Dün Aleen ve Tom'un fikri üzerine karar verdiğim tatil planım için nereye gidebilirim diye bakıyordum. Ülke dışına çıkmayı düşünmüyordum çünkü kısa,rahatlatıcı ve yararlı bir tatil olmasını bekliyordum. Upuzun bir tatile ihtiyacım olacak kadar kötü değildim. Henüz.
Bir kaç fikir için,bir kaç arkadaşımı aramıştım. En sonunda ''Eşsiz sahilleri ve en iyi Meksika yemekleriyle güney California'nın mücevheri olan San Diego''da karar kıldım. En azından sitede tatil için çok uygun bir yer olduğunu anlatmak adına bu cümleyi kullanmışlardı. Daha önce tabi ki gitmiştim ama o zaman pek tatil havasında değildim. İş için gittiğim ve güzelliğine bakmak için fırsat bulamadığım şehirlerden biriydi.
Şimdilik yanıma iki haftalık ihtiyaçlarımı almıştım. Daha fazla kalmaya karar verirsem, oradan bir şeyler bulurdum ya da evden bir kaç eşyamı daha getirttirirdim. Şimdilik bu kadarı yeterli gözüküyordu. En yakın arkadaşım Abigail,ailem, Aleen ve Tom haricinde diğerlerine nereye gideceğimi söylemedim. Sadece kısa bir tatil yapacağımı biliyorlardı. Şoför veya koruma da götürmeyecektim. Sonuçta tatil yapmaya,kendimi dinlemeye gidiyordum. Yanımda birilerinin olması bu tatilin amacına aykırıydı.
Arabamın bagajına küçük bavulumu koyduktan sonra, Meredith ve Olivia'nın yuvalarını da arka koltuğa koydum. Meredith ve Olivia'nın benimle gelmesinde bir sakınca yoktu. Sonuçta onlar beni rahatlatıyordu. Benimle konuşmaya çalışmayacaklar, bu tatilin amacını sormayacaklar ya da beni sürekli sıkıştırmayacaklardı. Sadece kalacağım yer her neresiyse -oraya gittiğim zaman bulmayı düşünüyorum- orada kendi minderlerinin üstünde uyuklayacaklardı.
Araba ile gitmeye karar verdiğim için belki biraz aptallık yapmış olabilirdim. Çünkü 41 saatlik bir yolculuk yapacaktım. Düşününce bile yoruluyordum ve bu tatilin beni rahatlatması gerekiyordu.
Hesap yapmayı bir kenara bırakıp, harekete geçtim. Ben ve kedilerim Katy Perry dinleyerek bu yolculuğu atlatacaktık.
*
Şuan saat 23.47 ve ben Ohio eyaletindeyim. Eğer saat erken olsaydı biraz burayı gezmek isterdim ama dediğim gibi geç oldu ve ben çok yorgunum. Bulduğum ve güvenli olduğunu düşündüğüm ilk otele girdim. Belki biraz garipseyebilirsiniz ama 26 yaşında olmam, tek başıma olmaktan korkmadığım anlamına gelmez. Küçüklüğümden beri korkardım ve 56 yaşıma gelsem bile korkacağımı düşünüyorum.
*
Şuanda saat 01.58 ve bu sefer Missouri eyaletindeyim. Bu yolculuk gittikçe zor,yorucu ve en çokta sıkıcı bir hal alıyor. Katy Perry dinlemeyi St. Louis'te bıraktım.
*
Missouri'de sabah saat 08.00'da kalktım ve biraz etrafı gezdim. Sadece 1-2 saatliğine. Arabama bindiğimde saat 09.30'du. Şuan ise 16.43 ve Oklahoma'da bir kafedeyim.
Kendimi gezgin gibi hissettiğimi inkar edemem. Gerçekten yavaş yavaş sıkıcı olmaktan çıkıp,eğlenceli bir hale dönüşüyor. Farklı yerlerde konaklıyorum, her ne kadar kendi ülkemde olsam da bilmediğim ya da daha önce yemediğim yemeklerden tadıyorum. Sanırım bu tatil hakkında kafamda bazı soru işaretleri vardı ve ben bunları kabul etmeyi reddederek, keyifli olmadığını,o yüzden yorgun hissettiğimi kendime kabul ettirdim. Şimdi ise keyifli olduğunu fark ediyorum. Yine de hala yorgunum. Bu sefer tatlı bir yorgunluk.
*
Şimdi ise New Mexico'dayım ve bu son durağım. Bundan sonra duracağım tek yer San Diego.
*
Ve sonunda San Diego'dayım. Gaslamp Quarter civarlarındaki bir oteldeyim. Şuan saat 18.00. Sürekli direksiyon salladığım için çok yorgunum. Ayrıca yemek yediğim için mayışmış durumdayım. Birazcık uyuduktan sonra eğer çıkabilirsem gece, çıkamassam da yarın sabah erkenden şehri gezmeyi düşünüyorum. Gezilecek yerlerin ufak bir listesini yaptım bile.
Yarın için planım kahvaltımı yaptıktan sonra ilk olarak Balboa Park'a gitmek. Daha sonra ise San Diego Hayvanat Bahçesine gideceğim. Sonuçta ABD'nin en büyük hayvanat bahçelerinden biri ve onu görmeden buradan gitmem saçmalık olur. Yarın son olarak gideceğim yer için ise en çok merak ettiğim yeri düşünüyorum. Old Town. Hakkında bir çok yazı okumuştum ve oradan arkadaşlarım için çok güzel hediyelik eşyalar bulabilirdim. Tabi kendim içinde.
13-14 yaşlarında tanıştığım ve maalesef şuan görüşemediğim Meksikalı arkadaşım sayesinde,o zamanlardan bu yana Meksika'ya ve Meksikalılara garip bir merak duyuyordum. Ve Old Town ABD -Meksika savaşına kadar Meksika'ya ait olan bir yerdi. İçinde bulunan Old Town Tarihi Müzesi'nde de eşyalar,eserler ve bunun gibi şeyler bulunuyordu. Yani bulunuyormuş. Yarın orayı ziyaret etmek için şimdiden sabırsızlanıyordum.
Ve tabi yarın günümü böyle geçirmeyi düşündüğüm gibi gece için de planlarım vardı. Burada duyduğum kadarıyla gece hayatı aktifti. Alkollü içeceklerden hoşlanmasam bile - gece 2'den sonra yasakmış zaten - kendime göre bir yer bulabileceğimi düşünüyordum. Otelimin bulunduğu çevreye yakın bir yere gidecektim. Kesinlikle öyle yapacaktım çünkü kaybolmak istemiyordum.
Aslında sanırım biraz abartıyorum. Neden kaybolayım ki? Amerika sınırları içerisindeyim ve burada ki insanlar benimle aynı dili konuşuyor. Yinede dediğim gibi. Tek başıma olmaktan hoşlanmıyorum.
Not: Eyalet isimleri, mesafeler , San Diego'da ki yerleri ararken tabiri caizse canım çıktı. Yazdıklarımı araştırarak yazdım o yüzden gerçekten doğru bilgiler. Kafadan sallamadığımı belirtmek istedim :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesinde Kayboldum | Taylena
FanfictionSesini duyduğumda tekrar yazmaya karar verdim. Benim sözlerimi senin sesinden duymak için hayatımın sonuna kadar yazabilirdim.