Podišla som k nemu.
Srdce mi išlo vyskočiť z hrude.,,Ahoj," usmial sa polovičným úsmevom, ktorý som zbožňovala.
,,Ahoj," prišla som bližšie k nemu a začali sa mi potiť ruky.Preboha ! Nemôžem mať spotené ruky ! Nie som náhodou spotená celá?
Nie, ten deodorant je fakt dobrý.
Prečo sa tak na mňa díva?
Mám niečo na tvári?Natiahol ruku , aby ma chytil za pás.
Bože , bože, bože ! On ma ide chytiť za pás!
Nádych výdych Zoey, je to len tanec...,,Ako sa máš?"
,,Čo?" zmätene som sa na neho pozrela.
,,Vidno, že si vystresovaná."
,,J-ja ? Nie..."Preboha! Daj si facku Zoey!
Učiteľka spustila hudbu a mi sme začali tancovať.
Spočiatku to išlo fajn, pretože som sa dívala do zeme.
,,Choď k nemu bližšie Zoey, Brian nehryzie, však?"
,,Také pekné dámy ako Zoey si dávam na raňajky, madam."
,,Brian!" pohrozila mu prstom.Keď som sa po upozornení k nemu nepritiahla, pritiahol si ma sám.
,,To bol vtip," zašepkal mi pri uchu a ja som celá zčervenela.Musela som sa mu dívať celý čas do očí.
Boli tmavé, hnedé ako jeho vlasy.Usmial sa na mňa.
,,No vidíš, si lepšia než všetky ostatné, čo so mnou tancovali."
,,To určite..."
,,Zoey, buď tej lásky, a nepodceňuj sa. Neznášam to. Keď ti niečo poviem, tak ver, že je to pravda," pozrel sa mi do očí, akoby mi videl až do hlavy.
,,Tak... Ďakujem."Nervozita zo mňa opadla. Síce nie úplne, ale aspoň čiastočne.
Strácala som sa v jeho očiach.
,,Nezabudni zatvoriť ústa" povedal mi zo smiechom a ja som rýchlo sklopil zrak.
,,Prepáč," zašomrala som.
Podvihol mi rukou bradu.
,,Nepovedal som, že mi vadí, keď sa na mňa dívaš. Zvlášť nie, keď máš tak nádherné oči."
,,Veď mám každé inej farby..."Svoje oči som popravde neznášala. Kto to kedy videl!?
Jedno modré a jedno hnedé.
Bolo to hrozné a hanbila som sa za to. Preto som niekdy nosila kontaktné šošovky, ale nie som predasa milionár, aby som si ich kúpila vždy, keď mi jedna spadne do umývadla.,,A práve preto sú jedinečné. Ty si jedinečná. Nikdy som si ich nevšimol, až teraz, keď si tak blízko, a nejdeš okolo mňa zo sklonenou hlavou."
Cítila som sa trápne. Nevedela som, že si ma vôbec niekedy v škole všimol.
Nič som mu na to nepovedala, iba som ďalej tancovala.
Vznášala som sa ako pierko, až kým hlas nepreťal miestnosť, a nepovedal, ze hodina končí.Nepustil ma, aj keď všetci odchádzali, nepustil ma.
,,Asi by sme mali ísť, nemyslíš?" opýtala som sa.
,,Asi." Pustil ma a odišiel.Do kelu ! Povedala som niečo zlé?
Ďalšia kapitola na svete :)
Budem rada za každý Vote :D
Alebo mi napíšte Váš názor do komentára. :))
P.S : na obrázku je Brian.
ESTÁS LEYENDO
I Need You, Idiot
Novela JuvenilVravia, že som nepredvídateľná. A ja im neodporujem. Zoey je priemerné dievča až na to, že má každé oko iné a nevie sa baviť s chalanmi. Brian, chalan, ktorý sa jej páči už dva roky sa stane jej najlepším kamarátom. Ale ona je do neho zamilovaná a t...