Ak chcete, pustite si hudbu :)
Champagne, cocaine, gasoline...
Keď otvoril dvierka, naskytol sa mi pohľad na farbami víriaci sa štvorec. Chvíľu mi to pripomínalo vchod do nejakej inej dimenzie, ale potom som si všimla tmavé pohybujúce sa postavy.
Brian zostúpil na prvý schod a načiahol ruku, aby som sa jej chytila.
,,Vieš, čo mi to pripomína?"
,,Nie," zakrútila som spýtavo hlavou.
,,Hodinu tanečnej, ktorá sa nám stala osudná," usmial sa a jemne ma potiahol, aby som už išla konečne za ním.
Zostúpili sme po drevených schodoch, ktoré by -nebyť ohlučujúcej hudby- určite vŕzgali. Zaplavila ma žiara svetiel a smrad cigaretového dymu, ktorý sa miešal s potom.
,,Dúfam, že sa ti to páči," zakričal mi do ucha a ja som s nadšením prikývla. Nikdy som nebola na žiadnej párty, pretože na také veci ma rodičia nepustili. Mala som byť proste slušné dievča s dobrými známkami a určite som nemala mať na pláne utiecť. To tam určite nebolo.
Zamierili sme do davu tiel a Brian začal bláznivo tancovať. Ako je možné, že aj keď sa len mece zo strany na stranu, tak vyzerá, akoby vedel presne, čo robí a predvádzal tanečné číslo ?
,,No ták, nestoj tu a tancuj !" drgol do mňa, ale ja som stála ďalej, strašne som sa hanbila.
,,Zoey !"
,,Ja nemôžem, ja to neviem," krútila som hlavou a cúvala dozadu, aby som sa dostala niekam nakraj. No skôr, než sa mi to podarilo, schytil ma za zápästie a pritiahol k sebe.
,,Nie je to ťažšie ako na tanečnej a tam si excelovala, takže teraz rozhýb ten tvoj zadok a začni sa baviť," hovoril mi asi centimer od ucha, aby som ho počula, to znamená, že som na krku cítila aj jeho dych a...
Stačí Zoey, ani na to nemysli !
Odtiahla som sa a začala sa nesmelo pohybovať do rytmu hudby, ktorá vychádzala z obrovských reproduktorov nad našimi hlavami.
,,Bolo by to lepšie," chytil mi obe zápästia, ,,keby si k tomu pridala ruky."
Začal mi s nimi hýbať, akoby som bola len nejaký hudobný nástroj a nie ľudská bytosť. Po chvíli som si to naozaj začala užívať. Skákala som, výskala, točila a smiala sa spolu s Brianom, ktorý s výbuchmi smiechu pozoroval moje tanečné kreácie.
,,Idem nám zobrať niečo na pitie. Chceš nealko ?"
,,Hej. Ty tiež?"
,,Nemôžem jazdiť opitý..." pokrčil plecami a odišiel. Zostala som tam sama a začala sa cítiť trápne. Nemôžem tu tancovať sama. Alebo môžem ?
Znovu som začala skákať a snažila som sa čo najviac splynúť s anonymitou tiel naokolo. No to sa mi darilo iba chvíľu...Niečie ruky ma chytili za plecia a obrátili okolo vlastnej osi.
,,Taká pekná a sama ?" chytil sa za bradu dotyčný vysoký chlapec s kučeravými vlasmi.
,,Nie som sama."
Poobzeral sa okolo seba: ,,Ja tu nikoho nevidím. Zatancuješ si so mnou ?"
Priblížil sa ku mne a vtedy som zacítili štipľavý pach alkoholu z jeho úst.
,,Naozaj som tu s niekým a práve ho idem pohľadať," pohla som sa vpred, ale on mi v tom zabránil.
Kde v keli si, Brian, keď ta potrebujem !?
,,Iba jednu pesničku," omotal si moje vlasy okolo prsta a ja som mu treskla po ruke.
,,Ejha, slečna nebezpečná," zasmial sa.,,Nechaj ma na pokoji !"
,,A kto ma donúti ? Tvoj imaginárny spoločník ?" nechutne sa usmial. Sotila som do neho, ale on sa ani nepohol...
Musím nájsť Briana...
...and most things in between.
Aaaa ! Konečne nová časť!!!
Prepáčte, že tak dlho nebola :'(Tak čo myslíte, príde Brian na pomoc, ako sa to od neho očakáva, alebo si bude musieť Zoey poradiť sama?
Dúfam, že sa páčila a nová časť už bude onedlho :))
ESTÁS LEYENDO
I Need You, Idiot
Novela JuvenilVravia, že som nepredvídateľná. A ja im neodporujem. Zoey je priemerné dievča až na to, že má každé oko iné a nevie sa baviť s chalanmi. Brian, chalan, ktorý sa jej páči už dva roky sa stane jej najlepším kamarátom. Ale ona je do neho zamilovaná a t...