Good For U

2.4K 188 10
                                    

,,Trošku sa uvoľni..." vravel mi a pozeral sa na cestu, kvôli tomu, že bola riadna tma.

,,Veľmi ľahko sa ti to hovorí."

,,No ták," pošteklil ma na boku.

,,Prestaň a radšej riaď !" smiala som sa, pretože som bola veľmi šteklivá. Znova ma pošteklil na kolene a potom na rebrách. ,,Heeeej! Staaa-či-i!"

Prestal a načiahol sa k rádiu. Odvtedy, čo o nás dávali ,,správy", sme ho nepustili. Trošku zachrčalo a začalo hrať nejakú náhodnú stanicu.

Autom sa začal ozývať refrén skladby Good for you od Seleny Gomez. Text bol celkom pomalý, ale ja, ktorá som nevedela ani trochu spievať, by som to nezvládla. Zato Brian si veselo pospevoval. Na rozdiel odo mňa, on VEDEL spievať, a môžem povedať, že veľmi, veľmi dobre.

,,No ták, pridaj sa."

,,A náhodou mi tu ohluchneš. Nie ďakujem," kývla som rukou.

,,Zoey... Prosííím..." hodil na mňa šteňacie oči a ja som začal potichu opakovať slová piesne. Zo začiatku to mohlo byť nepočuteľné, ale potom sa vo mne uvoľnila nejaká bariéra a začal som spievať na plné hrdlo.

,,I just wanna look good for you, good for you... " vystrčila som sa do pol pásu z okna a spievala. Brian dal hlasnejšie rádio, aby som ho počula a kričal aj on. Vietor, ktorý mi vial cez tvár, mi bral z úst preč slová piesne.

,,Do my hair up real, real nice. And syncopate my skin to your heart beating." Pouličné lampy mi niekedy osvetlili tvár a ja som sa cítila ako na javisku. Nezáležalo na tom, že neviem spievať, že je to možno celé falošne. Nezáležalo na tom, že sa možno strápňujem pred Brianom a hľadá nás polícia. Bolo mi to šuma-fuk. Keby mohol tento okamih trvať večne, pretože v týchto chvíľach sa cítite voľne a mlado. Keď idete starou škodovkou po málo osvetlenej ceste, ktorá vás zavedie Boh-vie kam a možno sa ráno zobudíte s bolesťou hrdla a štipkou hanby za vaše spevácke číslo.

Vrátila som sa mysľou aj telom do auta. Ani jednému z nás nezmizol úsmev z tváre. Pozerala som sa na Briana, ako sa sústredí na cestu a vedela som o tom, že tieto chvíle sú pominuteľné, preto si ich musíme využiť naplno.

,,Hej Brian!" upozornila som ho a ešte stále sa smiala tak, že som sa až prehýbala v páse. Otočil sa na chvíľu ku mne a zdvihol kútiky svojich úžasných úst. Nahla som sa dopredu a vlepila mu malý bozk ako keby sme boli v škôlke. Najprv sa zarazil a potom sa aj on začal smiať.

,,Ty by si sa asi mala z okna vystrkovať častejšie, prevetrá ti to rozum a hneď si uvolnenejšia," pokrútil hlavou a zabočil na nejaké odpočívadlo.

,,Som unavený a viac už nezvládnem riadiť, takže si ideme trošku pospať, čo myslíš?"

,,To by bolo fajn," medzerou medzi predným sedadlami som sa pretlačila dozadu a ľahla si.

,,Vidno, že rýchlejší vyhráva," zašomral, ,,a preto dnes budem spať s riadiacou pákou zabodnutou v chrbte. Zajtra v noci budeme spať naopak a keď nie, je mi to jedno, ľahnem si aj do kufra."

,,Mňa z teba raz vystrie, najprv si úplne v pohode a potom hneď frfleš."

,,Ja že frflem? To hovorí najväčšia frfloška na svete ?"

,,Čo prosím ?" buchla som ho mapou do chrbta, pretože to bolo jediné, na čo som dočiahla.

,,Au!" Natiahol ruku pomedzi sedadlá a snažil sa mi to nejako vrátiť. Chytila som mu ruku a uhryzla som ho do ukazováka. Hneď ju stiahol bleskovou rýchlosťou a začal sa chechtať. ,,Čo som si to ja na seba ušil... "

,,Chceš tým povedať, že ľutuješ, že si ma zobral so sebou?"

,,To teda určite nie!" vykríkol pohotovo. ,,Vôbec to neľutujem, ty moja milovaná frfloška."

Keby si len vedel, čo dokážeš urobiť takýmito slovami... Pomyslela som si a líca mi určite sčerveneli.

Nenamýšľaj si, bolo to iba kamarátske, rozumieš? Žiadne ,,MY" nebude, Zoey. Mala by si mať radosť, že to je tak, ako to je. Nebyť zamknutých dverí na predsieni v tanečnej, nič z tohoto sa neudeje. Preto sa raduj z toho, čo máš a nenamýšľaj si sprostosti!

Ja to svedomie raz zastrelím !

Prepáčte, že je nová kapitola trošku neskoršie :) Ďakujem za všetky komenty, ktoré ma posúvajú dopredu. Aj keď niekedy na kometár neodpíšem, nie je to preto, že by ma nezaujímal, alebo tak niečo, ale úžasný Wattpad ma naň neupozorní a potom ho nájdem tak po mesiaci, to ma vie vždy vytočiť. Možno niektorý poznáte, ten problém s notifikáciami:)

Dúfam, že sa kapitola páčila :D

P.S: Som jediná, ktorá má ešte stále neaktualizovaný Watt?





I Need You, IdiotDonde viven las historias. Descúbrelo ahora