➡️9⬅️

882 45 7
                                    

Sabah kendime geldiğim ilk anda hissettiğim şey üzerimdeki hafif ağırlıktı. Gözlerimi açtığımda bu ağırlığın iki sarışın arkadaşımın kolları olduğunu fark ettim. Hatta Cara daha da ileri gitmiş, bacaklarından birini de benimkilerin üzerine atmıştı. Her ikiside beni ahtapot gibi sarmışlardı. Bu sevgi yumağı halimiz hoşuma gitsede kısa sürdü. Çünkü sıcaktan patlama derecesine geldim. Hareket etmeye çalıştığımda ikisinden biri kıpırdanıp,beni daha da sıkı sarıyordu. Sonunda debelenmeyi bıraktım ve onların kollarına -ve bacaklarına- teslim oldum. Ama hala sıcaktan patlamak üzereydim. Gözlerimi kapatıp,kendimi serin bir yerde hayal etmeye çalışırken bir anda donduğumu hissettim. Vücudumun üstünde ki ağırlıklar kayboldu ve kahkahalara karışan isyan seslerini duydum. Gözlerimi açıp yatakta doğruldum ve sudan yüzüme yapışan saçlarımı arkaya attım. 

Sudan mı?

Sonunda gerçekten kendime geldiğimde olayı kavradım. Gigi ve Martha bizden önce uyanmış ve bizi de uyandırmak için klişe ama her zaman çok komik olan -en azından yapanlar için- suyla uyandırma fikrini uygulamışlardı. Ellerinde iki büyük kova ile katıla katıla gülüyorlardı. Gerçekten de ellerinde evimde bulunan en büyük iki kova vardı. 

Cara ve Karlie onlara sitem etsede ben halimden gayet memnundum. Ferahlamıştım. Cara ve Karlie'ye dönüp baktığımda bende Martha ve Gigi'ye katılarak gülmeye başladım. Gerçekten ikisi de sudan yeni çıkmış kızgın ördek yavrularına benziyorlardı. 

''Taylor sen neden gülüyorsun? Üçümüzü de ıslattılar'' 

''Halinize gülüyorum'' Deyip daha da sesli kahkaha attım. Martha ve Gigi de bana katıldılar ve sonunda odada hepimizin kahkahaları yankılanmaya başladı. Hala biraz gülümserken kendimi yatağa geri attım. Yatakta ıslaktı. Karlie de yanıma geldi. Cara'nın yüzünde ise muzip bir gülümseme vardı. 

''Aslında biliyor musunuz bunu yapmanız çok iyi oldu'' 

Gigi ve Martha ona anlamsızca bakarken, ben ve Karlie arkasından nasıl bir ''Cara''ca şey gelecek diye bekliyorduk. 

''Hava o kadar olmasa da ev çok sıcak. Eh bu da bizi ferahlattı değil mi kızlar?'' 

Yavaş yavaş Gigi ve Martha'ya doğru yürürken bize doğru döndü ve kaşlarıyla kalkmamızı işaret etti. İkimizde aklındakinin ne olduğunu anlamıştık. Karlie ve bende yataktan kalktık ve Cara'nın yanına gittik. Pijamalarımızın üstünden su damlacıkları hala yere damlıyordu. 

''Bizi evin bunaltıcı sıcağından ve sabah uyuşukluğundan kurtardığınız için kocaman bir sarılmayı hak ediyorsunuz'' 

Diyerek onlara doğru koştu. Bizde onunla beraber ''evet'' diyerek koşmaya başladık. Oda o kadar büyük değildi. En azından beş kişinin kovalambaç oynaması için yeterli büyüklükte değildi. Onları kapıdan çıkmadan yakaladık ve ıslak kıyafetlerimiz, sudan dolayı buz gibi olmuş kollarımızla sarmaladık. İkisi de çığlık atarken gülme sırası bizdeydi. 

Tüm karmaşa bittiğinde hepimiz sırılsıklam bir şekilde,ıslak yatakta,birbirimize sarılarak yatıyorduk. Arada kıkırtı sesleri yükseliyordu. Hepimizin kolu,bacağı ya da kafası yataktan düşmemek için birinin üzerindeydi. Sarı bir yumak gibi gözüktüğümüzü düşünüyordum. 

Bir süre öyle kaldıktan sonra Cara'nın ''Karnım acıktı'' demesiyle herkes acıktığını fark etti ve kalktık. Islak kıyafetlerimden kurtulup dolaptan elime geçen ilk şeyi üstüme geçirdim. Onlara da kuru kıyafetlerimden verdim ve mutfağa gidip kendimize güzel bir kahvaltı hazırlamaya koyulduk. 

*

Kahvaltı da yatak odamda geçen dakikalar gibi eğlenceli ve bol kahkaha doluydu. Masayı toplarken durgunlaştık. Çünkü ayrılma vakti gelmişti. Bir kaç saat içinde hepimiz farklı ülkelerde,şehirlerde olacaktık. 

Sesinde Kayboldum | TaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin