Las Veg_s (3.časť)

2.3K 175 34
                                    

,,Dvojlôžková izba na jednu noc..." mumlala si blondína v zamatovom saku za počítačom.

,,Tu je to. Izba 164. Bude to sto dolárov. V cene nemáte jedlo ani alkohol," pozrela sa spoza okuliarov a až teraz si nás riadne premerala. Vyzerali sme ako dvaja chudáci v zámku a preto som si ani nebrala za zlý jej výraz.

Brian z vrecka vybral peňaženku a zaplatil to v hotovosti. Blondína na nás znova podozrievavo zazrela a zobrala si bankovku. Ešte chvíľu ťukala do počítača a nakoniec nám podala dve čipové karty a pokladničný blok, na ktorom sa skvel nápis LUXOR. Bol to najznámejší hotel a herňa v Las Vegas. Určite by ste ho neprehliadli, pretože bol zo skla a mal tvar pyramídy.

Vďačne sme sa usmiali a obdivovali sme krásu vstupnej haly. Všade boli drahé koberce a všetko to vyzeralo, ako keď prídete do domu nejakého boháča. Očami som kĺzala po mramorových stenách a drahých obrazoch. Celý tento výjav akosi dopĺňali ľudia najrozličnejšieho veku. Od mladých biznismenov a zbohatlíckych deciek až po staré, zlatom ovešané babky.

Prišli sme k výťahu, ktorý obsluhoval muž v uniforme. Nahlásili sme mu číslo izby a on nás ochotne vyviezol na príslušné poschodie.

S Brianom sme zastali pri dverách. Obaja sme sa nadýchli a potlačili kľučku.

Mňa omráčil interiér izby, ktorý honosnosťou nezaostával za vstupnou halou.

Posteľ a nábytok boli z tmavého dreva. Všetko ostatné malo nádych červenej a zlatej.

,,Ja tu ostávam žiť," vzdychol si Brian a hodil sa do postele.

,,A ja budem príživník."

,,Kľudne," zasmial sa.

,,Prepáč za to, ako som sa choval. Neviem, čo to do mňa vošlo. Som idiot. "

,,Nebudem ti odporovať. Si idiot, ale môj," tiež som sa hodila na posteľ a pritúlila sa k nemu. Hlavu som si dala na jeho hruď a on ma objal okolo pása.

,,Čo si napísal do tých papierov ? Dúfam, že nie naše pravé mená..." nadvihla som sa na lakti a pozrela mu do očí.

,,Neboj sa... Len keby niečo, sme manželia Berta a Frederik Monséovci."

,,Berta !? Ja ťa zabijem!" rozosmiala som sa a akože sa zahnala päsťou.

,,To by bola moc pekná smrť. V peknej izbe, s ešte krajším dievčaťom," otočil sa na bok a pozerali sme si navzájom do očí.

Musela som sa červenať ako repa, pretože na komplimenty nie som zvyknutá. Tobôž, keď mi niekto povie, že som krásna.

No rovno sa tu roztop...

Ticho svedomie! Kazíš mi peknú chvíľku.

Naklonila som sa k nemu a dala mu hanblivý bozk na kútik. Usmial sa, celý sa prisunul ku mne a jemne ma pobozkal. Ruku si položil na môj pás a pomaly sa posúval na boky. Pritlačila som k nemu tak, že som okopírovala krivku jeho tela. Prešiel mi jazykom po spodnej pere, ja som vydala tichý vzdych a stlačila mu rameno. To ho povzbudilo a bozk prehĺbil.
Potiahla som ho za vlasy a odtiahla sa od neho.

,,Ale no ták ! Prečo to vždy v strede ukončíš ? Robím niečo zle ?"

,,Nie, nie, myslím, že o to sa nemusíš báť. Len že... Poďme si to užiť. Noc je predsa dlhá a cez deň, by sme si to mohli ísť aspoň omrknúť."

,,Takže noc je dlhá, čo ?" uškrnul sa a snažil sa do mňa rýpať.

,,Áno je," uzavrela som to vážne. Úškrn mu zmizol z tváre a nahradili ho iskričky v očiach.

Zliezla som z postele a namierila si to rovno do kúpeľne. Každá moja bunka sa nemohla dočkať, kedy vojdem do sprchy.

Zavrela som za sebou a pozrela sa do okrúhleho zrkadla. Spánok v aute a stres sa na mne riadne podpísali. Kruhy pod očami mi svietili. Mastné vlasy, ktoré som si nemala kde umyť, sa skrývali vo vrkoči. Ako len môže niekto povedať, že som pekná ?

Moja zlatá, toto ani ja nechápem.

Diki, ty ma vždy podporíš.

Vyzliekla som sa a bosou nohou stúpila na studené kachličky sprchovacieho kúta. Nastavila som si sprchu z hora a nechala na seba tiecť horúcu vodu.

Ten úžasný pocit... Konečne...

Zmyla som zo seba všetok pot a špinu. Rozmotala som si vlasy a tiež ich celé umyla hotelovými šampónikmi, ktorých som minula šesť.

Po výdatnej sprche som bola celá šťastná a v jednom kuse som si ovoniavala vlasy, keď som si ich mokré česala nad umývadlom.

So pull me closer, and kiss me hard
I'm gonna pop your bubblegum heart

(Tak ma pritiahnu bližšie a silno ma pobozkaj
Puknem tvoje žuvačkové srdce)

Spievala som si na celú kúpeľňu zabalená iba v uteráku.

Oh dear diary, I met a boy
He made my doll heart
Light up and joy

(Oh, milý denníček, stretla som chlapca
Rozsvietil moje bábikovské srdce blahom)

Až potom som si vlastne uvedomila, že by som mohla stíšiť volume. Dočesala som si vlasy a chystala som sa prezliecť, ale...

Do kelu ! Veď tu nemám oblečenie !

Zakrútila som sa viac do uteráku a vyšla som z kúpeľne. Po špičkách som sa premiestnila popri posteli, na ktorej bol rozvalený Brian a vyzeral, že spí.
Bez povšimnutia som sa dostala ku svojej taške a vytiahla si z tadiaľ čisté veci.

,,Fiiiha," ozvalo sa mi tesne za uchom. ,,Takéto prekvapko som nečakal..." pritisol mi pery na jemnú kožu za uchom.

,,Zabudla som si veci."

,,Ale text pesničky si očividne nezabudla," zasmial sa a omotal si okolo mňa zozadu ruky.

,,Candy bear sweetie pie, wanna be adored. I am the girl you'd die for ... (Cukríkový macko, sladký koláč, chcem byť zbožňovaná. Som dievča, pre ktoré by si umrel...) Tak to je, nie ?"

Nemo som prikývla a bola som prekvapená, že ju pozná.

,,Je celkom pravdivá. Doteraz som čakal, na dievča, ktoré by prasklo moje žuvačkové srdce a kľudne by som pre ňu umrel."

,,A našiel si ju, ty žuvačkový závislák ?"

,,Našiel," pobozkal ma na temeno hlavy a pustil.

Taká viac romantická :3 teda aspoň som sa o tú romantiku snažila :')

Moju obľúbenú pesničku, ktorú som použila máte v médiách (kľudne ma teraz ukameňujte za môj hudobný vkus, ale pomedzi P!ATD a Nickelblack... počúvam aj toto)

Ako ste si už mohli všimnúť, tak sa blížime ku koncu. Keby ste mali nejaké otázky na postavy (okrem toho, aký bude ich koniec), tak mi ich kľudne dajte do komentov :)

Dúfam, že sa páčila :)

I Need You, IdiotTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon