Author's note
Volela bih da čujem vaše mišljenje na pojedinim delovima, zaista sam se potrudila. Pišem kad i koliko mogu, nadam se da se ne ljutite. Volim vas.
Ljubav mi, poput bumeranga,
Vraća prošle dane,
Kada smo se voleli kao ludi,
Kada smo bili bezumno vezani.Serž Gensbur
***
Zayn's P.O.V
Usna mi se trese zbog onoga što mi je Elizabeth upravo rekla. Više ni na njenom licu nema onog osmeha, ni ponosa, nema ničega čega je malopre bilo. Preda mnom sada sedi jedna nesigurna žena koja se plaši života i suočavanja sa istinom. Sklanja pramen kose u stranu i pogleda me na trenutak u oči, a onda se usresredi na nešto u daljini, samo kako bi me izbegla.
Pokušavam sebi da objasnim da bi trebalo da se smirim, pokušavam da shvatim šta se dešava i zašto mi je prećutala sve što je preživela, ali ne ide mi. Znam tek početak. U glavi mi odzvanja ta rečenica da joj je Niall oduzeo dete i krv mi vri kada samo pomislim na to kakvom sam je gadu ostavio. Odvojiti dete od majke može samo ogroman zlotvor sa ogromnim besom u sebi. Mada mogu misliti kakav je taj bes bio i da se pretvorio u mržnju, čim je tako nešto mogao da učini ženi za koju se kleo da je voli.
„Kako se sve to desilo? Elizabeth, molim te", uhvatim je za ruku na šta se ona trgne, „znam da ti je teško da pričaš o tome, ali moraš da me shvatiš. Ispričaj mi sve. Želim da znam."
„I potrebno je da znaš. Mislila sam da je niko neće izvući iz tog pakla. Milion puta sam želela da te zamolim za pomoć, ali zaklela sam joj se da te nikada neću pozvati. Nije htela da misliš da možeš da upravljaš njenim životom i da je slaba, te da si joj potreban, znaš već kakva je", i te kako znam, „ali vreme je da saznaš sve."
„Govori. Šta se sve desilo? Zašto je postao takav prema njoj?"
„Imali su idealnu vezu, bar površinski je tako izgledalo. Ali stvari su se zakoplikovale kada je Tina saznala da je trudna. Bila sam s njom kada mi je pokazala pozitivan test za trudnoću, na njenom licu nije se mogla razaznati sreća. U nekom trenutku pojavio joj se osmeh, pa sam pomislila kako je konačno shvatila da beba označava sreću, ali nakon toga briznula je u plač."
„Ali zbog čega? Dete je nešto najlepše što može da se desi jednoj ženi, a ona iako nije imala mnogo godina, već tada je bila zrela za majčinstvo."
„Pitala sam je tada čemu suze, zašto plače, da li je normalna, ali ona je meni na to rekla da će to izazvati pometnju, jer...ona nije imala odnose sa Niallom."
Zenice mi se šire i suze mi naviru, dok mi srce kuca sve brže. To što je Elizabeth upravo rekla značilo je samo jedno. Već godinama sam otac jednom detetu, a da nisam znao za to. Nisam ni slutio da bi moja Tina mogla sakriti nešto takvo od mene. Ali to nije umanjivalo sreću. Mislim da je tek sada moj život dobio smisao i još veći razlog da se borim za svoju ljubav i pronađem Tinu.
„To znači da je dete moje, zar ne?"
„Da. Ti si se tog dana pojavio, kao da si osetio da se nešto desilo. Bila je slomljena, nije znala da li da ti kaže, ali odlučila je da ti prećuti jer ste razgovarali o svemu, a nekoliko puta si joj spomenuo Fernandu. Mislila je da nema pravo da ti uništava život sada kada je ona otišla prva i želela je da pomisliš kako je sve između nje i Nialla u redu."
Taj dan. Sećam se, bila je zima baš kao sada. Jebote. Tri godine su od tada prošle, a ona je tu tajnu uspevala tako dugo da sakrije. Možda to objašnjava zašto je nigde nisam viđao i nisam znao ništa o njoj. Proklet da sam što je nisam uzeo za ruku i odveo tada.
„Zapravo je i bilo. Odlučila je da krije to od Nialla koliko god je mogla. Ali onda se onesvestila i morao je da je odvede u bolnicu, gde je saznao da mu je devojka na početku četvrtog meseca trudnoće i usledilo je ogromno razočaranje, jer su oni bili mnogo kraće zajedno. Znao je da je dete tvoje i tokom cele trudnoće ju je krivio za to, pljuvao i psovao, bukvalno je činio sve kako bi se osećala loše. A onda, kada se porodila, oduzeo joj je dete. Sećam se da je devojčica i da se zove Emina. Rođena je zdrava i sve je bilo u redu, a onda su doktori samo jednog dana došli i rekli kako se sve poremetilo i kako joj je ćerka umrla."
U meni se rađaju bes i bol, tuga i sreća, nemoć i snaga, strah i hrabrost. Moje srce biva paleta ispunjena raznim bojama, no ja nemam moć nad četkicom, neko drugi pravi mešavine.
„Tina to nije mogla da podnese, mesecima nije izlazila iz kuće. A zatim je jednog dana čula Nialla kako priča sa nekim i spominje Eminu. Tada je saznala da je taj doktor zapravo bio njegov drug i da je vaša ćerka data na usvajanje, te da je Niall sve vreme bio u kontaktu sa tom ženom koja ju je uzela. Uvek ju je ucenjivao i govorio joj da će joj dovesti Eminu ako mu ispuni neku želju. Ne bi me čudilo da se i sada to desilo. Tako je izgubila svaki kontakt sa mnom, jer je on bio ubeđen da sam ja loše uticala na nju i nagovarala je da se sretne sa tobom. To je sve što ja znam, Zayn. Sada ti nastupaš."
No kako nastupiti kada ti se ne sviđa uloga koju imaš, a još manje scena na kojoj ćeš igrati? Publiku mrziš, jer su ti uvek najbolji prijatelji bili tama i četiri zida tvoje sobe, uz neku flašu piva u kasnim satima. A sada, uprkos svemu, treba da izađeš na taj podijum i odigraš bez ikakve greške, jer sako sada pogrešiš – gubiš sve. Mada ima ogroman motiv. Otac sam jednoj divnoj devojčici koja zaslužuje ljubav. Volim devojku koja se previše napatila zbog naših glupiranja. Neću stati. Spasiću ih. Voleću ih.
„Gde mogu da ih nađem? Znaš li išta?"
„Možda i znam, ali nisam sigurna", prođe rukom kroz kosu, „slušaj ovako. Niall je prošle godine kupio kuću na poluostrvu Kermorvan u Francuskoj. Postoji mogućnost da su tamo, ali nisam sigurna. Ne znam šta bih ti rekla."
„Hoćeš li sa mnom?"
„Gde?"
„U potragu za jedinim što mi je bitno u životu", ona me pogleda očima punim suzama, a onda primetim da joj glas zadrhti.
„Idemo."
***
I sada sam tu. Svetionik Kermorvan obasjavao je okolinu, ali moju dušu nije mogao. Nisam mogao da priđem bliže, jer nije bilo dozvoljeno, ali opet, po prvi put u životu osećao sam kako nisam bio slobodan. Zarobili su i mene. Bol me je samleo, slabost me je lomila. Šta sam mogao ja? Imao sam ogromnu želju da ih pronađem, da im obema kažem koliko ih volim i da moje srce kuca samo za njih.
Tada sam se setio onih noći koje smo proveli u zatvoru, sklupčani jedno uz drugo, a opet nekad u odvojenim sobama za ispitivanje, satima je nisam viđao. Ali uvek sam imao njen lik pred očima, njene usne na svojima, njen parfem sam osećao čak i kada je bila kilometrima daleko, njen pogled me je smirivao čak i kada me nije gledala.
Jer uvek je to bila ona. Samo ona. Jedina na koju sam mislio. Jedina koju sam voleo.
A sada? Sada sam svestan da imam dve princeze za koje moram da se borim. Dve princeze koje zaslužuju samo ljubav. Ljubav i topao zagrljaj.
KAMU SEDANG MEMBACA
She changed me
Fiksi Penggemar„Čudi me da si došao, zar ne bi trebalo da budeš sa devojkom tamo negde u jednom od onih elitnih restorana, da pijete vino i smeškate se jedno drugom?" „Nemam devojku." „Otkud sad to? Sećaš li se kako si mi onog dana pričao o vašim planovima za venč...