima. Izvlači svaki detalj iz mene, a ja ne znam smem li to da dozvolim. Ipak, u jedno sam ubeđen. Ako mi ikada bude potreban razgovor, ona će biti moj sagovornik.

She changed me Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora